חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על ביטוח רכב ולא היה את מי לשאול

מאת: אריק משהביטוח רכב15/06/20111062 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסיכון קיים בכל פינה, מתחבא לו ומגיח בחטף, לא משנה כמה שתנסה עדיין קיים סיכוי שיתרחש, לא מדובר פה על מפלצת אלא על סיכון ממשי - תאונות הדרכים בישראל, תנאי הכביש, אופי הנהג הישראלי ועוד מגוון סיבות מביאים לכך שכל יום אנו שומעים בחדשות על עוד הרוגים ופצועים ונזק לרכוש. אם ברצונכם לנהוג בראש שקט מבלי לחשוש לעתידכם הבריאותי ובעיקר הכלכלי כדאי שתוודאו כי רכשתם ביטוח רכב.

שוק ביטוח רכב הינו רחב ועצום אך לרוב הציבור נוגעים שלושה סוגי ביטוח רכב, ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף, כאשר לכל ביטוח רכב הייחודיות שלו. ביטוח חובה מובן משמו כי חובה על כולם לעשותו, לא רק בעלי מכוניות אלא גם אופנועים וכל בעל כלי רכב מנועי. הדבר נקבע בחוק מדינה ובמידה ולא תבטחו את רכבכם בביטוח חובה - אתם עבריינים לכל דבר, במידה ותיתפסו אתם צפויים לקנס כספי גבוה ולעונש מאסר אך זאת כאין וכאפס לסיכון הכלכלי העצום שבו אתם מעמידים את עצמכם. במקרה של תאונת דרכים אתם עלולים כמובן להיפגע ולהזדקק לטיפול רפואי, אשפוז בבית חולים, חופשת מחלה בבית ועוד, אם רכשתם ביטוח חובה אז כל ההוצאות הרפואיות יכוסו על ידי חברת הביטוח, הרי מדובר בסכומים לא מובטלים שקשה להאמין שהייתם יכולים לכסות לבד בעצמכם, מה גם שהמצב יכול רק להחמיר במידה ונפגעו עימכם עוד אנשים, נוסעים ברכבכם או הולכי רגל והתאונה נגרמה באשמתכם, הרי שבמידה ולא הייתם מכוסים בביטוח חובה הייתם נדרשים לכסות בעצמכם את כל ההוצאות הרפואיות של כל הנפגעים האחרים ואז בטוח שהייתם מתרסקים כלכלית. לכן תעשו טובה לעצמכם ואל תנהגו ללא ביטוח חובה, לכן דבר ראשון לאחר רכישת הרכב להרים טלפון לחברת ביטוח ולרכוש ביטוח חובה. כמו כן זכרו לעקוב אחר תוקף ביטוח רכב ובמידה ופג לדאוג לחדשו בזמן - לעולם אל תנהגו עם ביטוח חובה שאינו תקף.

ומה קורה אם נגרם לרכב נזק או שהרכב חס וחלילה נגנב מתחת לחלונכם במהלך הלילה איך אתם מכוסים אז? בדיוק לכך קיים ביטוח מקיף לרכב, בניגוד לביטוח חובה, ביטוח מקיף הינו ביטוח וולונטרי שכדאי לכם לרכוש מבחינה כלכלית. ביטוח מקיף מכסה נזק הנגרם בתאונות דרכים לרכב שלכם או לרכב האחר שהיה מעורב בתאונה. כמו כן ביטוח מקיף יכול לכלול כיסוי מפני גניבה ואז אתם זכאים להחזר כספי בגובה שווי הרכב על פי מחירון לוי יצחק. אז זכרו חברות הביטוח לא פראייריות ואם לא מילאתם אחר הוראותיהן לא תזכו כלל להחזר, אם חברת הביטוח חייבה אתכם להתקין ברכב מערכת אזעקה, איתוראן או קודן ולא התקנתם או שהמערכת לא פעלה כראוי לא תהיו זכאים כלל לפיצוי או שהפיצוי יופחת משמעותית, לכן אנא פעלו בהתאם להוראות חברת הביטוח למען ביטחונכם. כמו כן חברת הביטוח לא מכסה רשלנות, אם התחשק לכם פתאום סיגריות והתעצלתם להוציא את המפתח מהסוויץ', קפצתם למכולת ולפתע הרכב נעלם כלא היה - מה לעשות אכלתם אותה ולא תהיו זכאים להחזר - זאת אשמתכם הבלעדית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריק משה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק משה

מאת: אריק משהביטוח רכב21/08/11931 צפיות
כאשר מסתכלים ומנתחים את הוצאותיו של משק בית ממוצע בישראל, לרוב יימצא כי ביטוח רכב הינו אחד ההוצאות הקבועות והמהותיות ביותר. ומדוע? ראשית מכיוון שכל בעל רכב בישראל מחויב על פי חוק לרכוש ביטוח חובה. לא משנה סוג הרכב או שוויו, זאת לא מהות הביטוח, לרכוש אין כל נהיגה לביטוח חובה אלא רק לאדם עצמו.

מאת: אריק משהביטוח נסיעות09/08/111481 צפיות
לא פעם נשאלת השאלה מהי החשיבות ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי לא מדובר במוצר חובה ועם זאת כמעט כל אחד שטס לחו"ל דבר ראשון שהוא עושה לאחר הזמנת כרטיס הטיסה הינו רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. התשובה לכך נעוצה ראשית בעובדה שמרגע שכף רגלכם חוצה את גבולות מדינת ישראל הינכם ברשות עצמכם - מוסדות המדינה, ביטוח לאומי וקופות החולים אינם אחראים עוד לכיסוי הוצאותיכם הרפואיות ואתם לבדכם בשטח. בדיוק לכך קיים ביטוח נסיעות לחו"ל שמטרתו כיסוי מושלם לכל אותן הוצאות רפואיות שחלילה תזדקקו להן בטיול.

מאת: אריק משהביטוח רכב08/08/111098 צפיות
בחייכם אורבות לכם אלפי סכנות, אתם יכולים לנהוג בניחותא בכביש ולפתע הולך רגל יופיע מעבר לפינה ויפרוץ לכביש בין שתי מכוניות חונות וכבר לא תוכלו להימנע ולסטות מהנתיב והפגיעה בלתי נמנעת. עכשיו מחכה לכם הליך משפטי, כאב ראש, נזק לרכב ורגשי אשם ותסכול, אך אם לכל הפחות אתם רוצים להוריד מעל הראש את כל ההתעסקות הכלכלית מומלץ כי תרכשו מראש ביטוח רכב, וכשמדובר על ביטוח רכב הכוונה הינה לחבילה הכוללת כולה בשלמותה - ביטוח חובה ומקיף יחדיו.

מאת: אריק משהביטוח משכנתא21/07/111139 צפיות
הייחודיות במשכנתא נעוצה בעובדה שהיא מתפרסת לאורך שנים, 20 שנה ואף יותר. קשה לצפות מה העתיד מכין לנו לכל אורך תקופת המשכנתא ולכן הבנקים מחייבים את נוטלי המשכנתא לרכוש ביטוח משכנתא.

מאת: אריק משהביטוח נסיעות18/07/11962 צפיות
החופש הגדול בפתח ותקופת החופשות השנתיות קרבה ובאה, חופשה משפחתית או רומנטית, טיול תרמילאים מטריף או פגישה עסקית, הכל טוב ויפה וההתרגשות בשיאה, אך אין לדעת אילו צרות יכולות להתרחש עליכם במהלך החופשה ובכדי להרגיש בטוחים וליהנות מהחופשה בראש שקט מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות.

מאת: אריק משהביטוח רכב14/07/111125 צפיות
כיום כל משפחה ממוצעת בישראל מחזיקה ברכב אחד לפחות אם לא בשניים ושלושה, כל רכב חייב בביטוח רכב, וכך הפך ביטוח רכב להוצאה מרכזית בכל בית בישראל. שוק ביטוח רכב עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים רצינית, השוק נפתח לתחרות בין חברות הביטוח השונות וניתן לרכוש כיום ביטוחים שונים לרכב במחירים אטרקטיביים.

מאת: אריק משהביטוח נסיעות06/06/11975 צפיות
לפני שאתם מתחילים את החופשה בחו"ל חשוב שתעשו ביטוח נסיעות, בשוק ישנם סוגים שונים של ביטוח נסיעות לחו"ל וצריך להתאימו לאופי טיולכם.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171739 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164127 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163369 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163092 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163072 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143614 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147853 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica