חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גאולה

מאת: יוסי קרמר רוחניות - כללי12/07/2011945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גאולה.
מהי גאולה? פרוש המילה גאולה הוא שחרור.
והכוונה היא לשחרור מהייסורים האישיים והחברתיים, תיקון לשם מעבר למודעות עצמית ונצחיות.
את התשובה לשאלה חילקתי לשני נושאים עיקרים:
מבחינה רוחנית, ומבחינת תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית קוסמית שלנו.
אומנם שני הנושאים שונים אך הם קשורים אחד לשני.
תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית זהו בית הספר שלנו כבני אנוש, שתכנן, ברא, ויצר בעבורנו הבורא לשם התיקון, הטרנספורמציה, השינוי והמעבר שלנו כנשמות מבחינה רוחנית למודעות עצמית ונצחיות.
מרגע בריאת בן האנוש, העולם, היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו, ועד שלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית בני האנוש חיים את חייהם על פי אותה רמת המודעות לאותה תקופה, כאשר בכול תקופה אנחנו עוברים תיקון, שינוי, כלומר מוטציה גנטית.
הגאולה מהבחינה הרוחנית קשורה לנשמה שלנו והיא שנמצאת בעולם האמיתי שנמצאת מחוץ לעולם החים והמוות, כול עוד היא אינה עברה את התיקון, את השינוי למודעות עצמית ונצחיות שהיא אמורה לעבור, הנשמה לא יכולה לגאול את עצמה מייסוריה, וכן היא אינה מודעת לעצמה ולעצם קיומה, ולכן היא גם אינה נצחית.
מתי זה כן יקרה? בסוף כל תהליך התיקון, הטרנספורמציה, השינוי שהנשמה תעבור, כלומר בסוף כול גלגולי הנשמה, ואז הנשמה תגיע לשלב הסופי הרוחני, כלומר היא תהיה כמו הבורא, כנשמה שמודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
גלגול נשמה כולל בתוכו מחזור אחד של לידה, חיים, מוות.
הגאולה מבחינה אבולוציונית, בני אנוש עוברים תהליך התפתחותי, ולכן אנחנו מנסים להבין את עצמנו שכולל את ההבנה לגופנו ותפקודו, ואת מהות ומטרת החיים שלנו על כוכב הלכת שבו אנחנו נמצאים וחיים כחלק מהיקום.
לאחר שנגיע בסוף כל התהליך להבנת פתרון השאלות שנשאלות, הן מהבחינה האבולוציונית, קוסמית ורוחנית, נביא את עצמנו לתחילתה של הגאולה, ואז בתהליך נשתחרר מכול הסבל האישי והאנושי הקיים בעולם.
בסוף כול תהליך התיקון והשינוי, נגיע לרמת מודעות עצמית והתפתחותית מתקדמת שבה ננהל אורח חיים שמתאים ובריא לגוף שלנו ושמותאם למהות ומטרת החיים, מה שיאפשר לנו לא לחלות, ולא להיות נגועים בכול אותן התופעות הפיזיולוגיות שישנן כיום, נאריך חיים, נבטל את תהליך הזקנה ונהיה נצחיים.
בן האנוש והנשמה שלו שיגיע לרמה התפתחותית מתקדמת זו יגאל את עצמו ויזכה לגאולה.
מסקנה: הגאולה היא להגיע לרמת מודעות עצמית והתפתחותית שתגאל אותנו מהייסורים שלנו כבני אנוש מהבחינה האבולוציונית, מה שיאפשר לנו כנשמות מהבחינה הרוחנית את הגאולה.
סיכום: אורח חיים רגוע ושלוו שמתאים ובריא לגוף ושמותאם למהות ומטרת החיים, יאפשר לנו את המודעות העצמית ואת הנצחיות.
כאשר נבין ונבצע לעצמנו את תיקון האישיות שציינתי, הנשמה שלנו תהיה מודעת לעצמה ולעצם קיומה ונצחית.
כלומר, הנשמה שלנו לא תגיע לגאולה כול עוד כבן אנוש היא לא הגיעה לגאולה.
המסר במאמר: כאשר נהיה מודעים לעצמנו ולעצם קיומנו ונצחיים כבני אנוש נגיע לגאולה ואז גם כנשמות מבחינה רוחנית.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161039 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141412 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148950 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141859 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141225 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191189 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103096 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182141 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181837 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181415 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162314 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica