חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתיחות פנים לנשים מבוגרות

מאת: usermaבריאות ורפואה כללי04/07/2011871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתיחות פנים לנשים מבוגרות

 

ישנן מספר טכניקות שונות אשר משמשות את המנתחים הפלסטיים לביצוע ניתוח מתיחת פנים. כמובן שבחירת הטכניקה בה משתמשים המנתחים תלויה בגיל האדם המנותח, במבנה הפנים שלו, רמת הקמטים בפנים, סוג העור של כל מנותח וכן הלאה. רופא מנוסה יידע להתאים את הטכניקה המתאימה לכל מנותח.

כיום ניתן לעבור את הניתוח המיוחל כבר מגיל צעיר למדי. נשים וגברים בשנות השלושים לחייהם יכולים כבר להכנס מתחת לסכין המנתחים ולהצעיר מאוד את מראה הפנים שלהם. עם זאת, ניתן לראות נשים וגברים אשר פונים לניתוח בגילאים מאוחרים יותר כשהקמטים ועור הפנים הרפוי הופכים למטרד של ממש עבורם.

נשים מבוגרות אשר רוצות לעבור את הניתוח צריכות להתייעץ עם הרופא המנתח לפני ביצוע הניתוח עצמו לגבי תוצאותיו של הניתוח. לעתים כאשר עושים את הניתוח בגיל צעיר יותר הוא יכול להיות אפקטיבי יותר אך גם בגיל מבוגר יש לניתוח מתיחת פנים אפקטיביות לא מבוטלת והתוצאות מעניקות מראה צעיר יותר.

מי עוד יכול לעבור ניתוח מתיחת פנים?

כאמור לעיל, הניתוח אינו מתאים רק לנשים מבוגרות אשר מראה העור הרפוי והקמטים המרובים מפריעים להן. ישנם גם גברים במגוון רחב של גילאים אשר בוחרים לעבור את הניתוח. כמו שהוזכר קודם לכן במאמר גם נשים צעירות יחסית וגברים צעירים אשר המראה החיצוני שלהם מפריע להם יכולים לעבור את הניתוח.

ניתוחים משלימים עבור ניתוח מתיחת פנים

בוטוקס הטרנד

לעתים מספר שנים לאחר הניתוח הראשוני המטופלים ייצטרכו לעבור ניתוח נוסף על מנת להמשיך ולהנות מעור חלק ובעל מראה צעיר. כמו כן, כיום במהלך הניתוח ישנם לא מעט רופאים אשר בוחרים להזריק חומרי מילוי שונים על מנת להפוך את תוצאות הניתוח לטובות ככל האפשר.

לפני הניתוח עצמו, בפגישת ייעוץ עם המנתח הפלסטי, הרופא צריך להבין האם הציפיות של המטופל מהניתוח הן אכן מציאותיות. על מנת להבין כיצד ייראה לאחר הניתוח הרופא יכול להראות למטופל הדמיה של פניו לאחר הניתוח על ידי תוכנת פוטושופ או להראות לו תמונות של מטופלים אחרים לפני הניתוח ולאחריו.

מתיחת פנים

 



תגיות המאמר: בוטוקס, מתיחת פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת userma

מאת: usermaרכב23/08/111571 צפיות
אנשים רבים ישאלו את השאלה האם כדאי להם לקנות צמיגי רכב במחירים זולים. נתחיל מכך שאתם קודם כל צריכים לשאול את עצמכם האם אתם הייתם קונים גם משהו אחר בזול גם אם אתם לא מכירים אותו. כנראה שהתשובה לכך תהיה שלילית.

מאת: usermaרכב23/08/111658 צפיות
מי מאיתנו לא שונא את יום הטסט לרכב. לחכות כל כך הרבה בתור הארוך, לקוות שלא ניפול על טסטר עצבני שאולי פתאום יפסול לנו את האוטו על שטויות שלא לדבר אם הוא יבקש מאיתנו לעשות טסט חוזר ולהחליף צמיגים. מדובר בהחלט באחד מהימים המעצבנים של השנה.

מאת: usermaהפקת אירועים15/08/111037 צפיות
היום יום הולדת שגרתי היא "פסה". כולם רוצים להיות מקוריים, שכולם ידברו ויתלהבו מהמסיבה שלהם, ולכן עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת שלהם עושה את כל ההבדל מיום הולדת בנאלי ומשעמם ליום הולדת אטרקטיבי ומיוחד. ראשית כל, עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת והצבת בגינה או בכל מקום פתוח אחר, כבר עושה את ההבדל. אורחי המסיבה מגיעים ולפני עיניהם מוצבים המתקנים המתנפחים, גדולים מאוד וצבעונים - אין אחד שלא מחייך למראם וליופיים.

מאת: usermaביקורות מוצרים07/08/111426 צפיות
ראש השנה הוא חג שנהוג להעניק בו מתנות כדי להראות את הערכתנו לסביבה הקרובה, לחברים ולמשפחה שלנו. מעסיקים בדרך כלל מעניקים גם הם בראש השנה מתנה לעובדיהם שלהם. לעתים המתנה בראש השנה היא סמלית וצנועה יותר משום שהעובדים מקבלים בפסח מתנה יקרה יותר ומרשימה יותר מהמעסיק שלהם.

מאת: usermaפסיכומטרי07/08/111159 צפיות
אין ספק שאם נשאל כמעט כל מי שמתעתד להיות סטודנט במוסד לימודים מסוים לגבי החששות שלו, הרי שלרוב נקבל תשובה הקשורה לאחד המבחנים הקשים ביותר שכמעט כל סטודנט מכיר, הלוא הוא מבחן פסיכומטרי. נראה כי עבור חלק מהישראלים מבחן זה מהלך אימים ממש והם חוששים ממנו לא מעט.

מאת: usermaעסקים קטנים ובינוניים03/08/111161 צפיות
בתי דפוס ממשיכים להיות שימושיים מאוד למטרת עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים וכנסים. למרות שהיום יותר ויותר מידע עובר בדרך וירטואלית, אנחנו מעריכים מאוד את ההזמנה הכתובה, הפיזית, ומתייחסים אליה ברצינות.

מאת: usermaפרסום באינטרנט02/08/111281 צפיות
אתרי מודעות של יד שנייה נעשו פופולאריים ברשת האינטרנט בזכות אופי המודעות, קלות השימוש ומציאת המידע ועוד יתרונות רבים. במאמר זה אספנו עוברכם את היתרונות של לוחות יש שנייה ברשת ומדוע גם לכם כדאי לפרסם בהם.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223128 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213632 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201741 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201511 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201783 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201500 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191975 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica