חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פאזל תמונה

מאת: שושי הרשקוקניות 29/05/20111711 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פאזלים הם משחקים שמהם נהנים אנשים בכל הגילאים. היום יש מגוון רחב של פאזלים. סוג הפאזל הרווח ביותר הוא פאזל תמונה. פאזל לא חייב להיות מורכב מתמונות שלא היינו שותפים ליצירתם. פאזל תמונה יכול להיות פאזל אישי המורכב מתמונות אישיות שלכם מאירועים שונים, בני משפחה הקרובים או מטיולים שלכם.

פאזל אישי יכול להתאים במיוחד כמתנה לבר או בת מצווה או ליום הולדת. פאזל תמונה אישי יכול להיות במספר חלקים שונה לפי בחירתכם: 24, 60 ו- 240 חלקים. הכל תלוי במי שאתם מגישים לו את פאזל התמונה. המחיר של פאזל תמונה יכול לנוע מסכום של 50 ₪ ועד למעלה ממאה ₪. בכל אופן, זוהי מתנה אישית שמהווה גם מזכרת עבורכם ולמי שהגשתם מתנה זאת.

אם אתם נהנים להרכיב פאזלים, תוכלו ליהנות מהרכבה של מגוון פאזלים ברשת, כולל פאזל תמונה. זהו משחק שסבתא או סב יכולים לשחק עם נכדם בגיל בית ספר או בגן. הרכבה של פאזל תמונה ברשת לא דורש מכם כל תשלום. לפעמים אתרים אף לא דורשים מכם להירשם לאתר כדי לשחק. מגוון התמונות להרכבה העומד לבחירתכם הוא אדיר, כולל מכוניות, כוח משיכה (שהחלקים 'מרחפים' ואתם צריכים לחבר אותם אחד לשני), כוכבי סדרות טלוויזיה אהובות לילדים, יצירות אמנות ותמונות נוף.

מבוגרים יכולים גם ליהנות מהרכבה של פאזל תמונה. זהו משחק השומר על יכולת החשיבה בצורה מהנה ומתאים במיוחד לגמלאים שיש להם זמן רב פנוי לעתים ומתלהבים ממשחקי מחשב. ישנם אתרים המציעים בדיוק שירות זה. אתרים רבים מציעים לכם להרכיב פאזל תמונה בנושאים שונים, כולל מכוניות ספורט, שעונים, תמונות של חיות בר כמו נמרים, תמונות של ציירים מפורסמים, תמונות טבע של מעיינות חמים, נהרות והרים. תיהנו מכל רגע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שושי הרשקו
iActive.co.il - קידום אתרים מקצועי

www.iactive.co.il
info@iactive.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי הרשקו

מאת: שושי הרשקוצרכנות17/10/111334 צפיות
רובנו, אם לא כולנו, אוהבים לקבל מתנות. אך מה קורה כשאתם צריכים לבחור מתנה? לשם כך, הדגמנו כיצד התקבלה ההחלטה לקנות מתנה מסוימת לאנשים שונים.

מאת: שושי הרשקועיצוב21/06/111255 צפיות
עיצוב בארים, בניגוד לעיצוב בתים או עיצוב משרדים, דורש התייחסות שונה בתור מקום בילוי המעוניין לגרום למבקר לחזור לבקר בו פעם אחר פעם. איך ניתן לגרום לכך?

מאת: שושי הרשקוצרכנות24/05/111218 צפיות
ראש השנה בפתח ושוב אתם שוקלים איזו מתנה לחג להעניק השנה לעובדיכם? בחירה לא קלה עומדת בפניכם. המגוון הוא עצום וגם השיקולים בהתאם.

מאת: שושי הרשקוצילום15/05/112148 צפיות
אתם מעוניינים למסגר תמונות ולתלות אותן בבית או להעניק תמונה במתנה. השאלה העולה היא באיזה מסגרת למסגר את התמונה? מה יותר מתאים? ריכזנו כאן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את המסגרת המושלמת עבור התמונה שלכם לכל מטרה.

מאת: שושי הרשקועיצוב פנים31/03/111839 צפיות
איזו מתנה תביאו לחנוכת בית? אספנו עבורכם מספר טיפים ורעיונות למתנות לעיצוב הבית שיקלו עליכם את הבחירה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213709 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205167 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186758 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica