חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירות הרחקת יונים במרכז הארץ

מאת: ניר מצליחהדברה23/06/2011735 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש נחש בדירה?

כל אחד חווה את הרגעים המפחידים הבאים, נכנסים בלילה לבית ונאלצים להתמודד עם ג'וקים מאיימים. חרקים, עכברים ונחשים גורמים לנזקים, ומעבר לפחדים שלנו, לפעמים הם יכולים להעביר מחלות. אז כיצד לפעול במקרה של דבורים אצלנו בבית?

הפתרון הטוב ביותר - הרחקת יונים במרכז!

למה לפחד אם אפשר בקלות לשים קץ לבעיה? מדבירים מסוגלים לפתור את הבעיה, לטהר את החצר ובספו של דבר גם לשים קץ למזיקים. לרוב לא תידרשו לערוך כינים של יונים שוב. באיזה מצב כדאי לקרוא למדבירים מקצועיים?

קיני יונים

היונים הורסות את הבגדים? כשיש במרפסת יונים או עטלפים, אין שום סיבה לפזר חומרי הדברה מסוכנים. היום קיימות דרכים רבות שמרחיקות את היונים בלי להכאיב להן. כמו מה? רשת יונים מיוחדת ודיסקים תלויים.

הרחקת חולדות

יש חולדות בבית? היום קיימות דרכים שונות לטיפול בבעיית מכרסמים לא קרואים; יש אפשרות להציב כמה מלכודות, לפזר במרתף כל מיני חומרים מדבירים או לנסות משהו אחר, להיות מתחשבים ולפזר חומרשדוחה את המזיק בלי לפגוע בו.

הדברת ג'וקים

אנשים מפחדים מחרקים - הם מביאים לכלוך, מעבירים מחלות ובעלי מראה דוחה. מדביר מוסמך ביכולתו לשים סוף למזיקים הבעייתים בקלות באמצעות הדברה נקודתית וטיפול באזורים הנגועים.

צרעות

צרעות בביתנו זו תופעה ממש מסוכנת. עקיצת דבורה או צרעה היא סיפור כואב, ובהחלט כדאי להימנע מזה. חברות הדברה יודעות באיזו שיטה רצוי לטפל בצרעות ביעילות.

מה חובה לדעת לגבי מזיקים טרם ההדברה?

אם יש מכרסם לא רצוי בגינה או בבית, אין שום ברירה אלא להזמין חברת הדברה. חשוב לבדוק שמולכם ניצב מדביר מוסמך עם רישיון מתאים לשם ההדברה, ושלא מדובר בחומרי הדברה מסוכנים הפוגעים בצמחייה ובחיות.

לעוד מידע מהימן על הדברת מכרסמים, תיכנסו לאתר http://www.hadbarah.com/. הדברה נעימה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מצליח

מאת: ניר מצליחהפקות אירועים25/07/11906 צפיות
בדיוק זה מה שמבטיח שהכל יקלע לטעמכם ושהאירוע שארגנתם יהיה דבר אישי ככל האפשר ממש עד הפרט הקטן ביותר. כדאי מאוד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון, שיהיה מסוגל להבין אתכם ושיהיה פתוח להצעות. חשוב תמיד לבקש לראות את הפורטפוליו שלו בשביל התרשמות מארועים שניהל בעבר, מה שבהחלט עשוי להביא לכם רעיון או שניים לארוע שלכם.

מאת: ניר מצליחהשוואת מחירים24/07/111422 צפיות
הפתרון החכם ביותר שקיים בימינו הוא כמובן מתקן בר מים. בשביל להיות בטוחים לגמרי שהמים שאנחנו מחזיקים אינם מכילים דברים מזיקים, מאוד חשוב לבחור במתקן מים רציני. לא כל אותם מתקני מים יטהרו חיידקים שונים וכנראה שלא כולם מסננים מתכות רעות, בגלל זה חשוב מאוד לבדוק בתשומת לב את הפרט הספציפי הזה בעת הרכישה של המוצר.

מאת: ניר מצליחגינון24/07/111111 צפיות
מבנים כפרגולות ודומיהן אשר צבעיהן כהים יותר נשמרות לאורך זמן לאורך זמן רב יותר ביחס למבני עץ בגוונים בהירים מאוד, הדוהות מהר.

מאת: ניר מצליחחתונות24/07/111108 צפיות
אורחים שבעים, הם גם אורחים נינוחים, מסיבה זו מאוד עדיף שלא לוותר על הפן הקולינרי. בעזרת חברת קייטרינג טובה, אתם בעצם יכולים לשפר כל מסיבת בת מצווה משמעותית. רובנו מכירים את המאכלים הסטנדרטיים - קצת בורקסים וליקרים צבעוניים. זה הזמן לשינוי! בעזרת אוכל מצוין, זה אפשרי לחגוג בצורה אחרת.

מאת: ניר מצליחביקורות מוצרים20/07/111087 צפיות
באמצעות בר מים ביתי, אפשר להיות בטוחים שבכל זמן נתון יהיו מים לשתייה. צריכים מים חמים לתה? זאת מזמן לא בעיה, אפשר להנות ממים בבית מתי שתחפצו בכך ובלי הגבלה. מוצא חן בעיניכם? זקוקים ליותר מידע בנושא מסנן פחם?

מאת: ניר מצליחשיפוצים19/07/111707 צפיות
היא מחכה שתצבע את הקיר כבר שנתיים? היא חושבת שאתם חייבים עוד חדר? המשפחה תגיד שהיא צודקת. חלק ניכר מהאנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ונמנעים מ"לבזבז" את כספם על שיפוץ ושיפור מראה הבית. עצרו ודמיינו, לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בחופשה על בסיס יומי בביתכם מאשר לקחת עוד חופש ביוון?

מאת: ניר מצליחבריאות ילדים19/07/111024 צפיות
לכל אחד פתרון שונה לעניין הזה; חלקנו צורכים מי ברז, יש כאלה שמסננים את המים לבד ויש גם כאלה שמעדיפים לרכוש ארגזי מים. לכל השיטות האלו יש כמובן חסרונות ואף אחת מהשיטות לא עושה לכם חיים קלים. מזל שיש שיטת אחרת!

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica