חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא עושים הלבנת שיניים ביתית בלי להתייעץ

מאת: קשת לויבריאות השן25/07/2011824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי רפואה אסתטית?

לא מעט בחיינו אנו בטוחים שאנשים אחרים יפים מאיתנו ושהם לא חווים על בשרם בעיות גופניות. אך, אם פעם נחקור ענין זה כנראה נגלה שכמעט כל אחד מוטרד בשל פגם פיזי כלשהו. הנה רשימה חלקית - נק' חן, צלקות, צלוליטיס ברגל ואפילו משקפיים על הפנים. לא משנה כמה ננסה לשכנע מישהו שהוא נראה מצויין ושאין לו שום בעיה, אם הוא לא יוכל להרגיש כך, זה כנראה לא יעזור. אז למה להיות אומללים?

השתלות שיניים - היום יש פיתרון

זה לא חייב להיות עניין שמסכן אתכם, כשאינכם מרגישים יפים, יש מה לעשות בעניין. יישור שיניים, שאיבת שומן, יישור שיניים - ובסך הכל מדובר על מספר דוגמאות מהעולם של האסתטיקה. בימינו יש סוגי טיפולים רבים, פשוטים או מסובכים, שעשויים לפתור בעיות רבות ואפילו לשפר רבות את איכות החיים שלכם.

מה מביך אתכם?

אם אתם כבר יודעים באיזה חלק תרצו לטפל, אתם יכולים להתחיל את התהליך. לכו לאיש מקצוע ובקשו להתייעץ לגבי אפשרויות הטיפול שיעזרו לכם. לא בכל סיטואציה הרופא יוכל לתקן הכל בצורה מושלמת, אך עדיין אפשר לצמצם את הפגמים הפיזיים וכמובן לגרום לכם להרגיש יפים.

ממש לא משנה אם אנחנו מדברים על משהו קליל דוגמת הלבנת שיניים ביתית או ניתוח מסובך, אתם חייבים לברר ולוודא שיטפל בכם רופא מנוסה. בדקו היטב את הקליניקה שלכם, שקלו גם את הידע של המטפל ובקשו שיציג לכם הצלחות של פציינטים אחרים. אפילו אם זה הליך פשוט יחסית, יכול להיגרם לכם נזק משמעותי, וזו בהחלט לא חוויה נעימה.

שימו לב כיצד צריך להתכונן לקראת הניתוח או הטיפול, ושימו דגש על הנחיות הרופא או האחות. בסופו של דבר, אתם עומדים לעבור טיפול רציני ועדיף לעשות הכל לפי הכללים, אחרת תמצאו את עצמכם נאלצים לעבור זאת שוב.

אם עדיין לא שאלתם הכל, אל דאגה. מידע נוסף על ניתוחי אסתטיקה וטיפים מצוינים של המקצוענים, ניתן לקרוא בקישור שכאן http://www.mandolin.co.il/. אפילו אתם יכולים להנות מגוף מושך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111275 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/111378 צפיות
וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/111506 צפיות
מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111393 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111503 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111378 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111386 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica