חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה בטבע או חתונה באולם?

מאת: עמית ירוןנישואין31/10/20111062 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשעומדת בפניכם הדילמה האם לערוך את החתונה באולם או לערוך אותו בטבע יש לקחת בחשבון מספר משתנים שיש לתת עליהם את הדעת.

חתונה באולם - כל האיבזור נמצא באולם, חשמל, מים, חדר אוכל, בד"כ האולם מספק את הקייטרינג, המלצרים ואת כל הצרכים לאירוע. עליכם לדאוג למוסיקה שתנעם לאוזניכם ולאוכל שינעם לחך. פעמים רבות האולם קשור לחברת קייטרינג המספקת את האוכל ולחברת הפקות המספקת את המוסיקה.

כאשר מגיעים להחלטה לערוך את האירוע בטבע, כמו חתונה בטבע, בר/בת מצווה בטבע יש לבדוק היטב האם ניתן אישור של הרשויות לערוך את האירוע בטבע, מועצה איזורית, משטרה, מכבי אש. האם ניתן לחבר למקום המיועד חשמל, מים, להתקין שירותים, מטבח לשירותי הקייטרינג, דרכי גישה ועוד.

בתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים מעדיפים לערוך חתונה בטבע מה שהופך את החתונה לאטרקציה בטבע. ניתן לערוך חתונה בגינות פרטיות, חורשות, יערות, כרמים, חתונה בלב המדבר בסגנון בדואי  וכמובן על חוף הים.

באירוע בטבע רצוי מאוד לדאוג לכלל האורחים המגיעים לחגוג מהילדים עד המבוגרים.

באירוע מסוג זה רצוי מאוד ליצור קשר עם חברה המתמחה בארגון אטרקציות לאירועים והיא זאת שדואגת לכל הלוגיסטיקה, האיבזור הנחוץ  לקהל המבוגר וכן לקהל הצעיר ביותר כולל משחקים והפעלות לילדים, מתנפחים, קייטרינג המתאים לילדים ועוד.

כאשר עורכים חתונה בטבע חייבים להביא בחשבון את מזג האויר בתקופה בה אתם רוצים לערוך את האירוע, בעונה שלא תהיה חמה ולחה ותהפוך את החתונה בטבע לאירוע דביק במיוחד או בתקופת החורף המתאפיינת בגשמים ורוחות עזות מה שיכול להפוך את האירוע לרטוב במיוחד.

חתונה בטבע יכולה להפוך לאטרקציה מדהימה, אך יכולה להפוך לכישלון חרוץ באם לא ילקחו כל הפרמטרים בחשבון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברות ביטוח ישיר מול חברות ביטוח רגילות והמאבק שהן מנהלות על כל לקוח באינטרנט בעיקר בתחום ביטוח רכב, אבל גם בתחומי ביטוח אחרים ובהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ירון

מאת: עמית ירוןבית חכם19/02/121003 צפיות
סורגים הם מצד אחד אביזר מיגון הכרחי לבית ולגן ומצד שני אביזר אסתטי המאפשר לכם לעצב את הבית עם סורגים מיוחדים, מעוצבים ומותאמים אישית לטעמכם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל23/01/121162 צפיות
קובה, אי מדהים שנפתח למערב רק בשנים האחרונות, ומאפשר לתיירים מהארץ והעולם ליהנות מאטרקציות כגון חופים, מטבח מקומי עשיר, סיורים בשמורות טבע, חיי לילה סוערים ועוד. אחד הטרנדים הבולטים בקרב תיירים ישראליים הוא לקיחת טיול מאורגן לקובה שמאפשר ליהנות מכל האטרקציות בלי לשבור את הראש על סידורים נפרדים לטיסות או בתי מלון.

מאת: עמית ירוןעובד-מעביד14/08/111189 צפיות
אתרי דרושים עובדים זרים, במיוחד בתחומי סיעוד, מציעים אלטרנטיבה חדשה גם לעובדים הזרים וגם למעסיקים שמעוניינים להעסיק אותם שלא באמצעות חברות כוח אדם. עובדי סיעוד יכולים כעת למצוא עבודה שלא באמצעות חברות כוח אדם, ובכך להגדיל את כושר ההשתכרות שלהם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל03/07/111456 צפיות
דילים משתלמים לפריז, עיר האורות, בירת צרפת ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. פריז היא יעד תיירותי נחשק ולא זול במיוחד, כיום אפשרי למצוא דילים משלתמים במיוחד שמאפשרים ליהנות ממנו בלי להוציא סכומי כסף גדולים מיוחד

מאת: עמית ירוןביטוח רכב14/03/112083 צפיות
רכב חדש נושא בחובו הנאות רבות ונוחות שימוש לבעליו, אך מנגד ערך הרכב מתחיל לרדת עוד לפני שהוסרו הניילונים מהמושבים. הכיצד?

מאת: עמית ירוןמיחשוב ארגוני24/02/111314 צפיות
כתיבת נהלים הוא תהליך המתבצע על ידי חברת ייעוץ ומטרתו צבירה וארגון של הידע הקיים בארגון וקביעת נהלים קבועים וברורים לפעולות השונות בו.

מאת: עמית ירוןביטוח רכב09/02/111353 צפיות
מאה אלף הסטודנטים של ישראל מתמודדים עם הקושי לשלב לימודים, עבודה וקצת חיים. אחת הדאגות שמוטלות על כתפי הסטודנט בעל המכונית היא ביטוח החובה

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201600 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182081 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172032 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152392 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152401 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152055 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141908 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica