חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התאמת שולחן מנהלים לעיצוב המשרד

מאת: לילך גלעדריהוט 20/07/20111075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שולחן מנהלים הוא סביבת העבודה החשובה במשרד. כאן עובדים המנהל או המנהלת ומפעילים את העובדים תחתיהם. הם פוגשים כאן את הלקוחות, את העובדים או את המנהלים מעליהם. חשוב ליצור מול כולם רושם טוב ואת זה אפשר להשיג באמצעות שולחן מנהלים איכותי.

שולחן מנהלים עשוי בדרך כלל מעץ מלא וכבד. המטרה היא ליצור נוכחות מודגשת במשרד. השולחן צריך להיות גדול ורחב. שיספק מקום רב למחשב, למקלדת ולעכבר, לטלפון למסמכים, לסביבת עבודה אישית ולמיקום של חפצי נוי ותמונות של המשפחה.

צבע ומרקם העץ

צבעו של שולחן מנהלים בדרך כלל כהה. עם שכבת לכה עבה הצבע כהה ובוהק. זה משרד יוקרה ומגן על העץ מפני שריטות. חשוב לבדוק איך יתחבר מסך המחשב על השולחן. האם לשולחן יש חור להשחלת הכבלים?

שולחן מנהלים מסופק בדרך כלל עם משענת תחתונה לרגליים ופד עבודה. זה נוח לעבוד עליו עם העכבר כי עם העכברים האלחוטיים של היום קשה לעבוד על משטח חלק. רוב שולחנות המנהלים מציעים גם שידת מגירות צמודה לתחתית השולחן.

שולחן מנהלים לפני השאר

כדאי לבחור קודם כל את השולחן כשמתחילים לעצב את מראה המשרד. שולחן מנהלים הוא הפריט המרכזי במשרד וסביבו מתבצעת רוב העבודה. לפי הצבע ומרקם העץ שתבחרו תוכלו להתאים את הארונות ואת הכיסא.

לפני שאתם רוכשים את השולחן, בדקו את מיקומו המיועד במשרד. האם הוא יהיה צמוד לקיר, ואם כן לאיזה צד. ככה תוכלו לבדוק שהשולחן מתאים להיות צמוד לקיר ולא יבזבז לכם מקום. העיצוב לא חייב להיות מרובע אול מלבני. יש היום שולחנות מנהלים בקווים גליים שמוסיפים חיים למשרד.

פרמטרים לבחינת שולחן מנהלים

החיסרון היחידי בעץ מלא ובשולחן גדול כל כך הוא המשקל הרב. זה מקשה על הניידות של השולחן. מצד שני, את עיצוב המשרד לא משנים כל שני וחמישי והניקיון נעשה ממילא סביבו.

לסיכום, שולחן מנהלים צריך להיות הפריט הראשון בבחירת עיצוב למשרד. חשוב שיהיה בו מקום לכל האספקטים של מנהל: טלפון, מחשב, מקלדת, עכבר, מסמכים, תמונות, אביזרי קישוט ומקום לעבוד בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילך גלעד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך גלעד

מאת: לילך גלעדמשפחה וזוגיות - כללי10/08/11887 צפיות
לא מעט זוגות נתקלים במצבים שונים, במהלך חייהם המשותפים, שבהם הם צריכים לגשת אל טיפול זוגי או שהם מרגישים צורך לגשת אל טיפול כזה. ישנם זוגות אשר מגיעים לטיפול זוגי בגלל חוסר בתקשורת ביניהם ובגלל חוסר יכולת לגשר על פערים מסויימים. זוגות רבים מגיעים בגלל שהם מרגישים דעיכה בקשר הזוגי.

מאת: לילך גלעדלהקות אירועים08/08/111277 צפיות
אם אנו מביטים לעומק בצורה שבה מנהלים עורכי אירועים מסוימים את האירוע שלהם אנו יכולים לשים לב להבדלים רבים. יש כאלו המעדיפים אירוע סוער ומטריף חושים, כזה שאין לו גבולות והוא יכול להצטייר אפילו כבוטה עבור ציבור מסוים. לעומת זאת יש את אלו הנחשבים למסורתיים העורכים אירוע בצורה שונה לגמרי

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111228 צפיות
אם לספורטאי יש פציעה בכף הרגל או יבלות או עיוות במבנה כף הרגל לא נכון, ועוד בעיות נוספות, רוב הסיכויים שהמדרס הנכון יוכל לעזור לו להשלים את החסר ולצאת לפעילות הספורטאית שלו ולעשות מה שהוא עושה בדרך כלל כמעט בלי בעיות נוספות. המדרס הנכון עוזר לייצב את המשקל של הספורטאי ונותן לו לבצע פעילויות בהצלחה רבה. חשוב לזכור שלא כל מדרסים מתאימים לכל אחד.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111162 צפיות
אילו מומחים יכולים לעזור לכם לבחור מדרסים אורטופדיים טובים שיתאימו לכם? ובכן רבים מהמומחים האלה עובדים בקופות חולים, ועוסקים בתחומים אלה ספציפית שעוסקים בכפות רגליים, רגליים ובכללי, הם יכולים לייעץ לכם על מקומות לקנות מדרסים מתאימים ולהתאים לכם מדרסים אורטופדיים במיוחד שתוכלו לחזור לשגרה שלכם וליהנות מהרגליים והכפות הרגליים שלכם בכל פעילות שאתם עושים.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111343 צפיות
לכן חשוב מאוד להתאים מדרסים אורטופדיים לכל אחד מכיוון שהם דואגים לקבל את המשקל הכבד של כל אחד, להתאים עצמם למבנה כף הרגל שלו, מדרסים עוזרים לו להזרים דם מהגוף לכף הרגל ומכף הרגל לכל הגוף בקלות ולתת לו להיות מסוגל לעשות את הפעילויות שהוא רוצה לעשות אותם על הצד הטוב ביותר.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111146 צפיות
אתם צריכים ללכת לבדוק איזה מדרסים מתאימים לכף הרגל שלכם, יש אנשים עם מבנים שונים בכפות הרגלים שלהם. ויש אנשים עם פציעות, יבלות ובעיות שונות ומשונות נוספות שצריך להתאים להם מדרסים אורטופדיים במיוחד באופן אישי.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111220 צפיות
וצריכים מדרסים אורטופדיים שיעזרו להם לעבור את הפעילויות שלהם בהצלחה רבה ואף בהנאה ובקלילות. הם אלה שצריכים ביותר מדרסים אורטופדיים כדי שיוכלו להמשיך לעשות מה שהם עושים, אלמלא זה, הספורטאים האלה יכולים לקבל פציעות חמורות שיכולים להפסיק להם את הפעילות שלהם.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica