חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה נדרש מעיצוב בארים מוצלח?

מאת: שושי הרשקועיצוב21/06/20111265 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב בארים, בניגוד לעיצוב בתים או משרדים הדורשים עיצוב פונקציונאלי מירבי, הרי שעיצוב באר כמקום בילוי דורש התייחסות שונה לחלוטין מצד מעצב הפנים. בסופו של דבר, המטרה היא שאנשים ייהנו, יבלו, יזמינו את חבריהם וישובו למקום, כמו גם להזמין מספר משקאות רב ככל שניתן (לא על חשבון הבית, כמובן). אז איך עיצוב בארים מוצלח יכול להביא לכך?

קודם כל, עיצוב בארים דורש יצירתיות. ייחודיות העיצוב עשויה לגרום למבקרים חדשים לבחון את המקום מלכתחילה. מצד שני, עם כל כך הרבה בארים, איך אפשר למצוא רעיון לעיצוב ייחודי שלא עשו בו שימוש ויגרום למבקר המזדמן לשוב לבאר שוב ושוב ולהביא חברים והם בתורם יביאו מבקרים חדשים שיהפכו לקבועים?

עיצוב בארים יכול ליצור אווירה ביתית. למשל, באר המוקף במדפי ספרים הנותנים רושם של באר אינטימי עם תאורה מעומעמת בתוך ספריה. ישנם בארים שאף הגדילו לעשות והוסיפו בהם קיר לבנים חומות המעניק אווירה חמימה למקום ומעורר ציפייה לאח עם זרדי עצים ממש בתוך הבאר. לעומת זאת, בארים המיועדים יותר לקהל עסקי יעוצבו בעיצוב פונקציונאלי עם תאורה חזקה יותר, כדי שיהיה ניתן לכתוב מסמכים או לסכם דברים.

בימינו באר הוא לא 'רק' מקום בילוי. זהו אחד המקומות היחידים שנותרו לנו לאינטראקציה פנים אל פנים. בנוסף לכך, היום כשאנו מוקפים בגירויים ופיתויים רבים כל כך, המטרה של עיצוב בארים היא לגרום למבקר לחוויה ייחודית כך שירצה לשוב למקום פעם אחר פעם. צבעים של הבאר, תמונות המתאימות לברים, בר רחב, תצוגה של משקאות, אטרקציות כמו נורות זוהרות המגיחות מתוך הדלפק, עמדות הגשה, האפשרות להזמין בשולחנות או בבאר עצמו באופן כזה שיהיה מרווח מספיק למספר אנשים שמזמינים בו זמנית הם כולם גורמים המשפיעים על המבקר ליהנות ולבקר במקום פעם אחר פעם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שושי הרשקו
iActive.co.il - קידום אתרים מקצועי

www.iactive.co.il
info@iactive.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי הרשקו

מאת: שושי הרשקוצרכנות17/10/111342 צפיות
רובנו, אם לא כולנו, אוהבים לקבל מתנות. אך מה קורה כשאתם צריכים לבחור מתנה? לשם כך, הדגמנו כיצד התקבלה ההחלטה לקנות מתנה מסוימת לאנשים שונים.

מאת: שושי הרשקוקניות 29/05/111722 צפיות
פאזלים הם משחקים שמהם נהנים אנשים בכל הגילאים. מה דעתכם להביא פאזל אישי ליום הולדת?

מאת: שושי הרשקוצרכנות24/05/111228 צפיות
ראש השנה בפתח ושוב אתם שוקלים איזו מתנה לחג להעניק השנה לעובדיכם? בחירה לא קלה עומדת בפניכם. המגוון הוא עצום וגם השיקולים בהתאם.

מאת: שושי הרשקוצילום15/05/112159 צפיות
אתם מעוניינים למסגר תמונות ולתלות אותן בבית או להעניק תמונה במתנה. השאלה העולה היא באיזה מסגרת למסגר את התמונה? מה יותר מתאים? ריכזנו כאן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את המסגרת המושלמת עבור התמונה שלכם לכל מטרה.

מאת: שושי הרשקועיצוב פנים31/03/111847 צפיות
איזו מתנה תביאו לחנוכת בית? אספנו עבורכם מספר טיפים ורעיונות למתנות לעיצוב הבית שיקלו עליכם את הבחירה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172519 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175138 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172611 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172372 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172292 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162223 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162263 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica