חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קברי צדיקים

מאת: יוסי קרמר יהדות22/06/20111019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קברי צדיקים.
למה מתרחש טקס הפולחן הרגשי על קברי הצדיקים? קבר הוא מקום שבו הטמינו באדמה את מי שכבר מת, כלומר הטמינו את מי שהוא כבר אינו בחיים.
במקום שבו הטמינו באדמה את מי שכבר מת והוא אינו בחיים, בדתות מסוימות בונים מעל לקבר מצבה ואף מבנה.
בגלל האמונות נוצרו הדתות, והמאמינים מרגישים, חושבים, ומדמיינים דברים מסוימים בגלל חוסר ההבנה לנושא המוות, ולכן מתקיימים הטקסים על המת שמבצעים נציגי הדתות ליד קברו של המת.
ישנם אנשים שמאמינים בדרכו של הצדיק שמת, ולכן הם מכוונים את עצמם לדרכו.
ישנם אנשים שמאמינים שיוכלו להיעזר בצדיק שמת, אם זה לבקשת זיווג משמים, ברכה, ריפוי, פרנסה, בריאות, קירבה לאלוהים ועוד.
כיוון שהאנושות בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית, אינה מודעת למהות ומטרת החיים, אז המאמינים שפוקדים ומשתטחים על קברי הצדיקים, מנסים להיאחז באנרגיות החיוביות שהיו לאותם האנשים שכבר מתו ושנחשבים כצדיקים.
לפני שעושים משהו כדאי להבין מה זה צדיק?
צדיק יכול להיות חילוני, אך לרוב הוא איש דת שבחייו עשה טוב לאנשים במגוון רחב של נושאים.
חשוב להבין שאנרגיות חיוביות גורמות בסך הכול להרגשה טובה ואין לכך כול קשר לנושא הרוחני.
כלומר, אם קיבלת/ה ברכה מפי צדיק עוד בחייו, לברכה אין כול קשר לנושא הרוחני, הדבר היחידי שקורה הוא שהברכה שניתנה גרמה למקבל הברכה להרגשה חיובית טובה, מה שהוציא או שחרר במעט את המבורך מההרגשה השלילית הרעה שבה הוא היה שרוי.
כלומר, הצדיק שלרוב נחשב כאיש דת, משקף את ההרגשה הטובה ואת ההרגשה הרעה שבה שרוי מקבל הברכה, ואת הנדנדה הרגשית, הזיגזג הרגשי, שבה הוא נתון, שרוי, וכך גם לאחר מותו ועל קברו.
דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שאנשים אינם מודעים ליכולות האישיות שלהם עצמם, ולכן את האירועים שקורים להם בחייהם הם מייחסים לכול מיני גורמים אחרים, כמו למשל לאלוהים לצדיקים, והם אינם מודעים לכך שכול מה שקורה להם בחייהם, נעשה, נגרם, כתוצאה מתכנון שלהם עצמם לעצמם ולאורח החיים שלהם.
מה כל זה קשור לקברי צדיקים? הנחשב כצדיק בחייו יכול להעניק ידע או תמיכה רגשית, אך הוא אינו יכול לעזור לאף אחד, לכן גם במותו הוא אינו יכול לעזור לאף אחד.
כי רק אנחנו יכולים לעזור לעצמנו, מתוך ניסיון החיים והידע שאנחנו צוברים בחיינו.
כאשר המאמין מכוון את חייו לעבר המוות, והמעשה משקף את מעשיו מעצם עריכת טקס הפולחן הרגשי על קבריהם של צדיקים, הוא פשוט מחטיא את המטרה בהבנתו את מהות ומטרת חייו.
כתוצאה מכך אנשים מאמינים, אך הם אינם מבינים את מהות ומטרת חייהם.
מהות ומטרת החיים שלנו מבחינה אבולוציונית קוסמית ורוחנית היא בכך, שנכוון את עצמנו, את גופנו הפיזי להבנה וליישום המודעות העצמית והנצחיות, ולכן מתבצע תיקון האישיות שעלינו לעבור, אם התיקון נעשה במודע או שהוא נעשה שלא במודע.
אבל אף צדיק אם חי או מת אינו יכול לבצע בעבורנו את תכנון אורח חיינו, ולבצע בעבורנו את תיקון האישיות שעלינו לבצע לעצמנו.
רק אנחנו אחראים על אורח חיינו עם כול החוויות והאירועים שהם מכילים, אם זה בנושא זוגיות, בריאות, פרנסה, מסע רוחני ועוד.
מסקנה: מי שמת גם אם הוא נחשב כאיש דת צדיק בחייו, אינו יכול לעזור לאף אחד מהמאמינים החיים, למה? כי הוא כבר מת, והגוף שמת היה רק הכלי הביולוגי, האמצעי לתיקון התודעה, שכבר עזבה את הגוף המת והיא כבר לא נמצאת שם.
סיכום: הצורך והנזקקות של המאמינים לטקס פולחן רגשי על קברי הצדיקים, נובע מעצם האמונה שהמאמין צריך לכוון את עצמו לדרכו של המת, אבל המאמין בצדיק שמת אינו מודע לכך שהוא מכוון את עצמו למוות מעצם אמונתו במת, כשמהות ומטרת החיים היא לחיות ולא למות.
המסר במאמר: טקס הפולחן הרגשי שנעשה על ידי המאמינים על קברי הצדיקים, היא אינה הדרך הנכונה לשם מימוש עצמי למהות ומטרת החיים, הן מהבחינה האבולוציונית, קוסמית ורוחנית.
מהות ומטרת החיים היא להיות באינטראקציה עם האנשים החיים, כדי לחקור וללמוד איך לחיות באורח חיים בריא, רגוע ושלוו, שיאפשר לנו את המודעות העצמית והנצחיות בחיינו.
התיקונים שעלינו לעבור בחיינו, שיאפשרו לנו לכוון את גופנו הפיזי למודעות עצמית ונצחיות, יאפשרו לנו כנשמה להיות נצחיים מבחינה רוחנית, כמו הבורא ולצידו של הבורא.
לכן, בניית קבר בעבור המת היא מיותרת לחלוטין, וטקס הפולחן הרגשי על הקבר מחטיא את המטרה, כי רצוי לקבל את המוות בהבנה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161040 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141413 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148954 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141863 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102880 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195579 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195646 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195662 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195619 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195644 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195637 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica