חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על הגורמים להיווצרות סימני מתיחה וטיפול להעלמת סימני מתיחה

מאת: ד"ר יאיר גילוניטיפול בעור06/06/20111129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סימני מתיחה - הם אינם מזיקים מבחינה בריאותית, אולם אף אחת לאתרצה שידבקו בה הסימנים בעלי המראה המרוקן, אדום-סגול והלא אסתטי. לרוב הםיופיעו גם באזורים הרגישים גם ככה לאישה, האזורים בהם נאגר הכי הרבה שומן -בטן, ישבן, ירכיים, שדיים וזרועות.

רבים סובלים מסימנימתיחה, ומקובל לייחסם לנשים לאחר לידה, או לאנשים שחלו בגופם תנודות משקלמשמעותיות לכאן או לכאן, כאשר בפועל ישנם גורמים נוספים המשפיעים עלהיווצרות סימני המתיחה, ועל רמת חומרתם.

גורמים המשפיעים על סימני מתיחה :

1)תנודות במשקל - עלייה במשקל ובהיקפים, היא קרקע פורייה לסימני מתיחה,במיוחד אם היא איננה הדרגתית, שכן על העור להימתח ולהתאים את עצמו לגזרההמורחבת החדשה של גופינו.  ירידה שלאחר עלייה במשקל לא תביא להיעלמותם שלסימני המתיחה, שכן בדומה לצלקות, הגוף "זוכר".

2) הריונות - נשיםבהריון עלולות לסבול מסימני מתיחה גם כן.  מעבר לעלייה מהירה במשקל,השינויים ההורמונליים (עליהם ארחיב בסעיף הבא), משפיעים גם הם על העור, מהשמגביר את הסיכויים להיווצרותם של סימני המתיחה.

3) שינוייםהורמונליים - ההורמונים מכילים קורטיזון, מה שפוגע ברקמת העור (לכן גם אלוהמקבלים מסיבות אחרות טיפול בקורטיזון, סובלים מסימני מתיחה). שינוייםהורמונליים מתלווים להריונות, כמו גם להליך עלייה במשקל, ולכן גם להם השפעהמכרעת על היווצרותם של סימני המתיחה. מסיבה זו למשל, סימני מתיחה, יכוליםלהיווצר אצל אישה בהריון, גם אם לא עלתה הרבה במשקלה.

4) אלסטיותהעור וגנטיקה - אלסטיות העור, כמו הגנטיקה, משתנה מאדם לאדם.  אובדןהאלסטיות של העור והקולגן, הוא הגורם הישיר לסימני מתיחה. על כן, לגנטיקהשל העור ולאלסטיות שלו, השפעה מכרעת כיצד יגיב הגוף לכל הגורמים שהוזכרולעיל, שיכולים להשפיע על אחת יותר ועל האחרת פחות או אפילו כלל לא.

כיצד ניתן לטפל בתופעה (טיפול בסימני מתיחה)?

רבים מנסים תכשירים קוסמטיים שונים, שלרוב לא יכולים להזיק, אך גם לא יועילו לטיפול בתופעה.

הטיפול (הסרת סימני מתיחה, העלמת סימני מתיחה) היעיל והטוב ביותר הוא טיפול בפחמן דו-חמצני, המהווה למעשה סדרת טיפוליםשל עשרה מפגשים, במהלכם, הפחמן הדו-חמצני מוזרק לאזור סימני המתיחה, מהשמביא להיווצרות חמצן בגופינו.
אותו חמצן, מביא לשגשוגם של סיביםאלסטיים ותאי קולגן, המפחיתים את עובי סימני המתיחה, שעקב כך משנים גם אתצבעם ואת האלסטיות שלהם ומטשטשים.

לטיפול תוצאות מדהימות. העורמתחזק, סימני המתיחה מטשטשים משמעותית, ולמעשה, השינוי ברקמת העור חל גםשבועות לאחר תום סדרת הטיפולים. הרגשתה של המטופלת משתפרת פלאים והיא יכולהסוף סוף ללכת עם מכנסיים קצרים או בגד ים, מבלי להתבייש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר יאיר גילוני, מומחה לרפואה אסתטית.

בקרו באתר:

http://yairgilony.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר יאיר גילוני

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים17/12/131112 צפיות
איך נולד רעיון המסת שומן בקור, שנקרא בשפה המקצועית "קריוליפוליזיס"? שני רופאים בכירים בארצות הברית הבחינו שילדים מאבדים שומן באזור הלחיים, לאחר שהם מוצצים שלגונים. בנוסף, השניים מצאו שנשים שרוכבות על סוסים כשהירכיים שלהן חשופים ובמזג אוויר קר, מאבדות שומן בירכיים. מכאן הם הגיעו למסקנה שקירור אזור שומני יכול להביא לאובדן שלו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310647 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר14/08/133551 צפיות
המסת שומן בקור היא בלי ספק השיטה המוצלחת ביותר מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר, מטעמים רבים. לשיטה יתרונות על פני שיטות אחרות, והפעם אתרכז ביתרונות הקשורים להשפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/06/131071 צפיות
מיצוק פנים יכול להיעשות בשיטות שונות, אך מטבע הדברים, ההעדפה היא לא לבצע טיפול ממושך ומסובך, אלא לבחור בשיטה קלה ונוחה ככל שניתן, הן למטופלים והן לרופא המטפל. השיטה שאני משתמש בה באופן אישי וגם זוכה לעדנה בעולם, היא מילוי נפח בהזרקת חומר באמצעות מחט הקנולה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר04/06/133336 צפיות
המסת שומן בגלי קור הפכה לאופציה נוחה במיוחד להוריד את השומנים המיותרים מהגוף, ללא מאמץ רב, ללא כאבים ובעיקר ללא צורך בזמן החלמה. מיהם האנשים שהטיפול מתאים להם?

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים22/05/131669 צפיות
המסת שומן באמצעות גלי קור נקראת קריוליפוליזיס. זהו טיפול חדיש שהפך לפופולרי מאוד בעולם ובעיקר מוצלח ונוח. השיטה הלכה למעשה היא העברת קור מקפיא באזור המטופל. הקור ממיס את תאי השומן ובאמצעות מחזור הדם, מורחקים השומנים מהגוף. הגדולה בשיטה הזו היא העובדה שמיד לאחר הטיפול, אפשר לחזור לפעילות היומיום כרגיל. הנה שלוש עדויות של אנשים שעברו את הטיפול.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/05/131052 צפיות
במשך שנים אנשים הסובלים משומן יתר מחפשים פתרונות יצירתיים להיפטר מאותם עודפי שומן. כעת, מתגלה הפיתרון האידיאלי עבורם.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172292 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151824 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica