חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיניים חלופיות

מאת: אתי פרקשבריאות השן20/07/2011776 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מרגישים יפים?

פעמים רבות אנו חושבים שכל האנשים סביבנו נראים טוב יותר ושהם לא חווים על בשרם פגמים גופניים. אך בכל זאת, אם נבדוק את הענין הזה ודאי נבין שאין אדם שאינו חושש בגלל בעיה פיזית. זה עשוי להיות כל דבר - כתמי הריון, ורידים בולטים, אוזניים בולטות ואפילו משקפיים שמקשים עלינו. זה לא משנה כמה נתאמץ לשכנע אדם שהוא נראה נורמלי ושהוא סתם מגזים, אם הוא לא יצליח להבין זאת בעצמו, זה כנראה לא יעזור. אז למה לסבול?

ישור שיניים - היום יש פיתרון

גם אם זה לא עניין מסכן חיים, כאשר אתם לא מרגישים טוב, אפשר לעשות דברים בנידון. הלבנת שיניים בלייזר, הרמת חזה, הזרקות בוטוקס - זה רק כמה דוגמאות חמות מעולם הרפואה האסתטית. בימים אלה יש טיפולים רבים, פשוטים או מסובכים, שיכולים לתקן עבורכם בעיות רבות וגם לשפר את איכות חייכם.

מה אתם מחפשים?

בהנחה וכבר יש לכם מושג מה תרצו לתקן, ניתן להתחיל בשינוי. היפגשו עם רופא ובקשו ייעוץ לגבי האפשרויות שיעזרו לכם. לא בכל מצב יוכל איש המקצוע להעלים כליל את הבעיה, אבל ניתן יהיה למזער את הבעיה שמקשה עליכם ולגרום לכם להיות בעלי בטחון עצמי.

זה לא משנה אם אתם חושבים על עניין פעוט כמו לדוגמא השתלת שיניים או ניתוח מסובך, כדאי מאוד לברר ולוודא שיטפל בכם רופא מנוסה. בדקו את הרקע של הקליניקה, תשימו לב גם לניסיון הקודם של המטפל ובקשו לבדוק תוצאות של פציינטים אחרים. גם אם מדובר על הליך מהיר וקליל, אתם עשויים לסבול מנזק בלתי הפיך, חוויה שודאי לא תרצו לעבור.

שימו לב איך בדיוק יש להיערך נפשית לקראת הפרוצדורה הרפואית, והקשיבו טוב טוב להוראות האחות או הרופא. ככלות הכל, עוד מעט תעברו הליך רפואי ובהחלט עדיף לבצע הכל לפי כללי הבטיחות, אחרת אולי תידרשו לבצע שוב את התהליך.

אם יש לכם עוד שאלות, הגעתם לעמוד הנכון. אינפורמציה חשובה ביותר בנושא אסתטיקה וטיפים שימושיים מפי אנשי המקצוע, ניתן לראות פה http://www.mandolin.co.il/. כן, גם אתם יכולים לשפר את איכות החיים שלכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111110 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111119 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111389 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111404 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111369 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111126 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111349 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201591 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181591 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171506 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171381 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica