חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלטרנטיבה לעובדים הזרים

מאת: עמית ירוןעובד-מעביד14/08/20111189 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העובדים הזרים הם אחת האוכלוסיות החלשות ביותר בישראל, אם לא החלשה מכולן. העובדים מנוצלים לעיתים קרובות הן על ידי המעסיק בפועל, הן על ידי חברות כוח האדם דרכן הם מועסקים והן על ידי רשויות החוק בישראל. למרות שבשנים האחרונות קמים עוד ועוד ארגונים שדואגים לזכויות העובדים הזרים, מסתבר שישנן דרכים נוספות בהן ניתן להעניק עזרה, אחת מהן היא הענקת זכות בחירת מקום העבודה לעובדים הזרים עצמם, אשר יוכלו למצוא מעסיקים ישירות ובלי לעבור דרך חברות כוח האדם, שפעמים רבות הן עצמן גוזרות את מרבית השכר ומעניקות תשלום מינימאלי לעובד.

עובדים זרים ששוהים בארץ באופן חוקי יכולים כעת למצוא מעסיקים פוטנציאליים באתרי לוחות ובאותה מידה, מעסיקים המחפשים להעסיק עובדים זרים בשכר הוגן ישירות ולא באמצעות חברות כוח אדם יכולים לעשות זאת גם הם, תוך קבלת המלצות על העובדים ומתן המלצות על כאלה שעבדו אצלם.

אתרים אלה אמנם לא מתיימרים לייצג את העובדים אבל הם כן מעניקים להם חופש מסויים שלא היה להם עד היום, וזאת הזכות למצוא מעסיקים באופן עצמאי. מגוון העבודות דומה לזה שבהם מועסקים רוב העובדים הזרים בישראל עם התמקדות מיוחד בסיעוד, שהוא התחום המועדף על רובם. עובדי סיעוד מבוקשים בעיקר במרכז הארץ וקשישים המלווים בעובדים סיעודיים הוא מחזה שכיח למדי במרבית השכונות והערים במרכז, אפילו במושבים ובקיבוצים השונים. נכון להיום, האתרים השונים מציעים מאות משרות פנויות וגם מאגר העובדים הרשומים עולה מדי יום ומאפשר לעובדים ולמעסיקים ליהנות מהיצע רכב של משרות פנויות בתחומי סיעוד, אבל גם תחומים אחרים בהם אפשר לעבוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברות ביטוח ישיר מול חברות ביטוח רגילות והמאבק שהן מנהלות על כל לקוח באינטרנט בעיקר בתחום ביטוח רכב, אבל גם בתחומי ביטוח אחרים ובהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ירון

מאת: עמית ירוןבית חכם19/02/121003 צפיות
סורגים הם מצד אחד אביזר מיגון הכרחי לבית ולגן ומצד שני אביזר אסתטי המאפשר לכם לעצב את הבית עם סורגים מיוחדים, מעוצבים ומותאמים אישית לטעמכם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל23/01/121163 צפיות
קובה, אי מדהים שנפתח למערב רק בשנים האחרונות, ומאפשר לתיירים מהארץ והעולם ליהנות מאטרקציות כגון חופים, מטבח מקומי עשיר, סיורים בשמורות טבע, חיי לילה סוערים ועוד. אחד הטרנדים הבולטים בקרב תיירים ישראליים הוא לקיחת טיול מאורגן לקובה שמאפשר ליהנות מכל האטרקציות בלי לשבור את הראש על סידורים נפרדים לטיסות או בתי מלון.

מאת: עמית ירוןנישואין31/10/111063 צפיות
מזל טוב, אתם עומדים להתחתן, ואחת ההחלטות הראשונות שתרצו להחליט יחד, היא איזה אולם או גן אירועים לבחור, והאם עדיף לכם בכלל לעשות חתונה בטבע, במקום פתוח ובעלויות נמוכות יותר - כל אחד ואחת על פי שיקול דעתם אבל חשוב להחליט יחד על החתונה ולהסכים מראש על המקום.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל03/07/111457 צפיות
דילים משתלמים לפריז, עיר האורות, בירת צרפת ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. פריז היא יעד תיירותי נחשק ולא זול במיוחד, כיום אפשרי למצוא דילים משלתמים במיוחד שמאפשרים ליהנות ממנו בלי להוציא סכומי כסף גדולים מיוחד

מאת: עמית ירוןביטוח רכב14/03/112083 צפיות
רכב חדש נושא בחובו הנאות רבות ונוחות שימוש לבעליו, אך מנגד ערך הרכב מתחיל לרדת עוד לפני שהוסרו הניילונים מהמושבים. הכיצד?

מאת: עמית ירוןמיחשוב ארגוני24/02/111314 צפיות
כתיבת נהלים הוא תהליך המתבצע על ידי חברת ייעוץ ומטרתו צבירה וארגון של הידע הקיים בארגון וקביעת נהלים קבועים וברורים לפעולות השונות בו.

מאת: עמית ירוןביטוח רכב09/02/111353 צפיות
מאה אלף הסטודנטים של ישראל מתמודדים עם הקושי לשלב לימודים, עבודה וקצת חיים. אחת הדאגות שמוטלות על כתפי הסטודנט בעל המכונית היא ביטוח החובה

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162843 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153438 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151620 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148248 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148194 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138545 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica