חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב פנים – לבד או בעזרת מעצבים?

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/20111058 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטרות עיצוב פנים

ישנן שתי מטרות עיקריות בביצוע עיצוב פנים. מטרה אחת היא עיצוב פנים הבית כך שהבית יהיה נעים, נוח ואסתטי, בהתאם לרצונותיהם ולטעמם של הדיירים, והמטרה השנייה היא ניצול יעיל של כל שטח הבית, ארגון הבית באופן המאפשר לבית להכיל את כל מה שהדיירים זקוקים לו, אך מבלי שהבית ייראה צפוף מדי או עמוס מדי בצורה לא אסתטית. כמובן, שבביצוע עיצוב פנים הבית וארגון מחודש של הבית כולו אפשר לבצע גם שבירת קירות ושינוי של החלוקה הפנימית של הבית, כך שבחלוקה החדשה שטח הבית ינוצל היטב ויחד עם זאת ייראה במיטבו.

לבד או בעזרת מעצבים?

לכאורה, כל אחד יכול להיות מעצב פנים עבור הבית שלו, לעצב את הבית על פי בחירתו, לקנות ריהוט מתאים וחפצים מתאימים, ולהיעזר באנשי מקצוע לעבודות בנייה בלבד. אך למרות שקיימת אפשרות לשיטת "עשה זאת בעצמך", היתרונות לבחירת מעצבי פנים מקצועיים הם עצומים. מעצבי פנים אשר עוסקים בתחום עיצוב פנים לאורך זמן רואים את מכלול העיצוב כיחידה אחת, יש להם מבט "מלמעלה", ולכן הם יכולים להציע אפשרויות עיצוביות אשר יחסכו לכם זמן, כסף ובעיקר עצבים. לעוסקים בתחום עיצוב פנים תוכנות מחשב המאפשרות הדמיה של התוצאה הסופית של הבית לאחר עיצוב פנים, כך שתוכלו לדעת איך בסופו של דבר יראה החלום, והאם כדאי לשדרג את החלום, לקבלת חלום מוצלח הרבה יותר. באופן כללי, ליעוץ עם אנשי מקצוע יש ערך מוסף בכל תחום שהוא, וכמובן גם בתחום עיצוב פנים.

תקציב

כאשר בוחרים לבצע עיצוב פנים בבית, יש לקחת בחשבון את העלויות הנדרשות לכך ולהגדיר מראש תקציב לנושא. עיצוב פנים הנעשה באמצעות מעצב מאפשר להגדיר מראש את הסכום אשר יוקדש עבור כל פרויקט עיצוב פנים הבית, בעוד שבעבודה לבד קל יותר לאבד את הכיוון וליפול למלכודות כספיות לא מתוכננות. בכל מקרה, גם כאשר נעזרים במעצב, מומלץ להשאיר חלק מהתקציב בצד ליתר ביטחון, לשינויים והוספות של הרגע האחרון, שלא נלקחו בחשבון בתכנון הראשוני אך יש להם הרבה מה להוסיף לעיצוב הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:

חיה רמתי - בתי אבות סיעודיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה סיעודיימה

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111522 צפיות
תקלה במסך מחשב נייד זו אחת התקלות הפשוטות אשר יכולות לקרות למחשב הנייד שלכם. המחשב הנייד מורכב כולו מיחידה אחת ניידת, והמסך מהווה כמעט יחידה נפרדת משאר המחשב, מה שמקל במעט את הפעולה של תיקון מסך מחשב נייד. תיקון מסך מחשב נייד כולל בעיקר...

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111357 צפיות
בימינו רבים נוהגים, כשמתקלקל להם מכשיר חשמלי, פשוט ללכת ולקנות חדש במקום לנסות ולתקן את הישן. הדבר לא שונה גם כאשר העניין הוא תיקון מחשב נייד. תיקון מחשב נייד נתפס בעיני אנשים רבים כבזבוז זמן וכסף – הרגשה שאם הוא כבר התקלקל זה סימן שהוא ישן ועדיף לקנות מחשב חדש

מאת: חיה סיעודיימהמחשבים ניידים19/07/111289 צפיות
טכנאי מחשבים במרכז – האם זה מסובך למצוא? מצד אחד, לא מסובך בכלל, כיוון שישנם המון כאלו, המון אנשים אשר עונים על ההגדרה טכנאי מחשבים במרכז. מצד שני, מסובך מאד למצוא טכנאי מחשבים במרכז, אשר לא רק שהוא מוגדר בתור טכנאי מחשבים במרכז, אלא..

מאת: חיה סיעודיימהמסיבות רווקים ורווקות19/07/111269 צפיות
מסיבת רווקות זהו אירוע של פעם בחיים, שמסמל יותר מכל חגיגה אחרת הנעשית לקראת החתונה את המעבר מחיי הרווקות אל חיי הנישואים. לקראת החתונה ישנן חגיגות רבות, לכל חגיגה מטרה אחרת, ובין כל האירועים האלו מסיבת רווקות זהו האירוע אשר נועד לציין את המעבר בין שני...

מאת: חיה סיעודיימהצימרים19/07/111302 צפיות
בלב השכונה הדרום מערבית בירושלים נמצאים צימרים. צימרים בעין כרם רחוקים מכל התעשייה אבל קרובים מספיק למרכז העיר ירושלים. בעין כרם יש קצב אחר. אומנים ובעלי מקצועות חופשיים שרצו לברוח ממרכז העיר העמוסה לעייפה אך לא לגמרי להתרחק מהעיר. לצאת לשקט והצבע אבל...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111182 צפיות
פרגולות מיועדות ליצירת חלל פרטי וסגור יחסית בחצרות ובגינות, במרפסות ובגגות. פרגולות מתאימות עבור בתים פרטיים, עבור מוסדות ציבוריים, ועבור בתי עסק שונים כדוגמת מסעדות ובתי קפה. פרגולות במקומות שונים ואצל אנשים שונים מיועדות עבור מטרות שונות, ועל כן קיימות בשוק...

מאת: חיה סיעודיימהשיפוצים19/07/111198 צפיות
מה כדאי לדעת כדי לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה יד שנייה ולשפץ ? האם לפנות לחברה המתמחה בתחום ניהול נכסים? האם לבנות בית לבד? האם צריך פיקוח בניה או שניתן לסמוך על הקבלן הבונה? כל כך הרבה מושגים, אז מהיכן מתחילים?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica