חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים של עורכי דין

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/20111261 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים של עורכי דין

שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצהלדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתריםבגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאןבעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחוםעורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריךאת השירותים שלהם.

הדבר הזה עלה לי לראש כאשר התחלתי לעבוד עם שלומית ברק, עורכת דין מדהימה בתחום רשלנות רפואית.אמנם עד היום קידמתי אתרים של עשרות משרדי עורכי דין, אך שלומית שאלהשאלות ממש ממוקדות על התחום שלה ונאלצתי ממש לרדת לעומק העניין הקידומיבעניין רשלנות רפואית ובכלל עורכי דין. קידום אתרים בגוגל בדרך כלל הואבפרופורציה מתאימה לביקוש. נניח שבתחום ניתוחי לייזר יש ביקוש אדירבחיפושים החודשיים, לכן יש גם המון אתרים ואפילו המון אתרים שמשקיעיםבקידום בגוגל.

בתחומי עריכת דין, יש מספר בלתי נתפס שלאתרים ומספר עוד יותר בלתי נתפס של מקדמי אתרים המנסים לקדם את האתרים שלהלקוחות שלהם. דבר נוסף, בכל תחום יש כמה פורטלים גדולים הבאים לתפוסמקומות ראשונים, אך בענף עריכת דין יש מאות כאלו בכל תחום. זה לא להאמין עדכמה יצירתיים עורכי הדין בישראל, הם פשוט ענקים. אין תחום או דבר שהם לאחשבו עליו.

למה אני מספר לכם את זה? כדי שתבינו שהעבודהעל אתרים של עורכי דין, יכולה מאוד להתעכב מעבר ליעד שנראה סביר, כאשרבודקים מספרי חיפושים. כאשר בודקים חיפושים חודשיים מבינים שאין הרבהחיפושים, אך בעצם יש תחרות אדירה.

התופעה הזו קיימת בעוד כמה תחומים כמו אימון אישי למשל.בגלל שיש המון מאמנים אישיים, יש גם המון מקדמי אתרים הנמצאים בפעולותקידום קבועות בתחום הזה. האם התחום הזה הוא כל כך רווחי ומצדיק את כלהמהומה מבחינת קידום אתרים? בהחלט לא. אך אנשים צריכים להתפרנס. מי מרוויחמכל זה? מקדמי אתרים.

לעומת זאת קיימים תחומים הפוכים. למשל תחום בניית חנות וירטואלית.זה עושה רושם, כאילו יש המון חברות העוסקות בקידום אתרים ובניית אתריםהמציעות שירותי בניית חנות וירטואלית. אך למעשה אין כך הדבר בכלל. איזהמוזר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111449 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/111368 צפיות
אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/111223 צפיות
קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרך של קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידום אורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיא יותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רק תשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111099 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111085 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111483 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאת: מרטיןשיווק ואסטרטגיה03/06/112018 צפיות
לפעמים קורה לכם שפתאום אתם מסתכלים על העסק שלכם ומבינים שמשהו לא דופק בדיוק כמו שצריך? האם יצא פעם שפתאום שמתם לב שאתם תלויים לחלוטין בלקוחות בודדים ואין לכם את היכולת להיות רגועים כלכלית אם אחד או שניים מהלקוחות האלו יעזבו אתכם

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138288 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138239 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138176 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132160 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138226 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica