חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר תדמית

מאת: ארז כהןעיצוב אתרים31/07/2011877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

די ברור ואפילו מיותר לכתוב כי כיום כל עסק, כל חברה גדולה כקטנה ואפילו עסקים של אדם אחד נדרשים שיהיו להם אתר תדמיתי. האתר עשוי לשמש הן ככלי מכירתי, כלומר, אנשים מגיעים ממקורות שונים - גוגל, רשתות חברתיות או הפניות אחרות לאותו אתר, מתרשמים מהשירותים או מהמוצרים, מתרשמים ומנותן השירותים ויוצרים קשר ו/או מזמינים. גם אם האתר אינו משמש בתור כלי מכירה הרי שקיומו של אתר תדמיתי מהווה מעין כרטיס ביקור של העסק. בבחינת "לפרטים נוספים הכנסו אל האתר שלנו ותתרשמו".

אז מה צריך להיות באתר תדמיתי?

ראשית, אתר תדמיתי צריך לייצג נאמנה את העסק מכל הבחינות, החל מהלוגו, דרך השפה הגרפאית והצבעים. צריכה להיות תאימות בין הצבעים באתר לבין הצבעים בכרטיס הביקור והצבעים בניירות המכתבים (אם יש כאלו). גם הסלוגן, אם יש כזה מומלץ שיהיה כותרת המשנה של האתר. במידה ואין סלוגן מומלץ להמציא ולאמץ.

דבר שני, אתר תדמיתי צריך לכלול את כל המידע הנדרש על אודות העסק. החל מהאנשים שעומדים מאחוריו, המנכ"ל, הבעלים, האנשים הבולטים. בנוסף האתר כמובן צריך לכלול את המידע על המוצרים ו/או השירותים הניתנים על ידי אותו עסק. מאחר והאתר משמש ככרטיס ביקור, הרי זה המקום לפרסם את כל המידע, החשוב אך גם את המידע הפחות חשוב. לרוב אין מגבלה על כמות העמודים באתר התדמית ולכן כדאי שגם נתונים קטנים שעשויים לעניין רק אחוז אחד מהלקוחות הפוטנציאלים, רצוי שיהיו שם, כך גם הוראות שימוש והפעלה של מוצרים.

יצירת קשר - אחד הדברים החשובים שצריכים להיות בכל אתר תדמיתי הוא אמצעי יצירת קשר. מומלץ כי הדרך ליצור קשר בטלפון, בדואר אלקטרוני ואפילו טופס פניה יהיו בולטים בכל עמוד אפשרי ולא רק בעמוד יצירת קשר.

מאחר ואתר תדמיתי הוא למעשה הפנים של העסק באינטרנט, כדאי שיהיו בו גם לא רק פרסום רשמי, סרטי תדמית או כל מידע רישמי, אלא גם אמירות ותובנות בגובה העיניים. מידע זה יכול לבוא בצורת בלוג של העסק או בלוג המצורף לאתר שנכתב על ידי אחד מבחירי העסק.

בניגוד למקובל לחשוב, אתר תדמיתי לא אמור להיות יקר מידי!  כל עסק יכול להקים אתר בעלות כמעט אפסית כאשר לרוב הדבר שמייקר את פרויקט הקמת האתר התדמיתי הוא גרפיקה מורכבת מידי (פלאש לדוגמא) ו/או כלים מורכבים. פלטפורמת וורדפרס עשויה בהחלט לשמש בתור כלי ראשי להקמת אתר תדמיתי. וורדפרס המבוססת על קוד פתוח נמצאת בעדכון תמידי, יש לה אלפי תוספים המרחיבים את השימוש כמעט לכל מטרה וכן היא קלה לעיצוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ארז - התמחות בבניית אתרי תדמית מבוססי וורדפרס, קידום בגוגל וכתיבה שיווקית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארז כהן

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213416 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211429 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172767 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162055 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162571 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152713 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica