חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות אוטובוסים

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/20111778 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. בעזרתם הגענו לבית הספר, בעזרתם הגענו לחברים לאחר סיום הלימודים, בעזרתם נסענו לאילת ולים כשהיינו כבר קצת יותר גדולים, ובעזרתם גם יצאנו לכל טיולי בית הספר ותנועת הנוער. אין ספק, שכשאתה ילד, אוטובוסים מוכרים לך הרבה יותר מאשר כשאתה מבוגר. עובדה היא, שהיום התבגרנו, וכל מי שיכול להרשות לעצמו נוסע ברכב פרטי. מי שלא יכול להרשות לעצמו, בין אם מטעמים כלכליים, בין אם מטעמים רפואיים ובין אם מכל טעם אישי אחר, מעדיף בדרך כלל לנסוע ברכבת או במונית, שמביאים אותו מהר יותר אל היעד. למרות זאת, ישנם עוד אנשים רבים שנוסעים באותם אוטובוסים שנראים היום הרבה יותר חדישים ונוחים לנסיעה מאותם אוטובוסים שבהם אנחנו נסענו כשהיינו ילדים, ולפעמים, כשהם עוברים לידינו, אנחנו מסתכלים אל עבר החלונות הגדולים באיזו ערגה נוסטלגית משהו, שמתרפקת על זיכרונות העבר.

הסעות אוטובוסים – שלא ייגמר לעולם

למרות שאנשים רבים יגידו כי הם לא מאוד אוהבים אוטובוסים, יהיו תמיד ביניהם כאלה שיגידו שהם דווקא מאוד אוהבים אותם. אנחנו מתכוונים, כמובן, לילדים שיוצאים לטיולים שנתיים ולימי כיף באמצעות אוטובוסים, ואשר עבורם הנסיעה באוטובוס היא חוויה מאין כמוה. נסיעה באוטובוס יחד עם כל החברים מהכיתה או מהתנועה, היא ללא ספק אחד הדברים הכיפיים והמגבשים ביותר. השירים ששרים כולם ביחד, משחקי הנסיעה שלא נס ליחם – הם היו בתקופתנו והם ישנם גם היום, בוורסיות כאלה ואחרות. אז, אם אנחנו זוכרים את הנסיעות הללו כחוויה נפלאה, הילדים של היום אוהבים את הנסיעות באותה מידה לפחות. גם עובדים שמקום העבודה שלהם דואג להם להסעות אל מקום העבודה ושולח לשם כך אוטובוסים שאוספים את העובדים, יגידו שהם מעדיפים את הנסיעה באוטובוס מטעם מקום העבודה על פני נסיעה ברכב הפרטי שלהם או באוטובוס ציבורי, שיכולה לעכב פי כמה את הגעתם לעבודה. הסעות אוטובוסים יוצאות תמיד בזמן, והנהגים המיומנים דואגים לכך שהעובדים יגיעו בשעה היעודה לעבודה, ולא יצטרכו להשלים שעות רק משום שהגיעו מאוחר.

לסיכום – למרות שלכאורה אוטובוסים הם אינם כלי התחבורה הנוח ביותר, הרי שבסופו של דבר מתברר, שאותם אוטובוסים חדישים של היום, מאפשרים דווקא נסיעה נוחה, בטוחה ונעימה לנוסעיהם. אז בפעם הבאה שאתם רואים אוטובוסים ברחוב, נסו לא רק להסתכל עליהם. עלו עליהם וסעו נסיעה קצרה, אפילו תחנה אחת. אנחנו בטוחים שהנוסטלגיה תעשה לכם רק טוב. נסיעה טובה!

 



תגיות המאמר: הסעות, אוטובוסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111360 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112153 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111507 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111314 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111700 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאת: יערה דניאלשימור לקוחות20/07/113585 צפיות
הידעתם שמדי שנה נמדדות בישראל למעלה מ- 1,615 שעות קרינת שמש בממוצע, שאפילו לא כוללות את כל שעות השמש אלא רק את שעות קרינת השיא? מסתבר שלא מעט בעלי קרקעות ומבנים חקלאיים ותעשייתיים מודעים היטב לנתון הזה, ולכן החליטו לנצל אותו כדי להרוויח לא מעט כסף

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143088 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148160 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148193 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131785 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128482 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128581 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213307 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica