חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת ביטוח בריאות כלל מול ביטוח בריאות הראל

מאת: זיו כהןביטוח בריאות14/07/20111939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדינת ישראל קבעה בחוק ביטוח בריאות ממלכתי כי כל תושבי המדינה ללא יוצא מהכלל, זכאים לביטוח בריאות וסל בריאות אחיד לכולם. האחראיות על סל הבריאות מוטלת לפתחם של קופות החולים: שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, קופת חולים מאוחדת וקופת חולים לאומית. קופות החולים מספקות את מגוון השירותים הרפואיים הכלולים בסל.

אך עם כל הטוב שבכוונה, המענה הרפואי הניתן בסל הבריאות אינו מושלם, ולא מספק מענה מלא לכל השירותים והטיפולים הרפואיים. לכן אנשים רבים מעדיפים להרחיב את סל הבריאות הקיים בשני דרכים אפשריות, או דרך קופות החולים באמצעות שירותי בריאות נוספים - ביטוח כללית מושלם, מגן זהב ודומיהם, או באמצעות ביטוח בריאות פרטי דרך חברות הביטוח השונות כדוגמת חברות הראל וכלל.

הראל ביטוח בריאות

חברת ביטוח הראל מציעה לציבור בישראל מגוון תוכניות ביטוח בריאות פרטי לבחירתם המותאמים באופן אישי בהתאם לצרכי המבוטח. הראל ביטוח בריאות יכול להתווסף לשירותי בריאות נוספים המוצעים על ידי קופות החולים ולספק שירותים וכיסויים רפואיים שלא קיימים בהם, מבלי ליצור כפל ובזבוז כספים לחינם.

לדוגמא במסגרת הראל ביטוח בריאות ניתן לבחור בתכנית Preferred Platinum שהינה תוכנית מורחבת לכל צרה שלא תבוא. הראל ביטוח בריאות מעניק כיסוי מקיף בכל הנוגע לניתוחים בארץ ובחו"ל, רופא אישי צמוד, כיסויים לתרופות ועוד.

בכל הנוגע לניתוחים בארץ או בחו"ל אתם יכולים להיות שקטים אם הינכם חברים בפוליסת הראל ביטוח בריאות. מדובר בכיסוי רחב ביותר המכסה כל פרט ועלות הקשורים לניתוח, החל משכרו של המנתח, אשפוז רפואי, ניתוח, הסעה באמבולנס ועוד.

כמו כן הראל ביטוח בריאות כולל כיסוי מקיף במקרים של השתלות, ייעוצים פרטים אצל מיטב המומחים, תרופות מצילות חיים שאינן בסל התרופות ועלותם אדירה, שירותי סיוע וייעוץ פסיכולוגי. מוקד שירות טלפוני הזמין ללא הפסקה ומספק מענה מקצועי למבוטחים.

נוסף על כך הראל ביטוח בריאות כולל ביטוח סיעודי, ומאפשר לכם להמשיך לחיות את חייכם בכבוד ובגאווה מבלי לחשוש לעתידכם הכלכלי ולהוות נטל כלכלי למשפחתכם.

כלל ביטוח בריאות

חברת הביטוח כלל מציעה להצטרף לשירות כלל ביטוח בריאות המותאם במיוחד בשבילכם. כלל ביטוח בריאות כולל בחובו מגוון כיסויים ושירותים רפואיים שיספקו לכם ביטחון כלכלי במקרה הצורך. בין השאר כלל ביטוח כולל תרופות שאינן במסגרת סל התרופות, כיסויים עבור השתלות, ניתוחים, ביטוח סיעודי ועוד. מדובר בביטוח השלמה לשירותי הבריאות הנוספים מטעם קופות החולים.

באפשרותכם לבחור בין תכנית אחריות בסיסית למורחבת בהתאם לצרכיכם האישיים. שירות כלל ביטוח בריאות בסיסי מאפשר לכם לקבוע מי יהיה הרופא המנתח שלכם, באיזה בית חולים והאם בארץ או בחו"ל. כיסויים להשתלות בארץ ובחו"ל, ביקורי רופא פרטיים, טיפולי שיניים וכו'. התכנית המורחבת מספקת בנוסף אמבולנס, אחות צמודה, הטסות מומחים מחו"ל לייעוץ ולצרכי ניתוח לישראל, שיקום ועוד.

כמו כן באפשרותכם לבטח את ילדכם עד גיל 18 במסגרת כלל ביטוח בריאות לילדים, ולהעניק להם את הטיפול המיטבי עד לגיוסם לצה"ל. וכן חשוב גם לחשוב על עתידכם, כולנו מזדקנים בסופו של דבר ובכדי לחיות באיכות חיים גבוהה מבלי לדאוג להוצאות כלכליות אין כמו ביטוח בריאות סיעודי של כלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

זיו כהן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיו כהן

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155096 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142876 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143378 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144752 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148545 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica