חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רקע על שמיכות פוך טבעי

שמיכות פוך טבעי נחשבות לשמיכות האולטימטיביות לימות החורף הקרים. זאת משום שנוצות האווז או הברווז הממלאות אותן, יחד עם כיסי האוויר המצויים בהן, מהווים את השילוב האידיאלי שיוצר אפקט של חום נעים במיוחד. ואכן, אין דבר יותר נפלא מלהתכרבל בתוך שמיכות פוך במיטה ביום חורף סגרירי, עם או בלי בן זוג ועם כוס סיידר חם, ולצפות בסרט טוב או סתם כך, להירגע ממאורעות היום.

על מנת שההנאה תהיה מושלמת, חשוב להצטייד לקראת החורף בשמיכות פוך טבעי, או לכל הפחות לבדוק את מצבן של שמיכות הקיימות. אחרי הכול, גם שמיכות פוך טבעי יכולות לאבד מהאפקטיביות שלהן, בין אם בשל העובדה שנוצר קרע באחד התפרים וחלק מהמילוי מוצא את דרכו החוצה, בין אם בשל ריחות לא נעימים שדבקו בשמיכות בגלל אחסון לא נכון שלהן, בין אם כושר הבידוד שלהן נפגע ובין אם גודל השמיכות משתנה (כן, גם זה יכול לקרות).

שמיכת ארבע עונות

במידה שמצאתם ששמיכות הפוך הטבעי שלכם כבר לא יוכלו לשמש אתכם במצבן הנוכחי, אתם יכולים לבחור בין שתי אפשרויות:

רכישת שמיכות פוך טבעי חדשות – תמיד נעים להתחדש בשמיכת פוך טבעי איכותית במיוחד, אשר תקחו אליכם הביתה בניילונים ועם "ריח של חדש". עם שמיכות פוך טבעי חדשות יהיו לכם, ללא כל ספק, לילות חמימים ונעימים, שתרצו שלא יסתיימו לעולם.

חידוש שמיכות פוך טבעי – מכיוון שרכישת שמיכות פוך טבעי חדשות כרוכה בעלות גבוהה יחסית, חשוב לדעת שישנה אפשרות לבצע חידוש של שמיכות פוך טבעי ולהביאן למצב של שמיכת פוך חדשה לגמרי. תהליך החידוש כולל פרימה של הבד העוטף את השמיכה, הוצאת המילוי והכנסתו למכונת כביסה. לאחר הכביסה מכניסים את המילוי למייבש כביסה מיוחד, המייבש את המילוי בטמפרטורה של 142 מעלות צלזיוס. לאחר הייבוש מעבירים את המילוי לתא קירור המואר באור אולטרה סגולי לצורך חיטוי מושלם של הנוצות. בתא הקירור ממיינים את הנוצות על פי איכותן, ומעבירים אותן לתא איסוף. משם עובר המילוי למכונת המילוי, ואם יש צורך ובמידה שהלקוח מעוניין, שם גם מוסיפים חומר למילוי כדי לעבות אותו. בשלב זה מתבצע העיטוף של המילוי בבד חדש, וכך הלקוח מקבל את שמיכת הפוך שלו, כשהיא מלאה בדיוק במקומות הנכונים ומדיפה גם היא "ריח של חדש".

 



תגיות המאמר: שמיכות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמיכות פוך- אולגה מוצרי פוך טבעי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אולגה מוצרי פוך טבעי

מאת: אולגה מוצרי פוך טבעיצרכנות16/08/111740 צפיות
בסינטטי וידוע לכל שיש פוכים סינטטים שמהם תחליף מצויין במקום שמיכות פוך טבעיות שהן יקרות הרבה יותר. יש הרבה מאד שמיכות שנדמה כאילו הן מפתרון מצויין וזול אך אנו יודעים שאי אפשר להשוואות בניהם כללל וכלל לכן ההצעה הכדאית היא לחסוך סכום מסויים ולרכוש שמיכה נעימה ומחממת שתספק את צריכנו.

מאת: אולגה מוצרי פוך טבעיקניות 16/08/111742 צפיות
כשהטמפרטורות צונחות ובחוץ מתחוללת סערה, אין כמו התכרבלות בשמיכת פוך טבעי עם כוס שוקו חם ועם ספר טוב. שמיכות הפוך הטבעי הפכו לאחת האלטרנטיבות הנפוצות ביותר לחימום ולשמירה על חום הגוף. אך בשוק ישנן שמיכות רבות שיכולות לבלבל את הצרכן, ולא תמיד אנו יודעים האם לפנינו שמיכת פוך טבעי או חיקוי זול ולא איכותי במיוחד. במאמר הבא תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש כדי לקנות בחוכמה שמיכות פוך איכותיות.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213752 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205206 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186840 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161711 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica