חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוחי חזה - כל דבר שרציתם לידע על ניתוחי חזה

מאז ומעולם היה החזה הנשי ביטוי לנשיות . ניתוחי חזה הם בין הניתוחים המבוקשים בשטח הרפואה האסתטית. בעיות של חוסר ביטחון עצמי יכולות להיגרם אצל נשים שלא שבעות רצון מהחזה שלהן וזה בא לידי ביטוי אפילו באי הצלחה בקשרים עם בני זוג. אף שדבר זה כרוך בהוצאות חריגות וסכנות, נשים לרוב מבכרות לעשות ניתוחי חזה. תוכלו לקרוא בכתבה זו סקירה מקיפה על ניתוחי החזה הנפוצים, הרמת חזה, הגדלת חזה והקטנת חזה. הגדלת חזה - כל הנשים רוצות חזה גדול וסקסי

  • ניתוח של הגדלת חזה הנו ניתוח אסתטי. נשים שרוצות להיות נשיות יותר עוברות תהליך של ניתוח להגדלת חזה. בניתוח זה מכניס הרופא המטפל שתלי סיליקון לחזה דבר התורם להגדלתו. בניתוח של הגדלת חזה יש אי אלו פרובלמות שנחוץ להתחשב בהם.* לפעמים ישנו מצב של אי התאמה בגודל השדיים, העדר הרמונייה יכול להיות אף במיקום של הפטמה. לפעמים יכול שיהיה ההבדל לא גדול ברם לעתים מסוגל אפילו לקרות שוני בולט ומשמעותי.* בעיות תחושה ומיחושים - עלולים להיות כאבים ברמות שונות אחרי הניתוח, כתוצאה ממגע ישנם כאבים עזים ולא סימפטיים. נשים המיניקות יכולות לחוות קשיים ובכאבים בעת ההנקה. מאידך גיסא, ישנן נשים המתלוננות כי אינן מרגישות שום תחושה במגע בשד.* התקשות קפסולרית - זוהי אחת הבעיות הנפוצות יותר מאחרות. ישנם כאבים חזקים בסביבות השתל. רצוי להגיע לרופא המטפל כשישנם כאבים.

הקטנת חזה – אינה רק ליופי

  • * הרעיון לניתוח הקטנת חזה הוא איננו רק אסתטי. החזה הגדול מכביד על הגב ועלול לגרום לכאבי גב ולבעיות בעמוד השדרה.* חזה גדול מכביד על הפעילות הנורמלית. יש קשיים בהרמת חפצים שונים, יש קשיים לעשות ספורט הכרוך בהתכופפויות. חזיות טובות במידה מתאימה מצויות פחות.* ניתוח של הקטנת חזה הוא ניתוח כירורגי הדורש סיוע של רופא כירורג בעל מקצוע מעולה בשטח. קופת חולים מממנת ניתוחי הקטנת חזה על פי רוב בגלל בעיה רפואית.

הרמת חזה - כל מה שכדאי לכן להבין

  • * נשים בעלות חזה נפול זקוקות להרמת חזה}. ככל שהחזה גדול יותר כך גדלים סיכוייו לצנוח. סיבות של תורשה והנקות מהוות זרז לנפילת חזה.* אחרי הנקות והריונות, זה העיתוי המתאים לניתוח של הרמת חזה. ניתוח הרמת חזה מסוגל לגרום לפגיעה ביכולת ההנקה ולהביא לבעיות . * לאחר ניתוח של הרמת חזה, משך ההבראה הוא יותר קצר ויותר קל באופן יחסי לשאר ניתוחי החזה. את התוצאה הסופית אפשרי לראות רק כעבור כמה חודשים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131211 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131060 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131094 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131095 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131119 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131144 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131432 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161781 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica