חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גגות אסבסט

גגות אסבסט

אסבסט הוא חומר ששייך לקבוצת מינרליים טבעיים המצויים בסלעים. האסבסט הוא בעל מבנה גבישי עשוי בצורת סיבים ארוכים ודקים המופרדים זה מזה, אשר מובדלים גם בהרכבם המינרלי.

סיבי האסבסט עמידים וחזקים בצורה ייחודית ,ועמידים בפני דברים רבים כמו: חום קיצוני, אש, קורוזיה, כימיקלים וכח מכאני חזק.


במדינת ישראל האסבסט נמצא בשימוש מתמיד. גגות אסבסט מותאמים למזג האוויר הישראלי, ומהווים בידוד יציב ונח ממזג האוויר החיצוני החם ברוב חודשי השנה. בנוסף גגות אסבסט מהווים איטום אקוסטי מצויין, ורבים משתמשים בו כחומר למטרות אלה באולפנים ביתיים ומקצועיים. כמו כן, מחירם של גגות אסבסט הוא זול, מה שמקנה לו יתרון נוסף לשימוש.

חומר האסבסט - מאפיינים ופתרונות

לצד הרשימה הארוכה העומדת לטובת השימוש בחומר האסבסט, גילו כי פירוקו לחלקיקים יכולה לגרום למחלות המיוחסות להגיעו לדרכי הנשימה באמצעות פעולת השאיפה. כאשר גילו זאת החלו לנסות למצוא תחליפים אורגניים שלא יהוו סיכון בריאותי, ועדיין יכללו את כל תכונותיו המרשימות של חומר האסבסט לבנייה.


למרות כל הניסיונות התקשו למצוא תחליף מתאים שיכלול את כל תכונותיו החיוביות, במחיר כל כך זול וזמין, ולכן החלו לחפש מגוון שיטות בכדי למנוע את פירוקו כתוצאה מבלאי והתיישנות. מניעה זו  נעשית כיום על ידי איטום אקרילי גמיש ומחוזק של גגות אסבסט, על ידי סיבים נוספים שמהווים ציפוי מגן לגג מפני חדירות מים בחורף, והתחממות הגג בקיץ.


יתרונותיו של חומר האסבסט

יתרונותיו הרבים של האסבסט הקשורים לתכונותיו העמידות, נוצלו עוד משחר ההסטוריה על ידי בני האדם למטרות כמו חומרי בנייה, ייצור בגדים עמידים , בידוד תרמי, חומרי חיכוך, איטום ועוד. בגלל רשימת תכונות אלה, האסבסט נמצא בשימוש רחב בהרבה תחומים, כאשר תחום הבנייה בראש הפירמידה.


על ידי פיקוח נכון בעת בניית או החלפת גגות אסבסט, איטום אקרילי גורם לכך שהחומר לא הופך לאבק ולכן יוצא מכלל סיכון לשימוש. חשוב לזכור שרק במצבו הגולמי המפורק, האסבסט מהווה סכנה בריאותית. כל עוד שומרים על החומר אטום, ניתן להנות מיתרונותיו הרבים כגון מניעת התפשטויות של שריפות, מעברי חום של טמפרטורות קיצוניות בקיץ ובחורף, איטום אקוסטי ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רייט קליק

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111260 צפיות
מאז ומתמיד חיפשו אנשים כיצד יוכלו להתעשר מהחזקה בנכסים פיזיים או פיננסיים. אחת ממטרות ההחזקה בנכסים מסוגים אלו, היא רווח כספי מהשבחתם או מעלייה בערכם.

מאת: רייט קליקהלוואות11/09/111287 צפיות
בשנים האחרונות תופעת פתיחת העסקים הפרטיים הופכת לפופולארית יותר, לא רק בגלל החופש מהבוס שאומר לנו מה לעשות, אלא גם בגלל חלומם של עצמאיים להיות בעלי עסק פרטי שיניב להם רווחים ויקרב אותם לעושר המובטח.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111237 צפיות
ציוד נלווה להשכרה באירועים כולל את הציוד שאינו נכלל בציוד הכללי, הכולל כלי הגשה, כלי אוכל אישיים, טקסטיל, במות, ריהוט להשכרה וכדומה. הציוד הנלווה כולל פלטות לחימום במרכז המזנונים, אלמנטים לעיצובים שונים, פלטות למזנונים עצמם, וכיוצא בזה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111273 צפיות
השכרת ציודים לאירועים עשוי להישמע כצעד מסובך מאוד הכולל אינספור חיפושים ותיאומים, איסוף והחזרה. אבל למעשה השכרת ציוד לאירועים הוא צעד פשוט ביותר ומיטב החברות מספקות שירות מלא של יעוץ, תכנון כמויות, תכנון לוגיסטי ועוד.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111191 צפיות
ציוד המוגדר "ריהוט" כולל בחובו שולחנות אוכל, כיסאות, שולחנות מזנונים ובופה, עמדות שונות למטרות שונות וכדומה. בכל פריט ריהוט להשכרה יש שימוש שמתבקש, היות ולאירועים רבים המופקים, הן באופן פרטי והן על ידי הפקות שונות, קטנות או חסרות ציוד משלהן, יש צורך בפריטי ריהוט להשכרה.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111301 צפיות
במות לאירועים הן במות למטרות שונות, שבהן אפשר לעשות כל שימוש, שלעיתים מחויב באירועים שונים, ולא לכל חברות ההפקה או בכל גני האירועים והאולמות קיימות במות בגדלים ובסגנונות שונים.

מאת: רייט קליקאירועים עסקיים20/07/111399 צפיות
מבלי להתכוון, מעבר לשמחה, למוסיקה, להופעות ולנאומים, חלק גדול מתוך חווית האירוע תופס האוכל. אחד הדברים הראשונים שמתכננים בהפקת אירוע הוא סוג האוכל, אופן הגשת המנות, בחירת קייטרינג או בישול ביתי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica