חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים אורגני

מאת: שגיב אמריפרסום מקוון14/06/20111833 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם העסקים המודרני משחק על פי כללים שונים לחלוטין מעולם העסקים של לפני 15 שנה. על פניו זה נשמע ברור אך ההבדל האמיתי נמצא באינטרנט. בעבר הלא רחוק נהגו בעלי עסקים לפרסם את העסק שלהם בעיתונים, ברדיו, בפליירים אין סופיים ושלל ערוצי פרסומת אחרים.

אין ספק כי שיטות פרסום אלו הקטינו את הסיכויים של חברות קטנות וחסרות משאבים מלהצליח בגדול אל מול חברות גדולות ומבוססות. כיום, לכל חברה אשר לוקחת את מסע הפרסום שלה ברצינות ומתמידה בו סיכויי הצלחה קרובים לאלו של חברות גדולות! אז מה השתנה? האינטרנט!

פרסום באינטרנט בעזרת גוגל אדוורדס.
פרסום באינטרנט נחלק למספר תחומים עיקריים ביניהם פרסום ממומן בגוגל אדוורדס אשר מתבסס על מערכת הפרסום של גוגל בה משלמים על פי קליק. מודעות פרסומיות אלו מוצגות לצד תוצאות החיפוש או מעל תוצאות החיפוש כמו גם באתרים רבים ברשת אשר בחרו להציג מודעות של גוגל אדוורס בכדי להרוויח מעט מהקליקים של גולשים באתרים שלהם.

למרות ההצלחה של מודעות אלו במתן תוצאות מהירות השימוש בגוגל אדוורדס עשוי להיות יקר מאוד ולא תמיד אפקטיבי בהתאם לאתר המדובר, המוצר / שירות שהוא מציע. בנוסף, ניהול מוצלח של מסע פרסום בגוגל אדוורדס הוא לא עניין של מה בכך ודורש פנייה אל חברת תרגומים.

קידום אתרים אורגני
אל מול מסע פרסום בגוגל אדוורדס קיימת אלטרנטיבה או מסע קידום אתרים מסוג אחר אשר מתנהל לרוב לצד פרסום ממומן בגוגל או במקום פרסום בגוגל אדוורדס. מסע פרסום זה נקרא קידום אתרים אורגני... אז מה הוא קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא פרסום אינטנסיבי באינטרנט אשר מתמקד בבניית קישורים ואזכורים של שם החברה או בית העסק ברחבי האינטרנט באינדקסים, אתרי מאמרים, רשתות חבתריות, כתבות תדמית ושיטות שונות להשגת קישורים מתוך מטרה לשפר את מיקומי האתר שלכם במילות מפתח ספציפיות כדי שהאתר שלכם יופיע במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש מתוך ההבנה שמיקומים גבוהים בתוצאות חיפוש יובילו לתנועה רבה יותר של גולשים אשר תיצור בתורה כמות גדולה יותר של הזמנות מהאתר שלכם.

אני מקווה שעזרתי לעמוד על ההסברים בין פרסום בגוגל אדוורדס וקידום אתרים אורגני.

המון בהצלחה, מקדם אתרים מומחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122143 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121412 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121552 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119977 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111935 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111398 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111895 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162516 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152407 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146145 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147962 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132300 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131782 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131907 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica