חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב לסטודנטים בשנת 2011

מאת: עמית ירוןביטוח רכב09/02/20111353 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסטודנטים בישראל יוצאים מדי פעם למאבקים מוצדקים על נושאים שונים, חלקם חברתיים. אך נושא עיקרי ששב ועולה מדי זמן מה הוא בעיית שכר הלימוד. כיום, סטודנטים באוניברסיטאות משלמים סכומים גדולים מדי חודש תמורת ההשכלה הגבוהה שלה הם זוכים, ואילו הסטודנטים במכללות, הפרטיות בוודאי, משלמים סכום כפול אם לא יותר.

כך שאין זה מפתיע שכסף הוא אחת הבעיות המרכזיות המטרידות סטודנטים. חיי הסטודנטים בארץ אינם דומים לסרטים האמריקאים על הקולג', והם אינם חסרי דאגה ומלאים בבילויים. להיפך, הסטודנטים הישראלים עובדים, לומדים ומשלמים שכר דירה. בשל כל הטרטורים האלה, רבים מהסטודנטים הם בעלי מכוניות.

אחזקת רכב היא סיפור יקר. יש לממן דלק (נקודה כואבת במיוחד ב-2011), טיפולים שוטפים, אחזקה וחלפים, ואסור לשכוח את המבחן השנתי, הטסט, ואת רישיון הרכב  - כל ההוצאות הללו מצטברות לכדי סכום מרשים בסופו של חודש, ולכן אין זה מפתיע שסטודנטים מחפשים לחסוך היכן שרק יוכלו. סטודנטים זוכים להטבות והנחות שונות בזכות כרטיס הסטודנט שלהם, אבל האם הוא יכול לסייע בהוזלת ביטוח הרכב?

סטודנטים יצירתיים רבים מצליחים לקצץ בהוצאות הרכב באמצעות נסיעה משותפת במכונית אחת, חלקם חולקים בהוצאות הדלק, ומוותרים על טיפולים חיצוניים או קוסמטיים למכונית. הסטודנטים התפרנים מסתפקים במועט ובהכרחי בלבד.

למשל, סטודנטים רבים מסתפקים בביטוח החובה ואינם רוכשים ביטוח מקיף, אם כי רק מעטים מוותרים על ביטוח צד ג', המכסה נזקים שנגרמים לרכב השני בעת תאונת דרכים. הסיבה העיקרית לכל ויתור שהוא היא כמובן כלכלית. לא רבים יודעים שישנם פערי מחירים גבוהים בין ביטוחי החובה בחברות ביטוח שונות. המידע הזה יכול להועיל לכל אחד, אבל במיוחד לסטודנטים המנסים לחסוך בכל דרך אפשרית.

סטודנט ונהג

בישראל מאה אלף סטודנטים לערך, אך לא מעט מהם נמצאים מתחת לגיל 24. בתחום ביטוח הרכב, המספר הזה חשוב מאוד. נהגים מתחת לגיל 24 נחשבים לנהגים צעירים, המועדים לתאונות, וחברות הביטוח קובעות את הפוליסה שלהם בהתאם. פעמים רבות, סטודנטים נוהגים במכוניות ישנות יותר ובטוחות פחות, גורם המעלה גם הוא את מחיר ביטוח הרכב.

גם מיקומה של האוניברסיטה או המכללה משפיע על מחיר הביטוח. במקומות מועדים יותר לגניבות הפוליסות יקרות יותר, וכיום פרושות אוניברסיטאות ובעיקר מכללות בערים רבות בארץ, והסטודנטים מושפעים מהקטגוריות של חברות הביטוח. חברות הביטוח לוקחות בחשבון עוד גורמים כאשר הן קובעות את גובה הפרמיה. בין השאר מתחשבים במגדר הנהג או הנהגת, בהיסטוריית התאונות שלו בשלוש השנים האחרונות וכמובן בסוג ושנת הרכב המבוטח עצמו.

השוואת מחירי ביטוח רכב באינטרנט

אחת השיטות שבהן יצליחו סטודנטים להקל על עצמם היא חיסכון בביטוח הרכב. ניתן לחסוך כסף רב באמצעות השוואת מחירי ביטוח פשוטה וקלה. השוואת מחירים אמיתית מספקת כלי נוח ונגיש להשוואה בין פוליסות שונות ומציגה בפני הלקוח את כל המשתנים בפוליסה, על מנת לאפשר ללקוח לקבל החלטה מושכלת ולקנות את הפוליסה המשתלמת והמתאימה ביותר לצרכיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברות ביטוח ישיר מול חברות ביטוח רגילות והמאבק שהן מנהלות על כל לקוח באינטרנט בעיקר בתחום ביטוח רכב, אבל גם בתחומי ביטוח אחרים ובהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ירון

מאת: עמית ירוןבית חכם19/02/121003 צפיות
סורגים הם מצד אחד אביזר מיגון הכרחי לבית ולגן ומצד שני אביזר אסתטי המאפשר לכם לעצב את הבית עם סורגים מיוחדים, מעוצבים ומותאמים אישית לטעמכם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל23/01/121163 צפיות
קובה, אי מדהים שנפתח למערב רק בשנים האחרונות, ומאפשר לתיירים מהארץ והעולם ליהנות מאטרקציות כגון חופים, מטבח מקומי עשיר, סיורים בשמורות טבע, חיי לילה סוערים ועוד. אחד הטרנדים הבולטים בקרב תיירים ישראליים הוא לקיחת טיול מאורגן לקובה שמאפשר ליהנות מכל האטרקציות בלי לשבור את הראש על סידורים נפרדים לטיסות או בתי מלון.

מאת: עמית ירוןנישואין31/10/111063 צפיות
מזל טוב, אתם עומדים להתחתן, ואחת ההחלטות הראשונות שתרצו להחליט יחד, היא איזה אולם או גן אירועים לבחור, והאם עדיף לכם בכלל לעשות חתונה בטבע, במקום פתוח ובעלויות נמוכות יותר - כל אחד ואחת על פי שיקול דעתם אבל חשוב להחליט יחד על החתונה ולהסכים מראש על המקום.

מאת: עמית ירוןעובד-מעביד14/08/111190 צפיות
אתרי דרושים עובדים זרים, במיוחד בתחומי סיעוד, מציעים אלטרנטיבה חדשה גם לעובדים הזרים וגם למעסיקים שמעוניינים להעסיק אותם שלא באמצעות חברות כוח אדם. עובדי סיעוד יכולים כעת למצוא עבודה שלא באמצעות חברות כוח אדם, ובכך להגדיל את כושר ההשתכרות שלהם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל03/07/111457 צפיות
דילים משתלמים לפריז, עיר האורות, בירת צרפת ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. פריז היא יעד תיירותי נחשק ולא זול במיוחד, כיום אפשרי למצוא דילים משלתמים במיוחד שמאפשרים ליהנות ממנו בלי להוציא סכומי כסף גדולים מיוחד

מאת: עמית ירוןביטוח רכב14/03/112083 צפיות
רכב חדש נושא בחובו הנאות רבות ונוחות שימוש לבעליו, אך מנגד ערך הרכב מתחיל לרדת עוד לפני שהוסרו הניילונים מהמושבים. הכיצד?

מאת: עמית ירוןמיחשוב ארגוני24/02/111314 צפיות
כתיבת נהלים הוא תהליך המתבצע על ידי חברת ייעוץ ומטרתו צבירה וארגון של הידע הקיים בארגון וקביעת נהלים קבועים וברורים לפעולות השונות בו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171739 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164127 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163369 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163092 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163072 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143614 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147853 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica