חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למד נהיגה בדרך מהירה

כל נער או נערה בישראל מכירים את המושג למד. מדובר על תלמידי נהיגה בדרך לקבלת רישיון נהיגה. אין ספק שמדובר על תקופה מאוד קשה בחיים ויש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים את התהליך.

דרכים להצלחה בלימודי נהיגה:

·         להגיעה ערני לשיעורים

·         ללמוד בבית תאוריה

·         ליישם את כל הדברים שהמורה נהיגה אומר בשיעור

היום למד זה מילה נרדפת לתלמיד נהיגה. בני נוער משתמים במושג זה כאשר עוברים את תקופת ההכשרה בדרך לטסט. כאשר הייתי למד זה היה מאוד לא כייף. קודם כל החלפתי כמה פעמים מורה נהיגה. הראשון היה פשוט גרוע, רק אחרי שעברתי למורה אחר הבנתי שהקודם היה נוראי. כאשר נסעתי ברכב הוא היה כל הזמן אומר לי תיסע לאט עד שבשני טסטים הכשילו אותי על הסעיף – "עיכוב תנועה בכביש". לאחר שעברתי ללמוד במקום אחר, הסבירו לי שאני נוהג מאוד לאט ורק אז הבנתי שכל הזנק ובזבוז זמן היה בגלל אותו מורה שפשוט מאוד פחד על האוטו שלו וגרם לי לנסוע פשוט לא טוב. לאחר מכן החלפתי שוב מומחה לנהיגה כי היה חייב לעזוב את הארץ ובסופו של דבר בטסט השלישי קיבלתי את הרישיון ויותר יהיה לי צורך לנסוע ברכב שמעליו כתוב "למד".

בחירה נכונה של מורה נהיגה:

חשוב מאוד שכאשר בחרתם מורה נהיגה לראות שהכל בסדר בזמן השיעור, הכוונה שיש אנשים שלא יודעים אם הכל מתנהג קשורה כי בעצם לא יודעים את החוקים ויש מורים שעושים דברים שגויים בשיעור על מנת שהתלמיד בכוונה לא יעבור את הטסט וזה פשוט נורא. שלא נדבר שמדובר על עבירה על החוק.

במקרה שאתם מרגישים שאתם בסדר גמור ואומרים לכם שאתם עדיין לא מוכנים למבחן הגדול, תמיד אפשר לקחת כמה שיעורים אצל מורה אחר על מנת להבין האם הנהיגה שלכם באמת לא טובה או שאומרים לכם לא את האמת הנכונה.

היו הרבה מאוד מקרים בעולם שתלמיד הרגיש שהוא מוכן למבחן והמורה אמר לא כאשר התלמיד כן היה מספיק מוכן. אל תחששו אף פעם ואם יש לכם חוסר בטחון תדברו עם הורים שלכם ותחפשו אופציה ללימוד נהיגה במקום אחר.

 



תגיות המאמר: למד, מורה נהיגה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111366 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111798 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112158 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111512 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111319 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111422 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111705 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214077 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204902 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191926 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182264 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181749 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181667 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181538 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica