חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית לעסקים

מאת: קרן כהןמסחר אלקטרוני17/07/2011966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת להקים חנות וירטואלית לעסק קיים יש לשכור חברה המתמחה בחנויות וירטואליות במסגרת שירותי החברות הגדולות ניתן לקבל שירות כולל של הקמת חנות וירטואלית, ניהול, סליקה וכדומה. שירותים כוללים כאלה ניתן להשיג בעיקר בחברות הגדולות. לחברות הללו יש כמה עיצובים סטנדרטים לחנויות וירטואליות ובמסגרת חבילות השירותים שלהם ניתן להוסיף לאתר שלכם חנות וירטואלית איכותית.

במסגרת החבילות הסטנדרטיות ניתן להקים חנות וירטואלית לאתר שלכם במהירות ובנוחות, ולנהל אותה בקלות באמצעות ממשק ניהול נוח. חבילות סטנדרטיות עשויות לכלול גם שירותי סליקה אונליין ואבטחת מידע, ולכן הם מומלצים מאוד. אין צורך בידע מוקדם מיוחד על מנת להקים ולנהל חנות וירטואלית באמצעות אחת מהחברות הגדולות.

חנות וירטואלית בעיצוב עצמי

למשתמשים מתקדמים המעוניינים בעיצוב אישי ייחודי לאתר המסחרי שלהם מומלץ לשכור את שירותיו של מעצב מקצועי שיוכל לעצב עבורכם חנות וירטואלית איכותית על פי הדרישות המדויקות שלכם. היתרונות בעיצוב כזה הם המקוריות והראשוניות של מראה החנות, ובעיצוב המיוחד שמתאים לשאר הדפים באתר שלכם.

במידה והזמנתם עיצוב ייחודי ליצירת חנות וירטואלית, תזדקקו לשירותי סליקה אונליין. במקרה כזה,יש חברות רבות המספקות דפי סליקה שתוכלו לעצב בעזרת אנשי המקצוע בצורה מקצועית שתהלום את האופי והמראה הכללי של האתר. לאחר שתתאימו לעיצוב האיש של החנות דף סליקה מעוצב ומאובטח תהיה החנות שלכם מוכנה לפעילות.

חנות וירטואלית למתקדמים

לאחר שעיצבתם בעצמכם חנות וירטואלית וצירפתם שירותי סליקה תוכלו לתכנן את דרך הצגת המוצרים באופן מקצועי שיגביר את המכירות שלכם באתר. חנות וירטואלית המעוצבת כראוי יכולה להגביר את נתח המכירות שלכם באופן משמעותי ולכן שווה מאוד להשקיע בעיצוב ובהצגת המוצרים. יש להשקיע מחשבה רבה בהצגת המוצרים על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מבחר באמצעות חנות וירטואלית דומה מאוד למסחר בחנות רגילה. לאחר העיצוב והטיפול ודרך הצגת המוצרים כל מה שנשאר זה להביא לקוחות. יצירת תנועה קונים גדולה באתר חשובה מאוד וממנה נגזר פוטנציאל הרווח שלכם מהחנות.ככל שתצליחו להביא אנשים רבים יותר ומתאימים יותר , כך יעלו המכירות שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרן כהן - מתאמת פרויקטים ב Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרן כהן

מאת: קרן כהןעיצוב אתרים17/07/111022 צפיות
נוחות התפעול והשימוש בכל אתר אינטרנט תלויה מאוד בעיצוב הממשק. עיצוב ממשק משתמש באתרים שונים קובע את נוחות התפעול והניווט של המבקרים באתר האינטרנט. למבנה הממשק השפעה גדולה מאוד על כמות התנועה של המבקרים באתר לכן אם אתם מתכוונים להקים אתר אינטרנט מומלץ מאוד לתכנן את ממשק המשתמש ביסודיות.

מאת: קרן כהןמסחר אלקטרוני17/07/111071 צפיות
אם החלטתם להקים אתר אינטרנט מסחרי או שאתם מעוניינים לשדרג אתר קיים, חשוב מאוד להתקין באתרכם מערכת סליקה אונליין בעלת ממשק ניהול ידידותי אשר תאפשר לכם לנהל את הפעילות העסקית שלכם בצורה יעילה ומהירה. למהירות יש ערך עצום בפעילות העסקית שלכם לכן חשוב מאוד שהעסק שלכן יתנהל ביעילות.

מאת: קרן כהןמסחר אלקטרוני17/07/11979 צפיות
הקמת חנות וירטואלית כרוכה במחשבה רבה ותכנון. אם אתם משדרגים אתר קיים ומוסיפים לו חנות וירטואלית חשוב מאוד להתאים את החנות לצרכים הייחודיים שלכם. במידה ויש לכם עסק פעיל ואתם שואפים להרחיב אותו באמצעות האינטרנט, חנות וירטואלית איכותית יכולה לשדרג את העסקים שלכם במהירות רבה.

מאת: קרן כהןמסחר אלקטרוני17/07/111322 צפיות
אתרי קופונים הם הלהיט הנוכחי בשדה המסחר האלקטרוני. אם בעשר השנים האחרונות המגמה של קניות באמצעות האינטרנט צוברת תאוצה ומתפשטת לשווקים חדשים, הר שמגמת אתרי קופונים מקיפים המציעים עסקאות משובחות הולכת וגוברת בשנים האחרונות. המכירות הקבוצתיות באמצעות אתרי קופונים מושכת צרכנים רבים המעבירים נתח נכבד מפעילותם העסקית לאתרי אינטרנט בכלל ואתרי קופונים בפרט.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183253 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172818 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172702 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172120 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162418 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152730 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica