חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כרטיסי ביקור מאז ועד היום

מאת: מרטיןפרסום29/05/2011787 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כרטיסי ביקור בכל העולם כולו נחשבים לאמצעי של התקשרות בין בעלי מקצוע שונים ללקוחות פוטנציאלים או לקוחות קיימים וזאת למרות שהיום כבר ניתן לשמור כמות גדולה של מספרי טלפון בזיכרון הטלפון הסלולארי. כרטיסי ביקור נחשבים למכובדים ויוצרים תחושה של מקצועיות ברגע שאנו מקבלים אותם מבעל המקצוע שמעוניין להציע לנו את שירותיו. הייתם בפגישה ובסיומה לא היה לכם כרטיס ביקור? אולי הפסדתם לקוח.

כרטיסי ביקור הם תזכורת עבור הלקוח הפוטנציאלי או עבור אדם אחר לעסקה רווחית כל שהיא. הכרטיס אמור להזכיר לאדם הזה שאתה מחכה לתגובה ממנו. נניח שהוא שכח איך ליצור איתך קשר או בכלל לא זוכר מי אתה ומה אתה עושה, בשביל זה יש לו את הכרטיס שלך, עם כל הפרטים שלך.

בעבר כרטיסי ביקור היו מאוד סולידיים, הם היו מודפסים על גבי נייר כרומו בשחור לבן והדפוס לרוב לא היה במיוחד איכותי. כרטיסי הביקור הכילו לא יותר משם החברה ומספר הטלפון. כיום כרטיסי ביקור מודפסים על גבי מספר סוגי נייר, ניתן להדפיסם על גבי נייר ממוחזר במגוון צבעים וניתן להוסיף גם לוגו מעוצב ועוד תוספות כמו למינציה מכל מיני סוגים כדי לשמור על איכות הדפוס. הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור אמנם לא השתנה ולרוב הוא יהיה בגודל של 9*5 ס"מ וזאת כדי שהלקוחות יוכלו להכניס אותו לארנק ולהשתמש בו במקרה הצורך, אך כאשר רוצים לשים כמות גדולה של מלל ניתן להדפיס כרטיסי ביקור עם כיתוב בשני הצדדים ולרוב המחיר יהיה די דומה.

כאשר אנו מדברים על אפקטיביות של כרטיסי ביקור כמעט ואין פה שאלה, כרטיסי ביקור עדיין תופסים מקום נכבד גם בעולם הטכנולוגי של היום שבו כמעט ואין צורך בניירת וכמעט כל הליך של שיווק ופרסום נעשה באינטרנט ובאמצעי המדיה השונים, כנראה שהסיבה לכך היא היותם של כרטיסי ביקור כל כך אחידים ואין אפשרות למצוא להם חלופה ראויה. שליפה של כרטיסי ביקור יכולה אף להציל אותנו במצבים מסוימים, לצורך הדוגמא: אם קרה ונתקענו באמצע כביש מהיר עם תקלה מכאנית ברכב והיה צורך להזמין גרר, אחת האפשרויות היחידות שיש לנו היא שליפה מהירה של כרטיס ביקור של בעל מקצוע העוסק בביצוע שירותי גרירה, מצבים כאלו יכולים להיווצר בכל מיני וריאציות שונות.

 



תגיות המאמר: כרטיסי ביקור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111450 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/111371 צפיות
אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/111226 צפיות
קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרך של קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידום אורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיא יותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רק תשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/111265 צפיות
שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצה לדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתרים בגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאן בעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחום עורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריך את השירותים שלהם.

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111100 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111087 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111484 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222891 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213717 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192472 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175885 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175347 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162442 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161965 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica