חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כשהטמפרטורות צונחות, שמיכות פוך טבעי

כשהטמפרטורות צונחות ובחוץ מתחוללת סערה, אין כמו התכרבלות בשמיכת פוך טבעי עם כוס שוקו חם ועם ספר טוב. שמיכות הפוך הטבעי הפכו לאחת האלטרנטיבות הנפוצות ביותר לחימום ולשמירה על חום הגוף. אך בשוק ישנן שמיכות רבות שיכולות לבלבל את הצרכן, ולא תמיד אנו יודעים האם לפנינו שמיכת פוך טבעי או חיקוי זול ולא איכותי במיוחד. במאמר הבא תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש כדי לקנות בחוכמה שמיכות פוך איכותיות.

מהן שמיכות פוך טבעי ובמה הן שונות משמיכות אחרות?

שמיכות פוך טבעי הן שמיכות שהמילוי שלהן מורכב מנוצות אווז / ברווז אמיתיות ומפלומת נוצות. בכל יתר סוגי השמיכות המילוי / חומר הגלם הוא שונה לחלוטין.

שמיכות העשויות מפוך סינתטי הן שמיכות שמכילות סיבים סינתטיים על סוגיהם השונים, ואין בהן כלל פוך אמיתי. שמיכות מיקרופייבר עשויות מסיב עדין מאוד, שמעניק רכות ומעביר היטב את האוויר דרכן. שמיכות הולופייבר עשויות מסיב סינתטי וחלול, שיוצר משקל קל יותר לשמיכה. שמיכות הולופיל דומות לשמיכות הולופייבר, אלא שבהן הסיבים תפוחים מעט יותר. שמיכות קוולופיל עשויות מסיב השייך לאותה משפחה גם כן, אלא שלו יש שבעה חורים. שמיכות פוליאסטר עשויות מסיב דק וגמיש במיוחד, שתכונתו הבולטת היא שהוא מתייבש בקלות. ולבסוף, ישנן שמיכות שהמילוי שלהן הוא צמר כבשים. לשמיכות אלו יש יכולת גבוהה בשמירת חום הגוף.

פרמטרים לבחירת שמיכות פוך טבעי

למרבה הצער, אין אחידות בשוק השמיכות בארץ, ואנשים נוהגים לכנות בשם "שמיכות פוך" כל שמיכה עם מילוי, לא משנה מהו. אז כיצד תדעו שלפניכם שמיכות פוך טבעי מקוריות ואיכותיות?

1. האיכות טמונה בפלומה

שמיכות פוך טבעי אמיתיות הן שמיכות שהמילוי שלהן מורכב מנוצות אווז רכות, לרבות נוצות הפלומה (הנוצות הקרובות ביותר לגוף האווז, שהן גם העדינות ביותר). המדד לאיכותן של שמיכות פוך טבעי נעוץ באחוז הפלומה. ככל שאחוז הפלומה בשמיכה גבוה יותר, כך מדובר בשמיכות פוך איכותיות יותר.

בהקשר זה, ראוי להבחין בין שמיכות פוך טבעי שמיובאות מסין ובין כאלו המיובאות מאירופה. בעוד ששמיכות פוך טבעי המיובאות מאירופה עוברות בדיקות מעבדה קפדניות יותר ועומדות בתקנים האירופאים המחמירים יותר, שמיכות הפוך שמיובאות מסין אינן כאלו. לכן יש להתייחס לאחוז הפלומה הרשום על שמיכות הפוך הטבעי המיובאות מסין בעירבון מוגבל.

2. עניין של נפח

פרמטר חשוב נוסף המעיד על איכותן של שמיכות פוך טבעי הוא הנפח. שמיכה איכותית היא שמיכה בעלת נפח גדול, שכן הנפח מעיד על הימצאותם של כיסי אוויר, המשפיעים על איכות החימום שהשמיכה מספקת. מהנפח תוכלו להתרשם גם אם תפרסו את השמיכה בחנות. אם בזמן הנפת השמיכה באוויר יתעופפו להן נוצות באוויר, סימן שהתפרים של השמיכה אינם איכותיים.

3. הביטו גם בקנקן ולא רק במה שבתוכו

גם לציפוי של שמיכות פוך טבעי יש השפעה על איכותן. ציפוי כותנה הוא איכותי ועדיף יותר מציפוי פוליאסטר.

4. צבוט אותי ודקור אותי

שיטה יעילה לבדיקת איכותן של שמיכות פוך טבעי, אותה תוכלו לבצע בחנות, היא הצביטה והדקירה. אף אחד מאיתנו לא אוהב להידקר בלילה מאדרות הנוצות (הקצה התחתון והחד של הנוצות). לכן צבטו את השמיכה כדי לבדוק האם אתם מרגישים אדרות דוקרניות של נוצות.

 



תגיות המאמר: שמיכות, פוך טבעי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמיכות פוך- אולגה מוצרי פוך טבעי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אולגה מוצרי פוך טבעי

מאת: אולגה מוצרי פוך טבעיצרכנות16/08/111740 צפיות
בסינטטי וידוע לכל שיש פוכים סינטטים שמהם תחליף מצויין במקום שמיכות פוך טבעיות שהן יקרות הרבה יותר. יש הרבה מאד שמיכות שנדמה כאילו הן מפתרון מצויין וזול אך אנו יודעים שאי אפשר להשוואות בניהם כללל וכלל לכן ההצעה הכדאית היא לחסוך סכום מסויים ולרכוש שמיכה נעימה ומחממת שתספק את צריכנו.

מאת: אולגה מוצרי פוך טבעיקניות 01/06/111617 צפיות
שמיכות פוך טבעי נחשבות לשמיכות האולטימטיביות לימות החורף הקרים. זאת משום שנוצות האווז או הברווז הממלאות אותן, יחד עם כיסי האוויר המצויים בהן, מהווים את השילוב האידיאלי שיוצר אפקט של חום נעים במיוחד. ואכן, אין דבר יותר נפלא מלהתכרבל בתוך שמיכות פוך במיטה ביום חורף סגרירי, עם או בלי בן זוג ועם

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213752 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205206 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186840 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161595 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161711 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica