חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת טרייד מוביל מציעה טיפים לרכישת מכונית

מאת: רונן הללתחבורה ורכב - כללי18/07/20111184 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת רכב היא הרכישה השנייה בחשיבותה בחיינו לאחר רכישת דירה. חברת טרייד מוביל הינה חברת הטרייד אין הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל, והמתמחה ברכישת רכבים משומשים מלקוחות הרוכשים רכש חדש במסגרת עסקאות טרייד אין. מומחי חברת טרייד מוביל, מציעים טיפים שיסייעו ברכישת הרכב הבא שלכם.

בדיקה הרכב באור יום

אור השמש מאפשר לראות בצורה הטובה ביותר את מצבו החיצוני של הרכב, נזקי צבע אם יש, פגמים קלים בפח וכו'.

הצגת הרכב ע"י בעל הרכב בלבד

יש לוודא שרק בעל הרכב יציג את הרכב, בצירוף רשיון רכב מקורי בלבד. מקרים בהם מישהו "עוזר לאח שלו למכור את הרכב", או "בעל הרכב במילואים"- מעידים, ברוב המקרים, על כך שעומד לפניכם סוחר רכב. כמובן שיש מקרים יוצאים מן הכלל של אנשים שבאמת עוזרים למשפחה ולחברים, אך לצערנו מקרים אלו מעטים.

ניתן לבדוק בעלויות קודמות ("יד") במשרד הרישוי

יש להקפיד ולבדוק את מקורות הרכב: האם מדובר ברכב  שהיה בבעלות חב' השכרה/חב' ליסינג/חברה בע"מ וכדומה. בנוסף יש לבדוק את מספר הבעלויות הקודמות.  כל אלו משפיעים בהכרח על מחיר הרכב.

בדיקת קילומטראז'

קילומטראז' (מד אוץ) מספר הק"מ שעבר הרכב משפיע על מחירו. במחירוני הרכב המשומש יש טבלת קילומטראז' ממוצע, קילומטראז' גבוה אמור להשפיע על המחיר לכוון מטה ולהפך. כיום, כשרכב מטופל במוסך מורשה, הקילומטראז' מוזן למחשבי המוסך. בדיקת נתון זה תוסיף מידה רבה של וודאות לכך שלא "שיחקו" עם מד הקילומטרים, כמו כן, ניתן לבדוק נתונים אלו בספר הטיפולים של הרכב, הכתוב או הממוחשב. 

בדיקת עיקולים/שעבודים

חובה לבדוק במשרד הרישוי אם הרכב מעוקל או משועבד, ולא להסתמך על הכתוב ברישיון הרכב.

העברת בעלות

האחריות על רישום שינוי הבעלות מוטלת על בעל הרכב הרשום. העברת הבלות מתבצעת באחד מסניפי בנק הדואר המקוונים למחשב משרד הרישוי. הזיהוי מתבצע באמצעות תעודות זיהוי ורישיון הרכב. באין הגבלות, שעבודים, או עיקולים, מקבלים בו במקום אישור רישום לשינוי בעלות.

שימו לב: את התשלום יש להסדיר עם ביצוע העברת הבעלות, ולא מראש!

 

אודות חברת טרייד מוביל trade mobile:

חברת טרייד מוביל trade mobile  היא חברת הטרייד-אין הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל המנהלת חמישה סניפים בפריסה ארצית, ובקרוב אמורה להשיק סניף שישי במספר בתל אביב.

טרייד מוביל מתמחה ברכישת רכבים מיד ראשונה פרטית במסגרת עסקאות טרייד אין אצל יבואני הרכב ומציעה מכוניות מהיבואן לצרכן, תוך הקפדה על שירות, אמינות ומקצועיות.

trade mobile   הינה הנציגה הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל, כך שמרבית המכוניות המוצעות למכירה הינן מכונית יד ראשונה שנרכשו מלקוחות היבואנים הרוכשים רכב חדש, במסגרת עסקאות טרייד-אין ,וערבה לכך שכל מכונית עוברת בדיקות איכות קפדניות בטרם המסירה ללקוח.

לאתר החברה: http://www.trademobile.co.il

9494*

לפרטים נוספים: רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור -52-2508109

www.ronenhillel.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142459 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141493 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141905 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146118 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131306 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132422 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131163 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213582 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204176 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205095 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica