חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת כרטיסי ביקור המתאימים לך

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/20111366 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

עובדה, הצבעים המתאימים מבחינה עיצובית לחברה שעוסקת בתחום אנרגיה ירוקה זה אכן ירוק. אז אם הירוק לא נראה לכם מתאים לכרטיס ביקור, ככל הנראה יש לכם בעיה עיצובית. אם זה לא מפריע לכם, מעולה. במידה וכן מפריע לכם, ככל הנראה אתם צריכים להתייעץ עם אחד המבינים בתחום הזה. כתובת מעולה לייעוץ כזה יכולה להיות כמובן המחלקה הגראפית. במידה ועבדתם בצורה מסודרת ויש לכם בית דפוס שאתם יכולים לפנות אליו לייעוץ, זאת יכולה להיות כתובת מצוינת לקבלת ייעוץ כזה.

ישנם כללים ברורים ומובנים לכולם בתחומי העיצוב, כל מוכר כרטיסי ביקור, יכול להגיד לכם בקלות רבה מאוד איזה תחומים יכולים להיות מתאימים לאיזה צבעים. זה לפעמים נראה זניח לחלוטין, אך כפי שכבר הבנתם בפסקאות הקודמות, זה אכן קריטי.

אז למי שמתחיל עכשיו ומעצב את הכרטיסים הראשונים שלו ולא יודע מה להגיד לבית הדפוס, הנה כמה כללים פשוטים שידריכו אתכם מה לעשות:

1. בידור= כהה. אין מה לעשות, אם אתם לא אוהבים את זה, ככל הנראה תהיה לכם בעיה. כל העסקים בתחומי הבידור הם עסקים שפועלים בלילה או ערב ולכן הצבע שמייצג אותם הוא שחור. מסיבה זו רוב הכרטיסים הם בצבעים כהים בשילוב עם צבעים אחרים. כל בית דפוס ימליץ לכם בכיוון הזה וזה בהחלט הדבר הנכון לעשות.

אם תבדקו ברשת, תשימו לב שאתרים השייכים לעסקים בתחומים האלו הם כהים. מן הסתם גם כרטיסי הביקור שלהם אמורים להיות בצבעים תואמים. אם העסק שלכם הוא מועדון לילה, מסעדה, יחצ"נות של מועדונים, כנראה שאתם צריכים ללכת על כהה.

2. עסקים שגרתיים- כאשר מתעמקים קצת יותר בתחומי הצבעים ונכנסים לעולם הצבעים, נגיע למסקנה שכל עסק בתחום העסקים הקונבנציונליים כמו ביטוח, אשראי, בנקאות קמעונאות וכל השאר אמור להשתמש בצבעים בהירים עם צבע אחד נוסף, רצוי צבע סולידי כמו ירוק או כחול. אם תסתכלו על ל הלוגואים של החברות המובילות, תראו שזה בדיוק המצב. בנק דיסקונט למשל: הלוגו הוא לבן וירוק, בנק לאומי- כחול ולבן, כך יהיה גם עם שאר הגופים, כמה שנעמיק יותר, נראה שהתמונה היא זהה לחלוטין.

זוהי פחות או יותר התמונה הכוללת של הדברים איך שהם נראים בעולם הצבעים של כרטיסי הביקור, כמו שציינתי כבר את אותו המידע ניתן להשיג אצל כל גרפיקאי בבית הדפוס שאתם עובדים איתו בהדפסת מוצרים, כמו כרטיסי ביקור, פליירים, כל מוצר דפוס אחר. חשוב מאוד לשמור על כללי הבסיס האלו, כי הם מהווים את ההיגיון שיש בקשר בין העין לבין תחושת הצבעים. אלה הצבעים שהעין מקשרת לעסקים בתחום מסוים, זה מה שאנחנו רגילים וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לקבל.

אם נשמור על כללי הבסיס הללו, גם בכרטיסי הביקור שלנו וגם באתר האינטרנט שלנו, נוכל לקבל תוצאות חיוביות בתגובות הלקוחות שאנו עובדים איתם. בהנחה שלא נפעל כך, נוריד משמעותית את ההמרות, הן באתר וגם בכרטיסי הביקור.

אנחנו נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם בנושא ונהיה זמינים בשבילכם בכל שעות העבודה, צוות הגרפיקאים שלנו ממתין לשאלות שלכם.

 



תגיות המאמר: כרטיסי ביקור, פליירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111447 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/111221 צפיות
קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרך של קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידום אורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיא יותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רק תשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/111260 צפיות
שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצה לדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתרים בגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאן בעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחום עורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריך את השירותים שלהם.

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111097 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111082 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111480 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאת: מרטיןשיווק ואסטרטגיה03/06/112016 צפיות
לפעמים קורה לכם שפתאום אתם מסתכלים על העסק שלכם ומבינים שמשהו לא דופק בדיוק כמו שצריך? האם יצא פעם שפתאום שמתם לב שאתם תלויים לחלוטין בלקוחות בודדים ואין לכם את היכולת להיות רגועים כלכלית אם אחד או שניים מהלקוחות האלו יעזבו אתכם

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213639 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162008 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162394 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161964 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica