חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית תכשיטים באינטרנט

מאת: מרטיןאומנות - כללי24/05/20111587 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניית תכשיטים באינטרנט

האם זה רעיון טוב לקנות תכשיטים באינטרנט? רבים תוהים היום לגבי ענפים כמו קמעונאות או תכשיטים או בכלל סחורות, האם זה רעיון טוב לקנות את הדברים האלו און ליין? מצד אחד יש הרבה מאוד יתרונות, מצד שני לא פחות חסרונות. אז מה יותר נכון בעצם? איפה נמצאת נקודת האיזון שעוזרת להכריע האם שווה או לא שווה לקנות דרך הרשת.

יתרונות הקנייה ברשת:

כמובן שיש יתרונות אדירים בקנייה דרך האינטרנט, בשביל ההתחלה אין בכלל צורך לצאת מהבית, מספיק רק להבין שרוצים לקנות תכשיטים. ברגע שההחלטה הזו התקלה אנחנו יכולים לרשום בגוגל את המילה תכשיטים את סוג התכשיט הרצוי לנו את אפילו את השם שלו, כמו טבעת או טבעת יהלומים ומייד יעלו לנו מיליוני או לפחות אלפי אתרים המוכרים ומציעים בדיוק את הסחורה שאנחנו מחפשים, אבל בדיוק.

אז למה צריך לרוץ בין תכשיטנים כדי למצוא את הדבר שאנחנו רוצים ? הרי שתי לחיצות עכבר וכמה הקלקות על המקלדת יביאו לנו בדיוק את הדברים שאנחנו מחפשים. במקום יומיים טיולים בשמש החמה והיוקדת, ניתן בשעה קלה עם שתייה קרה למצוא את כל התכשיטים שאתה צריכים באינטרנט בזמן שאתם מקשיבים למוסיקה שאתם אוהבים. הרבה יותר נחמד, לא?

אך הרבה מעבר לזה, כמה חנויות תכשיטים אתם כבר יכולים להיכנס? חמש, עשר? באינטרנט תוכלו לעשות סקירה של עשרות או אפילו מאות חנויות תכשיטים, ללא שום בעיה בכלל. הרי לא צריך ללכת לשום מקום, רק צריך לשבת ליהנות. זה היתרון  העצום של רשת האינטרנט, היא מאפשרת נגישות לכל סוג של מידע או סחורה בקלות וללא עיכובים? צריכים תכשיטים? אין שום בעיה בכלל, קיבלתם. צריך לנצל את עידן המידע כדי ליהנות מהיתרונות שלו, בכל התחומים, לא רק תכשיטים.

חסרונות:

אם היתרונות הם בהחלט גדולים, גם החסרונות הם לא פשוטים בכלל. איך בכלל ניתן לקנות תכשיטים ברשת? מי מספיק אמיץ לעשות מהלך כזה? ומה בעצם קורה עם אתם מזמינים תכשיט והוא בכלל לא מגיע? או מה קורה אם הזמנתם תכשיט והוא כן הגיע אבל הוא לא מתאים בכלל למה שאתם רוצים? לאן הולכים, למי פונים כדי להחזיר את התכשיט הזה? יש בכלל עם מי לדבר? זאת הסכנה הגדולה והברורה ביותר במהלך כזה של קניית תכשיטים דרך האינטרנט, יש סיכוי שהתכשיט פשוט לא יהיה תואם למה שרציתם ואז יש בעיה גדולה מאוד, למי פונים כדי להחליף או לקבל זיכוי לפחות?

בהחלט יש מצבים שלא ניתן לדעת איך בדיוק מתמודדים איתם, מצד שני העולם היום עובר לאינטרנט ויחד איתו גם עולם התכשיטים. כנראה שכולנו נצטרך להסתגל לזה.

 



תגיות המאמר: תכשיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111446 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/111366 צפיות
אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/111221 צפיות
קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרך של קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידום אורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיא יותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רק תשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/111260 צפיות
שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצה לדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתרים בגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאן בעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחום עורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריך את השירותים שלהם.

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111097 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111082 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111480 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223268 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223552 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223294 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205194 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206129 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica