חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה נכלל בקטגוריה של מתנות לגבר

מאת: usermaקניות 27/06/20111156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה נכלל בקטגוריה של מתנות לגבר

 

מתנות לגבר כוללת בתוכן בעיקר מתנות שימושיות אשר הוא צריך ואוהב. בתוך הקטגוריה של מתנות לגבר נכללות גם מתנות כייפיות, דברים שהוא אוהב לעשות כתחביב או חוויות אקסטרים מטריפות.

מתנות שימושיות

מתנות לגבר אשר הן לשימושו האישי של הגבר יכולות להיות אביזרי ביגוד מחולצות עוצבות, מכנסיים שאוהב, ביגוד אלגנטי וחליפות ועד ביגוד תחתון. מתנות נוספות יכולות להיות אולרים, לדרמנים, מציתים מעוצבים כמו זיפו עם תמונה וכיתוב וכדומה.

תוכלי למצוא שפע מתנות לגבר לשימוש משרדי. יש ערכות קפה ותה שונות הבאות המכילות את כל הדרוש להכנה במשרד. כמובן שניתן לצרף לכך ספלים מגוונים לצריכים שונים. מספלים השומרים על חום תכולתם ועד ספלי בירה השומרים על הקור שלה. על הספלים ניתן לצרף כיתוב ותמונה אישיים.

תוכלי למצוא שעוני קיר או שעונים שולחניים מעוצבים ומפסולים במגוון רחב של סגנונות, עם האפשרות לשלב כיתובים אישיים, ברכות ותמונות. תוכלי למצוא מעמדים מפוסלים בצורות שונות וסגנונות מגוונים. מעמדים המשלבים מקום לעטים, פתקיות ממו, שעונים דיגיטליים מעמד לטלפון ומנורות דקורטיביות פסלונים של דמויות אהובות, מאפרות מעוצבות.

גאדגט'ים, משחקים ועוד דברים כיפיים

מה יעיל וכייפי יותר מתוספות שונות למחשב המעוצבות בצורות שונות. תוכלי למצוא מתנות לגבר מדליקות כגון, מחמם לשתייה חמה עם חיבור USB, פדים לעכבר עליהם ניתן לצרף תמונה וכיתוב, עכברי מחשב אופטיים המעוצבים בצורות שונות מחיות ועד כדורסל. שואב אבק קטן למחשב, מפצלי USB מפוסלים ומעוצבים, מתקנים מעוצבים לדיסקים ועוד.

אלו אשר רוצים להפתיע ממש, יוכלו למצוא אינספור מיני משחקים למשרד. מיני מגרש כדורגל, שולחן פוקר,סט פוקר מקצועי, מיני כדורסל, מיני שולחן הוקי אוויר, באולינג שולחני, מיני גולף, מכונת מסטיקים, מארזים ליין שכוללים חולץ, פקק מתכת וקולף ניילון ומד טמפרטורה.

לאוהבי האקסטרים ניתן להעניק מתנות לגבר אשר הן חוויות אקסטרים עליהן תמיד פנטז. או חוויות חד פעמיות או קורס מקצועי שלם. חוויות מסוג זה הן מצנח רחיפה, סקיי סרף, טייס ליום אחד, נהיגת מרוצים במסלול מקצועי, נהיגת שטח אקסטרים ועוד.

 



תגיות המאמר: מתנות לגבר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת userma

מאת: usermaרכב23/08/111571 צפיות
אנשים רבים ישאלו את השאלה האם כדאי להם לקנות צמיגי רכב במחירים זולים. נתחיל מכך שאתם קודם כל צריכים לשאול את עצמכם האם אתם הייתם קונים גם משהו אחר בזול גם אם אתם לא מכירים אותו. כנראה שהתשובה לכך תהיה שלילית.

מאת: usermaרכב23/08/111659 צפיות
מי מאיתנו לא שונא את יום הטסט לרכב. לחכות כל כך הרבה בתור הארוך, לקוות שלא ניפול על טסטר עצבני שאולי פתאום יפסול לנו את האוטו על שטויות שלא לדבר אם הוא יבקש מאיתנו לעשות טסט חוזר ולהחליף צמיגים. מדובר בהחלט באחד מהימים המעצבנים של השנה.

מאת: usermaהפקת אירועים15/08/111038 צפיות
היום יום הולדת שגרתי היא "פסה". כולם רוצים להיות מקוריים, שכולם ידברו ויתלהבו מהמסיבה שלהם, ולכן עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת שלהם עושה את כל ההבדל מיום הולדת בנאלי ומשעמם ליום הולדת אטרקטיבי ומיוחד. ראשית כל, עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת והצבת בגינה או בכל מקום פתוח אחר, כבר עושה את ההבדל. אורחי המסיבה מגיעים ולפני עיניהם מוצבים המתקנים המתנפחים, גדולים מאוד וצבעונים - אין אחד שלא מחייך למראם וליופיים.

מאת: usermaביקורות מוצרים07/08/111426 צפיות
ראש השנה הוא חג שנהוג להעניק בו מתנות כדי להראות את הערכתנו לסביבה הקרובה, לחברים ולמשפחה שלנו. מעסיקים בדרך כלל מעניקים גם הם בראש השנה מתנה לעובדיהם שלהם. לעתים המתנה בראש השנה היא סמלית וצנועה יותר משום שהעובדים מקבלים בפסח מתנה יקרה יותר ומרשימה יותר מהמעסיק שלהם.

מאת: usermaפסיכומטרי07/08/111160 צפיות
אין ספק שאם נשאל כמעט כל מי שמתעתד להיות סטודנט במוסד לימודים מסוים לגבי החששות שלו, הרי שלרוב נקבל תשובה הקשורה לאחד המבחנים הקשים ביותר שכמעט כל סטודנט מכיר, הלוא הוא מבחן פסיכומטרי. נראה כי עבור חלק מהישראלים מבחן זה מהלך אימים ממש והם חוששים ממנו לא מעט.

מאת: usermaעסקים קטנים ובינוניים03/08/111161 צפיות
בתי דפוס ממשיכים להיות שימושיים מאוד למטרת עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים וכנסים. למרות שהיום יותר ויותר מידע עובר בדרך וירטואלית, אנחנו מעריכים מאוד את ההזמנה הכתובה, הפיזית, ומתייחסים אליה ברצינות.

מאת: usermaפרסום באינטרנט02/08/111282 צפיות
אתרי מודעות של יד שנייה נעשו פופולאריים ברשת האינטרנט בזכות אופי המודעות, קלות השימוש ומציאת המידע ועוד יתרונות רבים. במאמר זה אספנו עוברכם את היתרונות של לוחות יש שנייה ברשת ומדוע גם לכם כדאי לפרסם בהם.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213730 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205185 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186795 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica