חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסודות מאחורי המדפים - האם הטרנד החדש יכבוש את ישראל ?

מאת: לובנשטיין יובלמיתוג29/05/2011870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסודות מאחורי המדפים – האם הטרנד החדש יכבוש את ישראל ?

יובל לובנשטיין

מדובר בטרנד, אשר החל לתפוס תאוצה, בעיקר בקרב האלפיון העליון בחו"ל, אולם לאחרונה גם בישראל.

מדובר על הטרנד האנטי מותגי, בעיקר בתחום מוצרי הצריכה הרגילים כמו הלבשה, הנעלה, שעונים.

טרנד זה לא יכול להגיע לתחום המכוניות אולם הוא בהחלט מראה על איזו מגמה. האם מגמה זו תכבוש גם את הציבור הישראלי ?

המותגים אשר החלו להתפתח רק במאה וחמישים השנים האחרונות, כבשו את עולם האופנה ונמצאים בכול חנות, קניון ובכול שוק קניות בכול מקום בעולם.

כולנו רואים את התופעה, בעיקר בשווקי הקניות במזרח, תאילנד ובעצם  איפה לא ?

כול העולם נהפך לשוק אחד גדול של מוצרי נייק, אדידס, טימברלנד, טומי ונאוטיקה ולא משנה היכן תסתובב, אם זה באנטליה, בלונדון או בהונג קונג.

האם עודף המיתוג אינו מוגזם ?

האם נוח גם לכם להסתובב עם חולצת ראלף לורן, כאשר מבעד לכול פינה קופץ לו סוס אחר ? האם נוח לכם לראות את הסוסים מדלגים, כאשר הרוכבים נראים טוב מכם ?

הישראלים אוהבים טרנדים "ולהיות מיוחדים", אתמול היה זה ראלף לורן, עכשיו זה נאוטיקה, מעניין מה יהיה ה מחר ? האם ללא מותג ?

ללא סוס ? ללא מפרש ? ללא לוגו ?

שאלה טובה, כנראה זה תלוי בבגרות ובבשלות של השוק וכן בכמות הנובוריצ'ים הקיימים בו ?

באמריקה נהוג היה לומר לפני עשרות שנים, שכמה שיש לך יותר חורים בגי'נס, סימן שאתה יותר עשיר, אולם היום החורים מגיעים כבר מוכנים מהמפעל, אז כנראה שהטרנד הוא בגדים טובים, או נכון לומר סופר איכותיים, אך בלי תנין, אות או כתר.

נראה שמה שיבלום במידת מה את תופעת הבריחה מהמותגים, זה דווקא מהפכת האינטרנט וההזמנות הישירות מהאתרים, שהרי האדם המזמין באופן ישיר מחפש איזה זיז או חברה מוכרת וידועה על מנת להיאחז בו.

זה מה אתם אומרים ? האם לאירוע הנוצץ הבא תבואו עם מותג מוכר, שסביר להניח שיהיה על גופם של עוד עשרות, או מאתם מעדיפים בגד איכותי ללא לוגו  וזיהוי, דבר שיכול להפוך אתכם ליותר מיוחדים ?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל לובנשטיין משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה, בדגש אסטרטגי ושיווקי.

שימש בעבר במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות גדולות כמו הום סנטר ושופרסל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לובנשטיין יובל

מאת: לובנשטיין יובלניהול05/10/111332 צפיות
ראש השנה עבר חלף לו ולרגע נדמה שגלי הים חזרו להרגלם מימים ימימה, האומנם ? האם השקט הזה מבשר לנו דברים אחרים, כמו למשל סערה ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות02/10/111222 צפיות
כולנו מכירים את המכונות לממכר משקאות קלים. הן נוחות מרוות את הצמא ובעיקר מספקות נו משקה צונן ביום חח ולוהט. אולם מה עושים החיילים, אשר נמצאים בבסיס מרוחק ומבודד, אשר להם אין חלופפות אחרות, מלבד להשאיר שם את מחצית משכורתם החודשית ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות28/08/111134 צפיות
החזרה לבית הספר מופרדת השנה מראש השנה, האם הרשתות ניצלו עובדה זו על מנת להוציא מאיתנו יותר כסף מבלי שנרגיש ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות25/08/111351 צפיות
מחאות הן דבר שבאופנה והפייסבוק הוא כלי אדיר לבצען. הטרנד החדש הוא מחאת צרכנים נגד רמות המחיר הגבוהות של רשת שופרסל. האם הרשת רגישה לסוג זה של מחאות ? האם זו הדרך להתמודד עם עליות המחיר של הרשתות הגדולות ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול24/08/111290 צפיות
רמת החובות של אזרחים,חברות נמצאת במגמת עליה. האם לא הגיע העת להאיט קצת את הקצב, גם במחיר של פגיעה בצמיחה, על חשבון עתיד בטוח יותר ?

מאת: לובנשטיין יובלצבא וביטחון22/08/111343 צפיות
האם מהפכת הפייסבוק במצרים, לוב, סוריה ותימן הקדימה את זמנה ? האם העם מוכן ובשל להכנס בריק שנוצר ? ואם לא מי עשוי להכנס לתוכו ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול22/07/111412 צפיות
האם ניתן לקרוא לתנועות המחאה האחרונות בשם "הפנתרים הלבנים" ומה הקש בינן להוצאות התקשורת ?

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192738 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176201 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162601 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162699 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162193 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162121 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162013 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica