חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכוני הספא של היום

עד לפני שנים מעטות  אם נביט שנים מעטות לאחור, הדימוי של כל תחום מכוני העיסוי והספא ת"א , ובארץ בכלל,  היה שלילי והתקשר, אינטואיטיבית, עם המון פשעים הדימוי הציבורי של מכוני הספא בתל אביב היה שלילי. כיום, תחום הספא והעיסוי מקבל מקום של כבוד בתחום הרפואה הקונבנציונאלית והמשלימה מכוני ספא בתל אביב הם חלק מההוויה התרבותית. מקומות רבים בתל אביב המספקים שירותי עיסוי מושלמים, ייעוץ משלים לרפואה המסורתית ואפילו מרשמים לתרופות טבעיות לבעיות רפואיות שונות מכוני ספא מעניקים שירות למגוון רחב של צרכים ולקוחות , הופכים לטרנדיים ולבון טון בכל הקשור לקהילת העסקים, הרפואה והציבור הרחב מקבלים מקום של כבוד בקרב קהלים רחבים בציבור. ניתן אף לומר שבתי חולים רבים כבר מעניקים טיפולי ספא במסגרת שירותי בית החולים עצמו אפילו בתי החולים עצמם כבר מספקים שירותי עיסוי ופיזיותראפיה במסגרת שיקום מטופלים בפציעות רבות ומגוונות במסגרת ריפוי ברפואה המשלימה.

הספא מספק, מעבר להיותו מקום מקצועי לטיפולים רפואיים, גם אמצעי להרגעת מתחים ולחצים כמו מדריך ספא מהווה מקום מפלט מתלאות וקשיי היומיום בעזרת מעסים ומעסות מנוסים, המוכשרים לכך במכללות ובאקדמיות מקצועיות, ופועלים במגוון שיטות עיסוי החל מעיסוי מסורתי וכלה בשיאצו ורפלקסולוגיה תורת העיסוי היא רבת פנים וישנם סוגים רבים של מסאז'ים וצורות עיסוי . תוכלו לזהות מעסים מקצועיים במכוני  ספא בתל אביב על ידי תהליך פשוט של דיאלוג לגבי סוג העיסוי והטיפול המתאימים לכם באופן אישי חיוני לבדוק את מקצועיותו של המעסה לפני תחילת התהליך הרפואי בתוך הספא בתל אביב, כמטרופולין העסקי והחברתי הגדול ביותר בישראל תל אביב היא מוקד עסקי ותרבותי ולכן, מהווה את מוקד העניין של בוגרי המכללות השונות של הרפואה המשלימה בישראל ורבים מהם מגיעים לעיר הגדולה על מנת להשתלב במכונים הקיימים או לפתוח מסלול עצמאי בוגרי לימודי עיסוי מכל רחבי המדינה מבינים כי ספא בתל אביב הוא המקום לפתוח בקריירה. מקומות עבודה רבים כבר הבינו כי דרך מצוינת להיטיב עם העובדים בעלי עסקים רבים מאפשרים לעובדים לקבל עיסוי במסגרת שיפור תנאי העסקתם,  בשמירת המוטיבציה שלהם לעבוד ולהגשים את היעדים המוצבים בפניהם ובכלל למקסם את יעילותם בשעות העבודה כגורם מתמרץ לטובים ביותר לרצות לעבוד דווקא שם, היא לשלוח אותם לספא בתל אביב או להביא מעסים לעסק עצמו, כך שהעובדים ייהנו משעה של התרגעות והתרעננות במהלך יום או שבוע העבודה עובדים רבים מדווחים שאחרי מסאז' טוב וארוחה קלה תפוקתם עולה במידה ניכרת..

אין ספק כי השינוי שחל במעמד העיסוי והמסאז' הרפואי במכוני הספא בתל אביב הוא שינוי מבורך עיסוי וקבלת מסאז' במכון ספא הוא כיום עניין לגיטימי לחלוטין, וראוי כי הדימוי הציבורי יהיה גם הוא דימוי חיובי ויהפוך את הביקור באותם מכונים לדבר שאותו ניתן לעשות בריש גלי ובגלוי, ולא בהיחבא ותוך הזדקקות להסברים, תירוצים והתנצלויות. דרך אגב, מכוני ספא רבים ישמחו להעניק טיפול זוגי ורומנטי הכולל עיסוי ארוך ומפנק, ארוחה קלה וטעימה וכוס יין לחיים רגועים, שלווים ומאושרים..

חשוב לציין שבעיר תל אביב יש טיילת והמון מקומות בילוי שתוכלו להתפנק אחרי יום הכיף שתעשו בבית מלון או בסווטה או בצימר או בווילה בהצלחה.

 



תגיות המאמר: ספא, מכון ספא, מדריך ספא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים גדליה

מאת: חיים גדליהבידור ופנאי - כללי24/07/111004 צפיות
עד לפני שלוש שנים מעטות אך לא לפני 5 שנים, הדימוי של כל תחום טיפולי העיסוי והספא הגדול ת"א , ובארץ בכלל, היה שלילי והתקשר, אינטואיטיבית, עם יותר מדי פשעים פלילים ביקור במכוני ספא לא היה נורמטיבי ונחשב לבעייתי.

מאת: חיים גדליהזוגיות ואהבה17/07/11896 צפיות
האם את/ה מחפש את המתנה המושלמת בתור ספא מתנה ליולדת? כזאת שתסב שמחה רבה ליולדת הטרייה? בזמן תהליך קניית מתנות ליולדת, כדאי מאוד לבדוק האם המתנה המסוימת באמת תתקבל בשמחה ע"י היולדת, האם מדובר במתנה לטווח ארוך או מתנה לזמן הקרוב בלבד, האם המתנה מכוונת רק ליולדת או גם לתינוק הרך או אפילו לכל המשפחה שהתרחבה. יש התלבטויות רבות בהקשר של חיפוש מתנות ליולדת, לכן זהו תהליך שצריך להשקיע בו זמן רב ומחשבה רבה

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212856 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201432 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181332 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181363 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171463 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172607 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171753 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica