חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב - שקט כלכלי

מאת: אריק משהביטוח רכב08/08/20111093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחייכם אורבות לכם אלפי סכנות, אתם יכולים לנהוג בניחותא בכביש ולפתע הולך רגל יופיע מעבר לפינה ויפרוץ לכביש בין שתי מכוניות חונות וכבר לא תוכלו להימנע ולסטות מהנתיב והפגיעה בלתי נמנעת. עכשיו מחכה לכם הליך משפטי, כאב ראש, נזק לרכב ורגשי אשם ותסכול, אך אם לכל הפחות אתם רוצים להוריד מעל הראש את כל ההתעסקות הכלכלית מומלץ כי תרכשו מראש ביטוח רכב, וכשמדובר על ביטוח רכב הכוונה הינה לחבילה הכוללת כולה בשלמותה - ביטוח חובה ומקיף יחדיו.

ביטוח חובה לרכב

כאמור לעיל ביטוח רכב כולל מספר סוגי ביטוח, ולשם מה קיימים מספר ולא אחד? היות ולכל ביטוח רכב כיסוי משל עצמו. ביטוח חובה לרכב מיועד לכסות מקרים של נזק פיסי או נפשי שנגרם למי מהמעורבים בתאונת דרכים, נהג הרכב, נוסעיו או הולכי רגל. כל אותן הוצאות רפואיות שיזדקקו המעורבים בתאונה יכוסו באופן בלעדי על ידי חברת הביטוח המבטחת.

נוסף על כך במקרה שתתבעו על ידי הנפגעים בתאונה בגין כאב וסבל, אובדן כושר עבודה עתידי ושאר תביעות נזיקין תדעו כי הכל מכוסה במסגרת ביטוח חובה לרכב.

בשל מאפיינים אלו של ביטוח חובה לרכב החליטה מדינת ישראל כי מדובר בביטוח חובה ללא יוצא מהכלל, כל בעל רכב מנועי מחויב על פי חוק לרכוש ביטוח חובה לרכב וחל איסור מוחלט לעלות לכביש ללא ביטוח חובה לרכב תקף. לכן מעבר לרכישת ביטוח חובה לרכב בעת קניית רכב חדש מומלץ לוודא כי ביטוח החובה הינו בתוקף ולדאוג לחדשו בטרם לפקיעתו ואנא למענכם הימנעו מנהיגה ללא ביטוח חובה לרכב תקף.

וכיצד לבחור באיזו חברת ביטוח לבטח את הרכב? אל דאגה לעזרתכם בא משרד האוצר והציב לקהל הרחב מחשבון ביטוח חובה לרכב, כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרמטרים המבוקשים ולקבל באופן מיידי הצעות מחיר מטעם חברות הביטוח השונות. במקרה של ביטוח חובה לרכב מדובר בהשוואה קלה באופן יחסי היות והתנאים והכיסויים זהים אצל חברות הביטוח ורק התעריף משתנה.

ביטוח מקיף לרכב

התנאים והכיסויים משתנים כאשר מדובר כבר בביטוח מקיף לרכב. ביטוח רכב זה הינו הכולל ביותר הקיים בשוק, וניתן להחילו על מגוון אירועים והתרחשויות הכל בהתאם לקבוע בפוליסת הביטוח, וככל שהביטוח רחב יותר כך עלותו יקרה יותר. ביטוח מקיף לרכב מכסה נזקי רכוש שנגרמו לרכב המבוטח וכולל אף ביטוח צד ג' במקרה של נזק לרכב אחר שהיה מעורב בתאונה.

בין נזקי הרכוש ניתן כמובן למצוא כיסוי עבור תאונת דרכים, גניבה, השחתה, שריפה ועוד. עם זאת ניתן להוסיף במסגרת ביטוח מקיף לרכב שירותים נוספים לנוחות המבוטח כמו שירות טסט עד הבית עם נציג שלוקח את הרכב מהבית אל המוסך וחזור ומעביר טיפול וטסט בשיא הנוחות, שירותי גרירה וחילוץ למקרה שהרכב נתקע או שבק חיים, שירותי רכב חלופי למקרה שהרכב מושבת או נגנב, כיסוי עבור נזקי שמשות ועוד כיד הדמיון.

בניגוד לביטוח חובה לרכב, תנאי ביטוח רכב זה משתנים מחברת ביטוח אחת לשנייה וצריך לערוך השוואה יסודית ומדויקת ולהשוות בין מגוון הכיסויים והתנאים לבין עלות פרמיית ביטוח מקיף לרכב ולא להתייחס אך ורק למחיר. אז כל שנשאר הוא לנהוג בזהירות ושיהיה בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריק משה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק משה

מאת: אריק משהביטוח רכב21/08/11928 צפיות
כאשר מסתכלים ומנתחים את הוצאותיו של משק בית ממוצע בישראל, לרוב יימצא כי ביטוח רכב הינו אחד ההוצאות הקבועות והמהותיות ביותר. ומדוע? ראשית מכיוון שכל בעל רכב בישראל מחויב על פי חוק לרכוש ביטוח חובה. לא משנה סוג הרכב או שוויו, זאת לא מהות הביטוח, לרכוש אין כל נהיגה לביטוח חובה אלא רק לאדם עצמו.

מאת: אריק משהביטוח נסיעות09/08/111479 צפיות
לא פעם נשאלת השאלה מהי החשיבות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי לא מדובר במוצר חובה ועם זאת כמעט כל אחד שטס לחו"ל דבר ראשון שהוא עושה לאחר הזמנת כרטיס הטיסה הינו רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. התשובה לכך נעוצה ראשית בעובדה שמרגע שכף רגלכם חוצה את גבולות מדינת ישראל הינכם ברשות עצמכם - מוסדות המדינה, ביטוח לאומי וקופות החולים אינם אחראים עוד לכיסוי הוצאותיכם הרפואיות ואתם לבדכם בשטח. בדיוק לכך קיים ביטוח נסיעות לחו"ל שמטרתו כיסוי מושלם לכל אותן הוצאות רפואיות שחלילה תזדקקו להן בטיול.

מאת: אריק משהביטוח משכנתא21/07/111136 צפיות
הייחודיות במשכנתא נעוצה בעובדה שהיא מתפרסת לאורך שנים, 20 שנה ואף יותר. קשה לצפות מה העתיד מכין לנו לכל אורך תקופת המשכנתא ולכן הבנקים מחייבים את נוטלי המשכנתא לרכוש ביטוח משכנתא.

מאת: אריק משהביטוח נסיעות18/07/11960 צפיות
החופש הגדול בפתח ותקופת החופשות השנתיות קרבה ובאה, חופשה משפחתית או רומנטית, טיול תרמילאים מטריף או פגישה עסקית, הכל טוב ויפה וההתרגשות בשיאה, אך אין לדעת אילו צרות יכולות להתרחש עליכם במהלך החופשה ובכדי להרגיש בטוחים וליהנות מהחופשה בראש שקט מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות.

מאת: אריק משהביטוח רכב14/07/111119 צפיות
כיום כל משפחה ממוצעת בישראל מחזיקה ברכב אחד לפחות אם לא בשניים ושלושה, כל רכב חייב בביטוח רכב, וכך הפך ביטוח רכב להוצאה מרכזית בכל בית בישראל. שוק ביטוח רכב עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים רצינית, השוק נפתח לתחרות בין חברות הביטוח השונות וניתן לרכוש כיום ביטוחים שונים לרכב במחירים אטרקטיביים.

מאת: אריק משהביטוח רכב15/06/111058 צפיות
הסיכון קיים בכל פינה, מתחבא לו ומגיח בחטף, לא משנה כמה שתנסה עדיין קיים סיכוי שיתרחש, לא מדובר פה על מפלצת אלא על סיכון ממשי - תאונות הדרכים בישראל, תנאי הכביש, אופי הנהג הישראלי ועוד מגוון סיבות מביאים לכך שכל יום אנו שומעים בחדשות על עוד הרוגים ופצועים ונזק לרכוש. אם ברצונכם לנהוג בראש שקט מבלי לחשוש לעתידכם הבריאותי ובעיקר הכלכלי כדאי שתוודאו כי רכשתם ביטוח רכב.

מאת: אריק משהביטוח נסיעות06/06/11974 צפיות
לפני שאתם מתחילים את החופשה בחו"ל חשוב שתעשו ביטוח נסיעות, בשוק ישנם סוגים שונים של ביטוח נסיעות לחו"ל וצריך להתאימו לאופי טיולכם.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171732 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164121 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163363 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163065 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143606 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica