חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנג שואי – טיפים

מאת: אילון לוטםפנג שואי09/07/20091321 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פנג שואי – טיפים

פנג שואי זוהי תורה שפותחה בסין במשך ארבעת אלפים שנה, במאמר זה אביא מספר טיפים המבטאים אפילו לא טיפה בים, כדי ללמוד את תורת פנג שואי או לקבל עזרה וייעוץ בנשא פנג שואי מומלץ בחום ליצור קשר עם מרכזים לייעוץ ולימוד פנג שואי, להן כמה טיפים אשר יציתו את דמיונכם בכל הנוגע לתורה הקסומה – פנג שואי :

1. נקו באופן עקבי את החלונות בבית , לכלוך המצטבר על החלון מונע מקרני השמש המלאות אנרגיה חיובית לחדור לחדר ולהביא עימן חום ואנרגיות טובות, בנוסף אבק על החלון גם לא בריא לאדם .

2. שינוי מקומם של הנורות בחדרים ובמסדרונות יכול להביא עימו שינוי מרענן אשר יצור אוירה חדשה בחללים, טיפ זה מומלץ בעיקר בזמן תקופות רעות בהן אתם חשים כי שוררת עליכם אנרגיה שלילית, ע"פ פנג שואי שינוי יכול להביא עימו אנרגיות חדשות אשר יעזרו לכם להתאושש ! לפעמים מומלץ גם לשנות את סוג הנורה כדי ליצור תאורה שונה ולהעצים את השינוי.

3. שימרו על מצב בו כל הצמחים בבית חיים וירוקים, בנוסף מומלץ לנסות להכניס צמחים צבעונים כדי להעביר אוירה חיובית וצבעונית אשר חשובה מאוד לשיפור מצב הרוח ע"פ סודותיו של פנג שואי .

4. טיפ נוסף הוא תליית וילונות על חלונות שמהם נשקף נוף לא הרמוני, נוף זה מביא איתו תחושה של אי נעימות ואילו וילונות צבעונים ועדינים יכולים לעשות עבודה טובה בנושא זה .

עד כאן אודות פנג שואי , למידע נוסף אודות פנג שואי ניתן לפנות לאתר פנג שואי לייף !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילון לוטם, מקדם אתרים.

חיפוש אנשים - אתר לחיפוש אנשים באיטרנט

מוזיקה - האזנה לשירים בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילון לוטם

מאת: אילון לוטםספורט וכושר גופני - כללי21/04/151766 צפיות
גלישת גלים בתל אביב - גלישת גלים היא ספורט מרתק ומהנה, אשר משלב פעילות גופנית עם הנאה מיוחדת והתחברות לטבע - גלישת גלים בתל אביב

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131094 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131210 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי01/08/131332 צפיות
חיפה, עיר מיוחדת במינה. חיפה היא אחת מן הערים הותיקות ביותר בארץ, והיא שוכנת לחוף הים, באחד החלקים היפים ביותר שלו. חיפה של ימינו היא עיר מפותחת מאד, ויש בה אזורי מגורים רחבים, אזורי מסחר ותעשייה, וכמובן נמלים וחופי רחצה רבים. בחיפה מתגוררים אנשים רבים בכל הגילאים, מכל המגזרים והתרבויות, ברמות חיים שונות. חיפה היא אחת הערים המגוונות והמעניינות ביותר בארץ. אולם בדבר אחד חיפה אינה שונה בכל עיר אחרת בארץ, דבר אחד שנותר זהה בכל המגזרים ובכל התרבויות. הנשים בחיפה, כמו בכל מקום אחר, אוהבות מאד תכשיטים

מאת: אילון לוטםעיצוב01/08/131068 צפיות
אם חשוב לכם העיצוב של הטבעת, כדאי לפנות לחנויות בהם מוכרים טבעות של מעצבים או שמעצבים יחד עם הלקוחות טבעות מתאימות. הרבה פעמים, באמצעות פניה למקום המתאים, תוכלו להבטיח שטבעות הנישואין שלכם תהיינה בעלות מראה מוצלח יותר. כמו כן, כדאי לפנות למקום בו אתם חשים שיש דגש על שירות נעים ואדיב. כך, במקרים שתרצו לשנות את הטבעות- לפני ואחרי האירוע, תוכלו לחוש שיש לכם דלת פתוחה אצל החנות בה קניתם ויש מי שיסייע לכם.

מאת: אילון לוטםעיצוב16/07/131084 צפיות
כאשר אתם מעוניינים לקנות טבעות בחיפה, אתם וודאי מתלבטים – לאיזו חנות כדאי לפנות? היכן נמצא את המבחר הגדול ביותר? היכן נקבל את המחירים המשתלמים ביותר? ובעיקר – היכן נול למצוא טבעת שתתאים בדיוק לטעם האישי שלנו ולמה שאנחנו מחפשים?

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי15/07/131069 צפיות
אם אתם מאד מתלבטים לגבי כתובת עבור בחירת טבעות אירוסין מעוצבות או אפילו אתם עומדים בפני התלבטות בין שני דגמים אחרונים- כדאי לבחור מראש מישהו שסומכים עליו ויוכל להכריע. כמובן שכדאי לבחור במישהו שלא מתקשה לקבל החלטות וכן כדאי להימנע מריבוי של יועצים. אלו עשויים לגורם לבלבול מיותר.

מאמרים נוספים בנושא פנג שואי

מאת: בנימין קלינגרפנג שואי08/11/222272 צפיות
שואלים אותי מספר רב של פעמים כיצד מבוצעת טעינה מקוונת של בקשה להיתר בנייה ומה השלבים לפני שעולה לדיון בפני הוועדה. בהמשך תאור מפורט של הליך הבקשה לקבלת היתר בנייה.

מאת: רפי מטלוןפנג שואי24/08/143478 צפיות
עכשיו כשהחורף בפתח הגיע הזמן לחשוב על חימום הבית. קמינים שונים מהווים תשובה נוחה ויעילה לחימום הבית.

מאת: ליעד רוזנברגפנג שואי31/12/128806 צפיות
תהליך עיצוב הבית יכול להיות מהנה ומעורר עניין. אם יש לכם את היכולת לפתח את הדימיון ולחלום כיצד יראה הבית נסו להשתעשע ברעיון זה בהחלט כיף ומהנה. אם קשה לכם, פנו למעצבת פנים מקצועית שתוכל להקשיב לצרכים שלכם ולממש את החלומות שלכם.

מאת: אופיר בן צורפנג שואי03/11/128688 צפיות
ישנם מספר צמחים ופרחים שהנוכחות שלהם במרחב המחייה של האדם מוסיפים אנרגיית צ'י שמשפיע לחיוב על תחומי החיים. מתוך התבוננות בטבע הסיקו חכמי העבר מהם הצמחים והפרחים המועילים לאדם לא רק ברפואה אלא גם בפן המיסטי.

מאת: אריק נשרפנג שואי23/01/128449 צפיות
אפילו שולחנות אוכל יכולים לעזור לכם ביצירת אורית פאנג שואי הייתם מאמינים? כנסו לכאן וקראו יותר

מאת: מיכלפנג שואי01/09/118792 צפיות
חדרי ילדים צריכים להיות מעוצבים היטב כדי לתת לילדים תחושה נעימה לגוף ולנשמה. יש שיטות רבות לעצב חדרי ילדים, ביניהן הפאנג שוואי שמסביר, בין השאר, איך לסדר רהיטי ילדים בחדרים.

מאת: קידום אתריםפנג שואי29/05/118527 צפיות
משלוחי פרחים בצפון נפוצים מאוד. כמו שמקובל בשאר אזורי הארץ ,אף בצפון רגילים להעביר מסר באמצעות זרי פרחים. באירועים שונים, בזמנים יוצאי דופן שיגורי הפרחים עדיפים לפעמים כתחלופה להתקשרות בטלפון או אפילו מפגש בארבע עיניים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica