חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/20111222 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים אוקידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרךשל קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידוםאורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיאיותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רקתשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי. תרשו לי לספר לכם על לקוח שלי שהגיע אלילפני שנה והעלה בדיוק את הדילמה הזו. הלקוח הוא חברה בתחום מוצרי פרסום ,מתנות לועדי עובדים וביגוד ייצוגי, היא נקראת גל טקס ויושבת באשדוד. כמושכבר בטח הבנתם מהשם הם אכן מתמחים במכירה של מתנות לועדי עובדים ומוצרי פרסום. המנכ"ל של החברה העלה בפני את השאלה האם משתלם יותר לעבוד באמצעות קידום אתרים בגוגל או קישורים ממומנים.

אז למי שמתעניינים, הרעיון הוא פחות או יותר כזה: מבחינת ביטוי חיפושכמו מוצרי פרסום או, מתנות לועדי עובדים, ככל הנראה יהיה טוב יותר וזוליותר לפרסם באמצעות קישורים ממומנים, היות והקליקים באדוורדס יהיו זוליםבאופן יחסי, מצד שני גם קידום אורגני בגוגל, יהיה כאן לא יקר היות והתחוםהזה הוא לא בדיוק תחרותי מאוד. לכן במקרה הזה ניתן להגיד שכל דרך היא זולהבאופן יחסי ואפילו שתי הדרכים יחד הן לא יקרות בכלל. כמובן שבביטוי חיפושפשוט, אין כמעט דילמה בכלל, הכול פתוח.

עכשיו בואו ננסה ביטוי חיפוש מסובך יותר, מה דעתכם על הביטוי משכנתא.בביטוי הזה בניגוד למוצרי פרסום, התחרות היא אדירה, קידום אורגני יהיה יקרבצורה מפחידה. במקרה כזה הייתי מנסה ללכת על קישורים ממומנים כאפשרות טובהיותר אפילו שגם זה יהיה די יקר, עלות הקליקים תגיע גם ליותר מעשרות שקליםלכל פעם. אז נכון זה לא יהיה עסק זול בכל מקרה, אבל עדיין עדיף ככה מאשרמאות אלפי שקלים על קידום אורגני בגוגל. פעם הבאה שעולה לכם השאלה תזכרו זהלא הצורה זה הביטוי הספציפי.

שלום רב ובהצלחה לכל מי שמעלה קמפיינים של פרסום בגוגל, אני מאחל לכםהמון בהצלחה. רק תזכרו את הדברים החשובים ביותר, לבחון את מחירי הקליקים אלמול מחירים והקושי של קידום אוגני. לא כל לקוח הוא מוצרי פרסום, לקוחותרבים לא יהיו קלים כל כך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111449 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/111368 צפיות
אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/111261 צפיות
שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצה לדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתרים בגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאן בעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחום עורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריך את השירותים שלהם.

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111099 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111085 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111483 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאת: מרטיןשיווק ואסטרטגיה03/06/112018 צפיות
לפעמים קורה לכם שפתאום אתם מסתכלים על העסק שלכם ומבינים שמשהו לא דופק בדיוק כמו שצריך? האם יצא פעם שפתאום שמתם לב שאתם תלויים לחלוטין בלקוחות בודדים ואין לכם את היכולת להיות רגועים כלכלית אם אחד או שניים מהלקוחות האלו יעזבו אתכם

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194279 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152951 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152577 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152070 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152310 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153923 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica