חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירה בציבור במקום תקליטן לבת מצוה

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה21/07/20111223 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירה בציבור בבת מצוה טבעי הוא הדבר שכאשר תרצה משפחה כזו לחגוג בת מצוה לילדתם , יציעו ההורים לבתם כתכנית האמנותית של הערב או כחלק ממנה, לבחור ולהזמין זמר או זמרת שירה בציבור ושירי ארץ ישראל. לנערה אשר שירים אלו אינם זרים לה כלל, לא תהיה בד"כ שום התנגדות, והיא תסכים להצעת הוריה להזמין זמר אשר ישיר בחגיגה שלה את כל השירים היפים עליהם גדלה. משפחות אלו יוותרו על מסיבת ריקודים ודי.ג'יי, ויזמינו מנחה אשר יביא עימו את כל רשימות שירי ארץ ישראל המוכרים והאהובים, ומקרן ומסך להקרנת כל המילים כמצגת שקופיות אירוע מסוג זה הינו מיוחד,אינטימי, ומאחד את המוזמנים אליו, אשר יושבים ושרים. ילדת הבת מצוה תוכל לבקש מהזמר המוזמן להנחות את הערב, להכין לה פלייבק מיוחד לשיר אשר אותו תרצה לשיר בפני אורחיה. על מנת שהנערה תהיה במרכז, ישתף אותה מנחה הערב ויזמין אותה לבמה לשיר כמה שיותר שירים. שירה בציבור ושירי ארץ ישראל בבת מצוה אינה דבר מקובל, אך יותר ויותר משפחות מחפשות לחגוג בצורה זו ולוותר על תקליטן וריקודים.

ערב באופי ישראלי

אם בכל זאת תרצה ילדת בת המצוה לשלב ריקודים,אך להשאיר את הערב באופי ישראלי, תוכל לבקש מהזמר לשיר או לנגן שירים ישראליים במקצבים המאפשריםלאורחים לרקוד. בד"כ נערכות חגיגות בת מצוה מסוג זה במקום יפה בחוץ, או בחצר ביתם של המשפחה, אשר מקושט גם הוא בפשטות,אך יכולות להערך גם באולם,במסעדה וכו'.  רויטל טל - זמרת שירה בציבור

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רויטל - שירה בציבור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויטל ל

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204787 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204582 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה28/09/14989 צפיות
מארגנים אירוע ? אתם בטח שואלים את עצמכם, איזה הרכב או זמר או זמרת או צמד כדאי לי להזמין לאירוע שאני מתכנן לערוך לכבוד פרישת אחד העובדים בחברה? איך לפעול? ומה לעשות קודם? למצוא מקום? לקבוע תאריך,להזמין את האורחים? ובכן, בהמשך אסביר ואמליץ על השלבים הנכונים אחד אחד וכך לאט יתחילו הדברים להסתדר ויפוג הערפל..

מאת: רויטל ל מסיבות10/09/142608 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להפיק אירוע לוועד עובדים, היא להזמין תכנית של שירה בציבור, המושכת את הקהל לשירה ולפעולה, שרה בציבור תיתן מענה מושלם לאירוע חברה, או אירוע לוועד עובדים כלשהו ומומלצת ביותר..

מאת: רויטל ל להקות אירועים02/09/141935 צפיות
עולם האירועים בעולם האירועים מדברות התוצאות, חשוב להגדיר יעדים לפני האירוע, אם אירוע קטן ואם רב משתתפים. יחד עם זאת חשוב לא פחות לזכור מיהם אותם מוזמנים והאורחים שלנו, ומהי הדרך להשגת התוצאות הטובות ביותר ולהנאה הגדולה ביותר של בעל השמחה ושל אורחיו.

מאת: רויטל ל בר ובת מצווה10/05/142129 צפיות
שיריה של נעמי שמר נחשבים לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, בערבי שירה בציבור אשר אני עורכת אני משלבת ושוזרת בתכנית באופן קבוע את שיריה היפים של נעמי שמר, שירים כמו :סרנדה לך, אהבת פועלי בנין,איילת אהבים,לילה בחוף אכזיב,אהבה בת עשרים,אני גיטרה,החגיגה נגמרת,הללויה,ירושלים של זהב,מחר,על כל אלה,עוד לא אהבתי די,על כנפי הכסף,שלג על עירי,שיר השוק,שלגיה,שיר סיום ועוד ועוד..

מאת: רויטל ל מסיבות20/03/141022 צפיות
זה לא מפתיע כי תכנית שירה בציבור והזמנת זמרי שירה בציבור אולטימטיבית ועושה את העבודה בכל אירוע שתארגנו, גם כתכנית העיקרית בערב וגם אם תבחרו שתהיה חלק ממנו. שימוש במוסיקה לאירועים וגם באמן/זמרת לאירוע ניתן לומר שיהיה די קריטי וחשוב להצלחתו של האירוע, של,הדבר חשוב במיוחד כאשר מדובר באירועים רב משתתפים בהם ייתכן מצב של חוסר היכרות בין האנשים ולכן גם חוסר תקשורת ויכול להיווצר מצב בו יהיה חלל ריק.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195817 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181621 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181325 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182061 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182696 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172303 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172661 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica