חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דילים לפריז, עיר האורות הנפלאה בצרפת

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל03/07/20111456 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פריז היא אחת הערים היפות בעולם, עיר עם היסטוריה עשירה והווה עשיר לא פחות. בעבר, שהייה בפריז לא הייתה אופציה עבור רבים עקב מחירו הגבוה של האירו והמחירים הגבוהים בעיר באופן כללי, אבל בשנים האחרונות המצב משתנה משמעותי ועבור התייר הישראלי הממוצע פריז הפכה להיות נגישה לא פחות מיעדים פופולאריים אחרים כגון ניו יורק, אמסטרדם או ברלין שכולם מציעים תמורה משתלמת לתייר שמשלם בשקלים.

את הדילים הטובים ביותר לפריז אפשר למצוא לאו דווקא באחד המלונות שפזורים בה, אלא דווקא בתחום חדש יחסית של השכרת חדרים לתקופה קצרה. האתר המוביל בתחום הוא airbnb.com שאפשר למצוא דילים לפריז ולעוד מאות ואפילו אלפי ערים וארצות מסביב לעולם. הרעיון מאחורי האתר הוא רעיון פשוט: בעלי בתים או נכסים שיש להם חדר פנוי לתקופה מסויימת (למשל שותף או ילד שטסים לחו"ל) משכיר אותו לתיירים בעלות שהוא קובע, שזולה במרבית המקרים משהייה בכל בית מלון ברמה מקבילה. המשכירים זוכים לביקורות באתר, כך שאפשר לוודא שמגיעים להתארח בבית סימפתי שמעניק יחס לבבי יותר מכל מה שיכולים מלונות להציע, וכמובן שאם בעלי הבית נחמדים במיוחד, הדיל יכול לכלול גם שלוש ארוחות ביום, מיקום אטרקטיבי ליד מקומות בילוי ועוד הטבות שלא כל בתי המלון יכולים להציע, בוודאי לא בתי מלון זולים שמציעים אמנם דילים משתלמים מבחינת המחיר אך עושים זאת תוך פשרה במיקום המלון ורמת השירות.

ישנן כמובן דרכים נוספות למצוא דילים לפריז שאינם קשורים רק ללינה בבית מלון. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר היא רכישת חבילת נופש משולבת הכוללת טיסת שכר עם או בלי עצירת ביניים יחד עם לינה בבית מלון סטנדרטי, בדרך כלל ברמה של 3 או 4 כוכבים. חשוב לזכור בהקשר הזה שהרמה אליה אתם רגילים ממלונות כאלה בארץ שונה כמעט תמיד בעיר כמו פריז, וכמעט תמיד נמוכה יותר. חבילה משולבת טיסה עם בית מלון היא כמעט תמיד האופציה המועדפת מטעמים נוספים: היא קלה לזמינה לנוסע בארץ הן אצל סוכני הנסיעות והן באינטרנט, ואפשר להזמין חבילה נופש לפריז תוך כמה קליקים ובלי להסתבך ולבזבז זמן בקריאת ביקורות, בדיקות והשוואות מסורבלות שלא תמיד מצדיקות את הפער במחיר החבילה.

לבסוף, ישנה האופציה הזולה ביותר ללינה בפריז, או בכל יעד תיירותי אחר: קרובי משפחה או חברים. אם בורכתם בחברים או בני משפחה שגרים בעיר האורות, דאגו לשמור איתם על יחסים טובים, בבוא היום זה עשוי להיות דיל משתלם שיחסוך לכם סכומי כסף לא מבוטלים. האופציה האחרונה היא חיסכון במחיר כרטיס הטיסה, ומהחיסכון הזה נהנים בעיקר דיילים, טייסים, עובדי חברות תעופה ובני משפחותיהם.

 



תגיות המאמר: דילים לפריז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברות ביטוח ישיר מול חברות ביטוח רגילות והמאבק שהן מנהלות על כל לקוח באינטרנט בעיקר בתחום ביטוח רכב, אבל גם בתחומי ביטוח אחרים ובהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ירון

מאת: עמית ירוןבית חכם19/02/121003 צפיות
סורגים הם מצד אחד אביזר מיגון הכרחי לבית ולגן ומצד שני אביזר אסתטי המאפשר לכם לעצב את הבית עם סורגים מיוחדים, מעוצבים ומותאמים אישית לטעמכם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל23/01/121162 צפיות
קובה, אי מדהים שנפתח למערב רק בשנים האחרונות, ומאפשר לתיירים מהארץ והעולם ליהנות מאטרקציות כגון חופים, מטבח מקומי עשיר, סיורים בשמורות טבע, חיי לילה סוערים ועוד. אחד הטרנדים הבולטים בקרב תיירים ישראליים הוא לקיחת טיול מאורגן לקובה שמאפשר ליהנות מכל האטרקציות בלי לשבור את הראש על סידורים נפרדים לטיסות או בתי מלון.

מאת: עמית ירוןנישואין31/10/111063 צפיות
מזל טוב, אתם עומדים להתחתן, ואחת ההחלטות הראשונות שתרצו להחליט יחד, היא איזה אולם או גן אירועים לבחור, והאם עדיף לכם בכלל לעשות חתונה בטבע, במקום פתוח ובעלויות נמוכות יותר - כל אחד ואחת על פי שיקול דעתם אבל חשוב להחליט יחד על החתונה ולהסכים מראש על המקום.

מאת: עמית ירוןעובד-מעביד14/08/111189 צפיות
אתרי דרושים עובדים זרים, במיוחד בתחומי סיעוד, מציעים אלטרנטיבה חדשה גם לעובדים הזרים וגם למעסיקים שמעוניינים להעסיק אותם שלא באמצעות חברות כוח אדם. עובדי סיעוד יכולים כעת למצוא עבודה שלא באמצעות חברות כוח אדם, ובכך להגדיל את כושר ההשתכרות שלהם.

מאת: עמית ירוןביטוח רכב14/03/112083 צפיות
רכב חדש נושא בחובו הנאות רבות ונוחות שימוש לבעליו, אך מנגד ערך הרכב מתחיל לרדת עוד לפני שהוסרו הניילונים מהמושבים. הכיצד?

מאת: עמית ירוןמיחשוב ארגוני24/02/111314 צפיות
כתיבת נהלים הוא תהליך המתבצע על ידי חברת ייעוץ ומטרתו צבירה וארגון של הידע הקיים בארגון וקביעת נהלים קבועים וברורים לפעולות השונות בו.

מאת: עמית ירוןביטוח רכב09/02/111353 צפיות
מאה אלף הסטודנטים של ישראל מתמודדים עם הקושי לשלב לימודים, עבודה וקצת חיים. אחת הדאגות שמוטלות על כתפי הסטודנט בעל המכונית היא ביטוח החובה

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196507 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182295 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181478 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181543 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181429 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171418 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171411 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica