חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להגביר את המוטיבציה אישית?

לכולנו בשלב זה או אחר של החיים היה קשה להזיז את עצמינו. הבעיה של מוטיבציה אישית ירודה. לדוגמא, לקום מהמיטה בבוקר, להתלבש כדי לצאת לעבודה, להרים טלפון לאדם הנכון, להתחיל בשיחה עם בחורה יפה או מעניינת ועוד ועוד.

לפעמים יש הרגשה כאילו שמתגורר בתוכינו איזה אויב נסתר וזדוני שפשוט מחזיק את הרגליים שלנו במיטה, הידיים בכיסים והלשון בפה. שלא יזוזו חס וחלילה. וזה גם מתערבב עם רגשות שליליים כמו פחד, דאגה, אפילו כעסים פה ושם, נכון? והבעיה הגדולה – לא יכולנו להניע את עצמינו למרות כל הכוונות הטובות. זוכרים את הרגעים האלה? לא כיף ודי מביש.

והקטע המדהים הוא שלמרות הכל, ידענו בדיוק מה היה צריך לעשות, ניחשנו די טוב מה יכול היה להביא הצלחה, קידום או הנאה וכיף. אז למה לא יכולנו לפעול ולזוז? מה עצר בעדינו ומנע מהדברים האלה לקרות? והחשוב מכל - האם יש פתרון למצב הזה של חוסר מוטיבציה אישית?

תדמיין לרגע מצב שבו אתה נתקל בשתי אפשרויות, מסתכל עליהן, שוקל כמה רגעים מהי הדרך הנכונה, מקבל החלטה וצ'יק – פועל בכיוון שאתה די בטוח יביא את התוצאה המיוחלת. נחמד, לא? ללא היסוסים, כאבי לב, עצלנות, אין כוח, ושאר התירוצים שאנחנו לעיתים קרובות נותנים לעצמינו. דמיין מה תוכל להשיג בחייך!

יודע שצריך לעשות ספורט – מחליט, בוחר חדר כושר, מתחיל להתאמן.

יודעת שצריך לעשות דיאטה – מחליטה, בוחרת דיאטה, מתחילה בה.

יודע שרוצה להשיג בת זוג – מחליט, מתחיל לצאת עם בחורות ללא היסוסים ופחדים, בוחר את האחת המתאימה ומקים זוגיות פורחת.

בחרת את החלום שלך, עבודה, עסק, לימודים – מחליט, יוצר קשרים, בוחר מכללה או אוניברסיטה או פשוט מרים טלפון לאדם הנכון והנה – מתקדם בכיוון של בחירת ליבך.

המצב הזה של אדם שמחליט ועושה קיים וניתן להשגה!

תיזכר במצבים כאשר בקלות יכולת להחליט ולפעול. יש? האם בתחום הזה ידעת מה צריך להיעשות? אולי אפילו החשבת את עצמך למומחה או מקצוען בו? לא היו לך הרבה ספקות. למשל, אם היית טוב בכדורגל או היית טובה בבישול. יכולת מתוך ידע וניסיון לבחור את הצעדים הנכונים, הרבה פעמים בכלל מבלי לחשוב או להסס. וכך אפשר לחיות בכל תחומי החיים. צוברים ידע מעשי שעובד, מתרגלים במדרג נוח עד שהידע הופך להיות טבעי ופשוט ליישום.

הדרך להתחיל היא פשוטה:

  • עושים מבחן אישיות חינם כדי לגלות מהם המחסומים המדויקים שמונעים ממך להשיג את המצב של מוטיבציה אישית גבוהה.
  • השלב הבא הוא לעשות קורס לשיפור החיים איך להשיג מוטיבציה או קורס אחר שייתן את הידע המדויק בתחום הכי צולע לפי המבחן שעשית.
  • ובסוף הקורס עושים מבחן אישיות נוסף כדי לראות בכמה מצבך השתפר ואילו יכולות להצליח בחיים הישגת אודות הקורס.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכס שטרן

מאת: אלכס שטרןאימון למערכות יחסים14/05/111772 צפיות
במאמר הזה אני רוצה לגעת בנושא מאוד חשוב להצלחה בכל מה שקשור ליחסים עם אחרים – היכולת להשיג תקשורת חמימה ומלאת הסמכות ושיתוף פעולה עם כל אחד לפי החלטתך בלבד. הידע הזה יכול לעזור לשפר מערכות יחסים, להקים זוגיות פורחת, להתקבל לעבודה שתמיד רצית, לקדם קריירה ולהיות מוקף בחברים טובים.

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213812 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193175 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173576 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162771 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162628 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163527 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica