חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנג שואי מקצועי

מאת: revital942פנג שווי19/07/20091094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לנו אלף אפשרויות היכולות לשנות עם פנג שואי את ההרגשות שלנו ,לכם מוסבר גם בפנג שואי יש מקום להשאיר חלל בחדר למרווח ולהרגשה כי אתם במקום אשר אינו סוגר אתכם ,תנו לעצמיכם להשתחרר יותר עם פנג שואי המשחרר אתכם מכול כבלי הלחץ של מקום וזמן.הכניסו את השינוי לחייכם עם פנג שואי המשנה לכם את הסדר היומי שלכם ומכניס לכם יותר אור ואופטימיות מזהירה.הכול תלוי בסידור של הבית ושל החפצים בצורה הנכונה מסביר הפנג שואי ,ניתן למצוא כיום הרבה ספרים המסבירים כיצד לסדר לפי הפנג שואי וכיצד להתחיל לערוך תיקונים המביאים שינויים רבים עם פנג שואי.

יש הרבה אנשים היכולים לראות בבירור את התוצאות מאותו הרגע בו נפגשו בפנג שואי והתחילו לערוך יישום של פנג שואי בכול צעד בחייהם.אם גם לכם הסקרנות גוברת ואתם מעוניינים ללמוד ולדעת יותר על פנג שואי אנו נשמח לתת לכם את ההסברים ואת הכלים על מנת ותוכלו ללמוד יותר ולקבל יותר מידע בנושא הייחודי של פנג שואי והדרך אל ההצלחה.הכול מלמעלה ,אולם הצעידה מלמטה צריכה להיות בדרך של את כול אשר עליי לעשות כאן העשה ומשמיים יעזרוני ,כך על פי אמונה הדברים מסתדרים הרבה יותר פשוט .

בפנג שואי מסבירים כי נקיטת צעדים המביאים שינוי יכולה להוביל להצלחה יותר גדולה ורחבה באותו המקום אשר אדם זה נמצא ומונחה בו.הביאו לעצמכם יותר התפתחות אישית עם פנג שואי העוזר לכם לצאת ולהכיר יותר אנשים ולהתפתח חברתית ולהרגיש הרבה יורת טוב עם עצמים פנימה .ממשיכים את האנרגיות הטובות אל הבית עפ פנג שואי ותראו כמה החיים שלכם יכולים להיראות הרבה יותר נעימים וטובים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פנג שואי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת revital942

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129152 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118795 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118910 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118736 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109132 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109064 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108880 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica