חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרד חקירות

מאת: tkidumסיפורי מסע17/07/20131847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש היום המון סיבות לפנות למשרד חקירות, בין אם אתה אדם פרטי החושד באשתך או בילדיך בדברים מסוימים ובין אם אתה בעל עסק החושד בעובדים שלך. היום הנתונים לגבי גניבות במקום העבודה עולות כל יום והעובדים מוצאים דרכים מתוחכמות להערים על המנהלים ולהתחמק ממצלמות האבטחה. זה לא משנה אם הגניבה היא קטנה יחסית כמו מחשב או מוצר מסוים או גדולה כמו סכומים של כסף הענישה חייבת להתבצע וחשוב לעשות את החקירה בצורה יסודית כדי להוקיע את הגנב משורות החברה. נושא של ריגול תעשייתי הוא מאוד חם בעקבות חברות היי טק וסטארט אפ רבות הצצות בשטח. יש המון מקרים של מכירת רעיונות אשר עובדים על הפיתוח שלהם שנים רבות וריגול כזה עלול לגרום להפסד של מיליונים של שקלים במקרה הטוב ויותר מכך, גניבה של פטנט מסוים עלול לגרום לפשיטת רגל וסגירה של חברות מסוימות אשר נשענות על פטנט זה או אחר. חקירה של בלש פרטי חייבת להתבצע בצורה דקדקנית והוא צריך לחקור את כל העובדים באופן גלוי ונסתר על מנת להוציא כמה שיותר מידע כדי להשיג מספיק ראיות הצריכות לשמש את התביעה בבית המשפט. השיטה הטובה ביותר להפחדה היא כמובן שימוש בפוליגרף במהלך החקירה. שנים רבות שימוש בפוליגרף לא קביל בבתי משפט בארץ והשימוש בו הוא לשם הפחדה ועזרה לחוקר להוציא הודאה ברורה ומפורשת מהחשוד.

משרד חקירות פרטיות גם בפעילות של אנשים פרטיים החושדים בבגידה מצד בני הזוג. תהליך של מעקב אחרי בן הזוג הוא תהליך ארוך היכול להמשך תקופה יחסית ארוכה על מנת להשיג את הראיה שהלקוח זקוק לו. מעקב של חוקר פרטי מתבצע במארבים ומעקב ממונע אשר בודק התנהגות משונה שבא מרגיש הלקוח על מנת לחשוף פרטים שונים שבן הזוג מסתיר מבת או בן זוגו. שימוש נוסף הוא אחרי ילדים אשר יש חשד מסוים לגביהם אם זה עיסוק בעניינים לא חוקיים כגון השתייכות לכנופיות או שימוש בסמים, או לגבי חשד של הורה לגבי נטיות מיניות של הבן או הבת שלו.

לסיום יש שימוש נרחב לחוקרים פרטיים במהלך היום יום, אין לדעת למה זקוק אותו אדם ומה הסקרנות יש לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161494 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא סיפורי מסע

מאת: אורי כהןסיפורי מסע05/08/132342 צפיות
פארק חבלים מאפשר פעילות אתגרית שכוללת מעבר במכשולים בגבהים שונים. כמעט בכל פארק קיימים כמה מסלולים וברובם ניתן לעשות גם סנפלינג. המעברים בין העצים שכוללים גשרים על חבלים, יאפשרו גם למשתתפים הקטנים ליהנות מהחוויה המדהימה. מכיוון שבכל פארק קיימים אזורים בעלי דרגות קושי שונות, זה מבטיח הנאה רבה לכל המשפחה. דרגת קושי הימלאיה תתאים למשל לבעלי ניסיון בסנפלינג, בעוד מסלול קופים יתאים יותר למטיילים הצעירים והשובבים.

מאת: איציק מלאכיסיפורי מסע14/06/131879 צפיות
נשיר ונטייל בעקבות גדול משוררי א"י נתן אלתרמן ובתו תרצה אתר. נבקר באתרים שעליהם כתבו ובהם ביקרו אלתרמן ובתו,שהייתה יוצרת גדולה בזכות עצמה. על הקשר המיוחד ביניהם,נשמע סיפורים מרתקים מאחורי השירים ומחבריהם.

מאת: אמיר דינרסיפורי מסע30/05/129049 צפיות
העיר ניו יורק ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה למבקרים ומטיילים המגיעים לעיר לחופשה, ביקור או לעסקים. החל מסנטרל פארק המפורסם, דרך השדרה החמישית ועד לשכונת ברוקלין, ניו יורק היא אחד היעדים המועדפים על מטיילים מכל העולם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר ניו יורק החל מאטרקציות ופעילויות, מסעדות ושווקים מופלאים ועד הופעות, הצגות וקניות כל מה שעולה על רוחכם העיר ניו יורק מספקת.

מאת: דניאל seoסיפורי מסע07/11/118914 צפיות
איך לפעמים מתחשק לנו לקחת כמה דברים, לברוח מהילדים ולברוח לאיזה מקום שאף אחד לא יטריד אותנו ולא יציק לנו בשום דבר. בוס יקר- תעזוב אותי בשקט, אני לא באמת רוצה לשמוע ממך, כואב לי כבר הראש ואני רוצה הרבה שקט בחיים עכשיו.

מאת: ניצןסיפורי מסע25/06/1111858 צפיות
אז לאחר ששמעתי אין סוף סיפורים בנושא ולאחר שלא מעט אנשים נתנו לי הצעות כאלו ואחרות איפה לעשות את החופשה השנתית שלי, החלטתי שהפעם אני נוסע לטייל במלטה ולראות את אירופה בצורה קצת שונה ממה שהייתי רגיל עד כה.

מאת: אלכסה כהןסיפורי מסע03/05/119270 צפיות
חת החוויות המרכזיות של טיול במונגוליה היא האירוח בגר. כאשר נסעתי בערבות המונגוליות למרגלות הרי אלטאי, התעצלתי לעתים להקים את האוהל, מה גם שהשתחלות לתוך שק השינה בשעה מוקדמת נראתה לי משעממת מדי.

מאת: אלכסה כהןסיפורי מסע03/05/119216 צפיות
שלושה שבועות סיירתי ברחבי מונגוליה; טיפסתי למרגלות הקרחונים שבמערב וגלשתי אל האגמים, חציתי את הדיונות ואת רכסי הגרניט, ביקרתי במקדשים וצפיתי בעורות דורסים. כששואלים אותי מה ייחודה של מונגוליה, אני משיב ללא היסוס: המונגולים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica