חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו פורנו באינטרנט

מאת: xavilichiבגידות06/06/20111717 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מה זה הרצון הגדול לסקס בחיי הפורנו באתרים השונים ? הטכנולוגיה החדשה הביאה עם השנים נגישות טובה ביותר יוצאת דופן בכל התחום לתכנים פורנוגרפים. אנשים הרבה אנשים מוצאים עצמם שורצים דקות רבות ו ארוכות מפשפשים בטיובים ברשת חזקים של סרטוני סקס ומסתכלים פורנו בכל צורותיו. הנגישות קלה, השימוש במקרים ושל האיפיון של סקס כמובן בסרטים הכל נראה לא אמין , עולה השאלה האם באמת בסצנות של הקליפים של הפורנו השחקניות מארגנות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ומדוע אנחנו כגולשים ברשת כל כך משתוקקים לסרטי סקס באינטרנט ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום מבלי שתבחינו.




התמכרות סרטי סקס
פורנוגרפי אינה מוכרת על ידי דוקטורים כמחלה אלא בעיה קומפלוסיבית. יש מחלוקת האם בכלל קיימת התמכרות לסקס פורנוגרפי אך בטח שאין חילוקי דעות שבטוח קיימות סוגי השפעות שליליות בכל הקשור לתשוקה של סרטי סקס פורנוגרפי בבכמות אדירה.

ההתמכרות לפורנו היא התמכרות נפשית המשולבת ביחד עם תופעות פיזיות שמקבילות לסמים.

הנוגדים לצריכה של ההתמכרות טוענים שצריכת סרטוני סקס פורנוגרפי באה על מנת לרוץ הרחק מהתמודדות של הנפש עם הרגשות שונות אחרים ובכלל לא כל כך נוחים והדרך לגרום שהיא תחלים היא על ידי טיפול ברגש המודחק.

בעיה שסקס פורנוגרפיים יכולים גורמים:

-תקלה החיים של זוגות 

-אופי תלותי לצפייה במצלמת סקס ברשת וקיבעון מיותר בישיבה מול המסך מחשב

-חיסרון אמון בין בני הזוג המאורסים 

-אי תשוקה לעשות סקס בין בני הזוג הידידים 


לפיכך במספר רב של הבעיות השונות הן בקרב לזוגות מאורסים מצד שני הזכרים הרווקים יוכלו לבצע כל כל העולה על הדעת והמצלמות סקס
הופך בצד השני ששייך ל מטבע אופן אחר של הנאה עם החברים האישיים וגם חיי סקס שלא יצא לכם להיתקל

בדר\"כ ממש מהנה לעשות במעשים קצת ששוברים את החיים הבסיסיים ואין חשיבות באיזה גיל הבן אדם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב אתרים של סקס באינטרנט וגם סרטוני סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת xavilichi

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192567 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183190 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171672 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172997 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510544 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151754 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152174 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica