חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים לחלונות – שילוב של בטיחות ועיצוב

מאת: עמית ירוןבית חכם19/02/20121002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר, סורגים לחלונות היו אמצעי בטיחות מכוער ובלתי נמנע הרי שכיום חלה מהפכה של 180 מעלות בענף וניתן להשתמש בסורגים כחלק מעיצוב החוץ של הבית או המשרד.

חשיבותם של סורגים

יאמרו המתנגדים, כי יש היום אזעקות שונות אשר יכולות להתריע בפני פורצים, כך שמדוע יש צורך בסירוג החלונות בבית ? ובכן, אזעקה הינה אמצעי בטיחות חשוב אולם אינה באה להחליף סורגים לחלונות. למעשה, אין כל אמצעי בטיחות אשר משתווה אליהם מבחינת רמת הבטיחות אשר הוא מספק.

· בטיחות עבור הילדים- סורגים לחלונות, מונעים באופן חד משמעי את הנושא הכה מלחיץ ומסוכן של נפילת ילדים מחלונות הבית. כל אמצעי בטיחות אחר כגון: רשתות או דלתות הזזה ניתנות לפתיחה על ידי הילד.

· ביטחון מפני פורצים- אין ספק, כי כל אמצעי המיגון הינם חשובים ועשויים לעזור. אולם, סורגים איכותיים מהווים לא רק אמצעי מיגון בפני פריצה, אלא אמצעי מניעה לפורצים אשר סוקרים את הבית עוד מחוצה לו ומחליטים לבחור בבית אחר- ללא סורגים. כמו כן, גם במידה ונכנס פורץ דרך הדלת, אם יתרחש מצב בו יאלץ לברוח במהירות, כל החלונות המסורגים יהוו מחסום עבורו. כך תוכלו להזמין ניידת משטרה תוך שהפורץ כלוא בביתכם.

ומה לגבי העיצוב ?

בתחילת דרכם של הסורגים, היה מדובר בסורגים דמויי תא כלא. לא פלא, שהם קבלו תדמית לא נעימה של כליאה וכיעור הבית. אולם עם השנים, התגלה הפוטנציאל האדיר בשימוש בסורגים כחלק מעיצוב החוץ של הבית.

· סורגים מעוצבים- כיום, כמעט כל החברות המייצרות סורגים, מייצרות אותם במגוון סגנונות וצבעים. בין אם עיצוב מעוגל ורך, או עיצוב ריבועי- הכל על פי בחירת והעדפת הלקוח. כמו כן, קיימים סורגים מעוצבים בעזרת מגוון דמויות או צורות מתכת המוברגות אליהם ובכך הופכים לקישוט של ממש.

· סורגים מעוצבים נפתחים- קיימים סורגים מעוצבים, אשר מיועדים בעיקר לשערים או הפרדה בין הבית לגינה. סורגים אלה ניתנים לעיצובים שונים, והם בעלי מנגנון נעילה ופתיחה באופן נגרר. חשוב מאד לוודא, כי מנגנון הנעילה הינו יעיל וחזק ולא מנגנון אשר ילדים קטנים יכולים להתגבר עליו בקלות. שהרי אם כן- איבדנו מערך הסורגים.

· סורגים שקופים- סורגים שקופים, הם הפתרון המושלם לאנשים אשר מעוניינים בסורגים כאמצעי בטיחות, אשר כמעט לא יורגשו בעת הישיבה בבית. סורגים אלו עשויים חומר פולימר שקוף ומצוינים כאמצעי מיגון בפני פורצים.

לסיכום, כל הסורגים הנ"ל מוצעים במגוון מחירים ומספקים פתרון לכל אחד. בין אם אתם מעדיפים סגנון מתכתי ומעוצב או סגנון אסתטי ונקי- כל האפשרויות פתוחות בפניכם.

 



תגיות המאמר: סורגים, סורגים מעוצבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברות ביטוח ישיר מול חברות ביטוח רגילות והמאבק שהן מנהלות על כל לקוח באינטרנט בעיקר בתחום ביטוח רכב, אבל גם בתחומי ביטוח אחרים ובהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ירון

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל23/01/121162 צפיות
קובה, אי מדהים שנפתח למערב רק בשנים האחרונות, ומאפשר לתיירים מהארץ והעולם ליהנות מאטרקציות כגון חופים, מטבח מקומי עשיר, סיורים בשמורות טבע, חיי לילה סוערים ועוד. אחד הטרנדים הבולטים בקרב תיירים ישראליים הוא לקיחת טיול מאורגן לקובה שמאפשר ליהנות מכל האטרקציות בלי לשבור את הראש על סידורים נפרדים לטיסות או בתי מלון.

מאת: עמית ירוןנישואין31/10/111062 צפיות
מזל טוב, אתם עומדים להתחתן, ואחת ההחלטות הראשונות שתרצו להחליט יחד, היא איזה אולם או גן אירועים לבחור, והאם עדיף לכם בכלל לעשות חתונה בטבע, במקום פתוח ובעלויות נמוכות יותר - כל אחד ואחת על פי שיקול דעתם אבל חשוב להחליט יחד על החתונה ולהסכים מראש על המקום.

מאת: עמית ירוןעובד-מעביד14/08/111189 צפיות
אתרי דרושים עובדים זרים, במיוחד בתחומי סיעוד, מציעים אלטרנטיבה חדשה גם לעובדים הזרים וגם למעסיקים שמעוניינים להעסיק אותם שלא באמצעות חברות כוח אדם. עובדי סיעוד יכולים כעת למצוא עבודה שלא באמצעות חברות כוח אדם, ובכך להגדיל את כושר ההשתכרות שלהם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל03/07/111456 צפיות
דילים משתלמים לפריז, עיר האורות, בירת צרפת ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. פריז היא יעד תיירותי נחשק ולא זול במיוחד, כיום אפשרי למצוא דילים משלתמים במיוחד שמאפשרים ליהנות ממנו בלי להוציא סכומי כסף גדולים מיוחד

מאת: עמית ירוןביטוח רכב14/03/112083 צפיות
רכב חדש נושא בחובו הנאות רבות ונוחות שימוש לבעליו, אך מנגד ערך הרכב מתחיל לרדת עוד לפני שהוסרו הניילונים מהמושבים. הכיצד?

מאת: עמית ירוןמיחשוב ארגוני24/02/111314 צפיות
כתיבת נהלים הוא תהליך המתבצע על ידי חברת ייעוץ ומטרתו צבירה וארגון של הידע הקיים בארגון וקביעת נהלים קבועים וברורים לפעולות השונות בו.

מאת: עמית ירוןביטוח רכב09/02/111353 צפיות
מאה אלף הסטודנטים של ישראל מתמודדים עם הקושי לשלב לימודים, עבודה וקצת חיים. אחת הדאגות שמוטלות על כתפי הסטודנט בעל המכונית היא ביטוח החובה

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica