חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 דברים שאומרים על קוסמטיקה

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/20112177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. מה זאת כל ההשקעה הזאת בחיצוניות?

ישנם המבקרים את מידת ההשקעה של אנשים רבים בעורם, ומשווים זאת להשקעה אותה הם מקדישים לשאר הגוף. אין ספק שיש בכך דבר מה, ועם זאת, כאשר לוקחים בחשבון כי העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם (ואתן יכולות לבדוק את זה אם אתן לא מאמינות לי), הרי שזה רק הגיוני שנשקיע בו בהתאם.

2. "אל תביט בקנקן אלא במה שיש בו"

אין ספק כי מדובר באמרה חכמה וחשובה מאוד. אבל כדרכן של אמרות חכמות וחשובות, מומלץ לקחת גם אמרה זו עם קורטוב של ביקורת וחשיבה עצמית. בסופו של דבר, אדם אינו קנקן ולא ניתן להקיש תמיד מן האמרה למציאות. לאופן בו אנו נראים יש השפעה חשובה מאוד על האופן בו אנו מרגישים לגבי עצמנו ועל האופן בו החברה מרגישה לגבינו. לא תמיד ניתן לבצע את ההפרדה הזאת. לכן, טיפוח, קוסמטיקה, עור בריא ויפה יכול ואף משפיע על תחושותינו הפנימיות ביותר. אחרי הכול אין פנימי יותר מלב שבור. כך שלפעמים צריך להשקיע בחיצוניות בשביל לדאוג גם לפנימיות.

3. אומרים שקוסמטיקה לא יעילה ובכל מקרה הגיל יעשה את שלו.

נכון, עוד לא נולדה כנראה מי שתעצור את הזמן, והזמן עושה את פעולתו בכולנו. על חלקנו השפעות אלו ניכרות יותר מאשר על אחרים ועל חלקנו פחות. יש לכך גם לא מעט השפעה של גנטיקה. ובכל זאת, יש לא מעט שאנו יכולות לעשות על מנת לשמור על עורנו ולשפר את בריאותו ואת מראהו גם בגילאים מתקדמים. יש משהו מאוד משחרר באמונה כי אין דבר שביכולתנו לעשות. אלו אשר בוחרים ובוחרות שלא להיעזר בטיפולים קוסמטיים הקיימים כיום, מתוך מסירות לדרכו של הטבע ראויים להערכה רבה. עם זאת, זה לא הכרחי, וסביר להניח כי מוצרי קוסמטיקה וטיפולים קוסמטיים נוספים יוסיפו להתפתח, אשר יציעו השפעה טובה אף יותר גדולה מאלו הזמינים כיום.

4. אומרים שמוצרי קוסמטיקה מביאים להתעללות בבעלי חיים

בשנים עברו, כאשר נושא זכויות בעלי החיים היה רק בחיתוליו, אכן עסקים רבים בתחום הקוסמטיקה והרפואה ביצעו ניסויים בבעלי חיים, בטרם ניסו את התכשירים על בני אדם. פשוט לא הייתה מספיק מודעות לנושא. כיום, עם זאת, ניתן למצוא חברות רבות ומוצרים קוסמטיים אשר בייצורם הוקפד שלא לפגוע בבעלי חיים. כמו כן, ישנם תכשירים קוסמטיים טבעיים העשויים מחומרים כה ידידותיים, שאין כלל צורך לנסותם. כל מה שצריך הוא להתעניין בתכשירים אלו.

5. אומרים שקוסמטיקה היא ליופי בלבד

אז אומרים. קוסמטיקה היא בהחלט לא רק ליופי, ותחום הקוסמטיקה הרפואית הולך בהדרגה וממצב את עצמו כאחד מן הענפים הלגיטימיים של הפרא-רפואה. עור יפה הוא עור בריא, ויותר מכך, מצבים שונים של חולי באים לידי ביטוי על פני העור. לכן, טיפולים קוסמטיים מקצועיים יכולים לספק מזור לא רק לסוגיות של אסתטיקה אלא גם למחלות עור פיסיולוגיות, כמו גם להקל על התסמינים של בעיות רפואיות מערכתיות שונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111384 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111831 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111535 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111335 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111438 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111726 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאת: יערה דניאלשימור לקוחות20/07/113605 צפיות
הידעתם שמדי שנה נמדדות בישראל למעלה מ- 1,615 שעות קרינת שמש בממוצע, שאפילו לא כוללות את כל שעות השמש אלא רק את שעות קרינת השיא? מסתבר שלא מעט בעלי קרקעות ומבנים חקלאיים ותעשייתיים מודעים היטב לנתון הזה, ולכן החליטו לנצל אותו כדי להרוויח לא מעט כסף

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179464 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711525 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1611084 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152316 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151917 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151842 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/152020 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica