חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבות בת מצווה – ומה הילדה מרגישה?

מאת: אמיר אהרוןבר ובת מצווה09/06/2011991 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אל תתפלאו שהילדה כל כך מתרגשת ולחוצה, בכל זאת אוטוטו מגיע הזמן של מסיבת בת המצווה שלה והיא בלחץ שהכול יתרחש כמתוכנן בצורה הטובה ביותר, שלא יהיו פשלות לא צפויות ושהיא תהיה הכי יפה והכי עם ביטחון עצמי שרק אפשר (בעיקר במידה ויש לה קטע להקריא). יכול להיות שבימים שלפני מסיבות בת מצווה, ההורים בכלל לא מזהים את הילדות שלהן שעל רובן הלחץ נותן את אותותיו בצורה מאוד ברורה וגלויה (בכל זאת לילדה בת שתיים עשרה יכול להיות קשה להתמודד עם סדר גודל כזה של אירוע). הבשורה המרגיעה היא שברגע שהאירוע מתחיל הילדה אומנם מתרגשת אבל גם נהנית מהאירוע ומכל האנשים שהגיעו במיוחד עבורה ובמיוחד לברך אותה ולשמוח בשמחתה והלחץ עובר.


מסיבות בת מצווה – למרות הלחץ לא לשכוח את הילדה


בכל ההליך של ארגון מסיבות בת מצווה, למרות הזמן והאנרגיה שמשקיעים בהן, חשוב לא לשכוח לרגע את הילדה שלכבודה אתם מתכננים את כל האירוע הזה. לפעמים בין כל התכנונים של אותו האירוע ותשומת הלב למטרה ולא לדרך גורמת למשפחה להפסיק לראות את הילדה ואת מה שהיא באמת רוצה ולהתמקד במה שההורים רוצים ואיך הם מדמיינים את האירוע עבור הילדה שלהם. בשביל למנוע מצב שהילדה בסופו של דבר לא מאושרת ולא מתרגשת לאירוע שלה ולכבודה, כדאי לשתף אותה בכל הליך תכנון מסיבות בת מצווה, לדבר אתה ולנסות להבין מה היא רוצה ואיך היא רואה את הדברים לאורך כל הליך ארגון מסיבת בת מצווה.


מסיבות בת מצווה – לא תמיד הן ידעו לעכל אירוע שכזה


גיל שתיים עשרה הוא גיל מאוד צעיר וילדות בגיל הזה לא תמיד ידעו איך לאכול אירוע בסדר גודל  של מסיבות בת מצווה אשר מתקיימות במיוחד בעבורן. חשוב שההורים של אותן הילדות יגלו רגישות והתחשבות במצב של הילדות ולא יבואו בגישה של "על מה יש להם להתלונן בכלל הרי כל האירוע הזה זה במיוחד בעבורן", ילדות בנות שתיים עשרה לא תמיד יודעות מה הן רוצות, גם אם הן חושבות שהן כן יודעות ובדיוק בשביל זה יש להן הורים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר אהרון

מאת: אמיר אהרוןבתי מלון04/09/11983 צפיות
לאונרדו קלאב אילת מציעה חופשה מפנקת עבור ההורים, שיכולים לנצל את הזמן שהילדים עסוקים...

מאת: אמיר אהרוןבר ובת מצווה08/08/11968 צפיות
האם זה שאתם עסוקים עכשיו בחיפוש אחר מועדונים לבת מצווה עבור הילדה המתבגרת שלכם, זה אומר שדברים הולכים להשתנות?

מאת: אמיר אהרוןבר ובת מצווה04/08/111178 צפיות
ישנם מספר פרמטרים חשובים בהליך בחירת מועדונים לבת מצווה בהרצליה...

מאת: אמיר אהרוןלימודי תעודה ומקצוע24/07/111152 צפיות
בשנים האחרונות סדנאות בישול בתחום של בישול בריא הפכו לפופולריות מאוד.

מאת: אמיר אהרוןבישול ואפיה21/06/111235 צפיות
באמצעות קורס בישול תוכלו לקבל כלים כיצד להפתיע את בני המשפחה שלכם...

מאת: אמיר אהרוןהפקות אירועים19/06/11964 צפיות
גני אירועים בשרון מציעים למי שמחפש מקום לקיום אירוע, חגיגה קסומה לאורו של ירח...

מאת: אמיר אהרוןמסיבות רווקים ורווקות13/06/111170 צפיות
כשחברה מתחתנת, לעיתים נדמה שההוצאות לא נגמרות, בגדים, מתנה לחתונה וכמובן גם מסיבת רווקות...

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181328 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172307 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica