חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות המענה המושלם לחופשה בטוחה

מאת: אריק משהביטוח נסיעות18/07/2011962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החופש הגדול בפתח ותקופת החופשות השנתיות קרבה ובאה, חופשה משפחתית או רומנטית, טיול תרמילאים מטריף או פגישה עסקית, הכל טוב ויפה וההתרגשות בשיאה, אך אין לדעת אילו צרות יכולות להתרחש עליכם במהלך החופשה ובכדי להרגיש בטוחים וליהנות מהחופשה בראש שקט מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות.

כתושבי מדינת ישראל הנכם זכאים לטיפול רפואי במסגרת סל הבריאות האחיד המוענק על ידי קופות החולים השונות, אך ברגע שעזבתם את גבולות המדינה אינכם מכוסים עוד וחוק ביטוח בריאות ממלכתי אינו חל, אתם ברשות עצמכם וחשופים לסיכונים רפואיים בין אם מדובר בנופש קצר או טיול תרמילאים ממושך, לכן עליכם לדאוג לבריאותיכם ולרכוש ביטוח נסיעות שיכסה טיפול רפואי ושאר הוצאות נלוות.

פוליסת ביטוח נסיעות אינה אחידה ורצוי להתאימה לאופי הטיול ונתוני המבוטח, הרי חופשה לנופש קצר ביוון או בטורקיה אינו שקולה מבחינת הצרכים לטיול תרמילאים במדינות עולם שלישי. ביטוח תרמילאים נחשב כביטוח הנסיעות המקיף ביותר שקיים.

ביטוח זה כולל הרחבות מיוחדות המתאימות לאופי הטיול והפעילויות שתרמילאים נוטים לעשות - ספורט אתגרי משמע טיפוסי הרים, רפטינג, סקי, באנג'י, קפיצה חופשית ועוד, וכן הרחבה המכונה בשם  איתור, חילוץ והצלה, ומכסה מצבים לדוגמא במקרה שתקלעו לאזור אסון ויידרש חילוץ במסוק או שעקבותיכם ייעלמו, ומשלחת חיפוש מקצועית תשלח לאתרכם ולהחזירכם הביתה בשלום. מדובר בהוצאות נכבדות שעולות ממון רב, וקשה להאמין שיכולתם לעמוד בהם לבד.

תמיד מומלץ להוסיף הרחבות אלו, אף אם לא מתוכנן מראש פעילויות אתגריות, אתם לא רוצים להגביל עצמכם במהלך הטיול וכדאי שתהיו מראש מכוסים בהכל, בסופו של דבר מדובר בתוספת מינורית לפרמיה היומית.

כמו כן במקרה והנכם סובלים ממחלה קיימת או גילכם מעל גיל מסוים תידרשו כמובן לדווח על כך בעת רכישת ביטוח נסיעות ולהתאים את ביטוח הנסיעות למצבכם הרפואי. ובמקרה ואותה מחלה קיימת תתפרץ במהלך החופשה אתם מכוסים לחלוטין. זכרו דווחו את כל המידע הרלוונטי ואל תשאירו חורים שחורים, הכל רלוונטי, ואם יתברר בעתיד כי הסתרתם מידע מחברת הביטוח, האחריות תוסר מעליכם ואתם ברשות עצמכם.

ביטוח נסיעות לא מכסה אך ורק הוצאות רפואיות אלא גם ביטוח מטען, במקרים של אובדן או נזק, עליכם להציג בפני חברת הביטוח קבלת קנייה מקורית ותזכו להחזר כספי. בדקו היטב את תנאי פוליסת הביטוח, מה בדיוק מכוסה ועד איזה סכום. ישנן לדוגמא פוליסות שלא מכסות מחשבים ניידים או תכשיטים ואם כן אז בדרך כלל עד לגובה מסוים.

נוסף על כך ביטוח נסיעות מכסה מקרים של ביטול טיסה או קיצור, קניתם כרטיס טיסה, אך לצערכם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, אושפזתם בבית חולים וכעת אין באפשרותכם לטוס, פניתם לחברת התעופה בבקשה לבטל והתאכזבתם לגלות כי ברצונה לחייב אתכם בדמי ביטול בשווי כל כרטיס הטיסה.

אל דאגה, הכל מכוסה על ידי חברת הביטוח במידה וכמובן רכשתם ביטוח נסיעות טרם התרחשות התאונה, לכן דבר ראשון שעושים לאחר הזמנת כרטיס הטיסה, רוכשים ביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות מכסה גם מקרים של מוות במשפחה, תאונה או אשפוז, וגם ניתן לקצר את החופשה במהלך שהייתכם בחו"ל ואז תזכו להחזרים כספיים מחברת הביטוח לאחר הדיווח אליה.

 



תגיות המאמר: ביטוח נסיעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריק משה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק משה

מאת: אריק משהביטוח רכב21/08/11932 צפיות
כאשר מסתכלים ומנתחים את הוצאותיו של משק בית ממוצע בישראל, לרוב יימצא כי ביטוח רכב הינו אחד ההוצאות הקבועות והמהותיות ביותר. ומדוע? ראשית מכיוון שכל בעל רכב בישראל מחויב על פי חוק לרכוש ביטוח חובה. לא משנה סוג הרכב או שוויו, זאת לא מהות הביטוח, לרכוש אין כל נהיגה לביטוח חובה אלא רק לאדם עצמו.

מאת: אריק משהביטוח נסיעות09/08/111481 צפיות
לא פעם נשאלת השאלה מהי החשיבות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי לא מדובר במוצר חובה ועם זאת כמעט כל אחד שטס לחו"ל דבר ראשון שהוא עושה לאחר הזמנת כרטיס הטיסה הינו רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. התשובה לכך נעוצה ראשית בעובדה שמרגע שכף רגלכם חוצה את גבולות מדינת ישראל הינכם ברשות עצמכם - מוסדות המדינה, ביטוח לאומי וקופות החולים אינם אחראים עוד לכיסוי הוצאותיכם הרפואיות ואתם לבדכם בשטח. בדיוק לכך קיים ביטוח נסיעות לחו"ל שמטרתו כיסוי מושלם לכל אותן הוצאות רפואיות שחלילה תזדקקו להן בטיול.

מאת: אריק משהביטוח רכב08/08/111098 צפיות
בחייכם אורבות לכם אלפי סכנות, אתם יכולים לנהוג בניחותא בכביש ולפתע הולך רגל יופיע מעבר לפינה ויפרוץ לכביש בין שתי מכוניות חונות וכבר לא תוכלו להימנע ולסטות מהנתיב והפגיעה בלתי נמנעת. עכשיו מחכה לכם הליך משפטי, כאב ראש, נזק לרכב ורגשי אשם ותסכול, אך אם לכל הפחות אתם רוצים להוריד מעל הראש את כל ההתעסקות הכלכלית מומלץ כי תרכשו מראש ביטוח רכב, וכשמדובר על ביטוח רכב הכוונה הינה לחבילה הכוללת כולה בשלמותה - ביטוח חובה ומקיף יחדיו.

מאת: אריק משהביטוח משכנתא21/07/111140 צפיות
הייחודיות במשכנתא נעוצה בעובדה שהיא מתפרסת לאורך שנים, 20 שנה ואף יותר. קשה לצפות מה העתיד מכין לנו לכל אורך תקופת המשכנתא ולכן הבנקים מחייבים את נוטלי המשכנתא לרכוש ביטוח משכנתא.

מאת: אריק משהביטוח רכב14/07/111125 צפיות
כיום כל משפחה ממוצעת בישראל מחזיקה ברכב אחד לפחות אם לא בשניים ושלושה, כל רכב חייב בביטוח רכב, וכך הפך ביטוח רכב להוצאה מרכזית בכל בית בישראל. שוק ביטוח רכב עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים רצינית, השוק נפתח לתחרות בין חברות הביטוח השונות וניתן לרכוש כיום ביטוחים שונים לרכב במחירים אטרקטיביים.

מאת: אריק משהביטוח רכב15/06/111063 צפיות
הסיכון קיים בכל פינה, מתחבא לו ומגיח בחטף, לא משנה כמה שתנסה עדיין קיים סיכוי שיתרחש, לא מדובר פה על מפלצת אלא על סיכון ממשי - תאונות הדרכים בישראל, תנאי הכביש, אופי הנהג הישראלי ועוד מגוון סיבות מביאים לכך שכל יום אנו שומעים בחדשות על עוד הרוגים ופצועים ונזק לרכוש. אם ברצונכם לנהוג בראש שקט מבלי לחשוש לעתידכם הבריאותי ובעיקר הכלכלי כדאי שתוודאו כי רכשתם ביטוח רכב.

מאת: אריק משהביטוח נסיעות06/06/11975 צפיות
לפני שאתם מתחילים את החופשה בחו"ל חשוב שתעשו ביטוח נסיעות, בשוק ישנם סוגים שונים של ביטוח נסיעות לחו"ל וצריך להתאימו לאופי טיולכם.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163022 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162998 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162820 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162457 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162540 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162541 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163548 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica