חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נכסים, התחייבויות ומה שביניהם

מאת: שרוןקורסים וסדנאות01/08/2011901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מעוניינים להגדיל את המקורות הכספיים, פונים להשקעות בשוק ההון – הבורסה - בתקווה לקבל תשואה גבוהה ככל האפשר. הפעילות בבורסה מיועדת לחברות, תאגידים, גופים מסחריים ואנשים פרטיים. ישנם כמה מושגים שחשוב להכיר כשנכנסים לתחום שוק ההון, בין אלו נמצאים "נכסים" ו "התחייבויות". הדרך הטובה ביותר ללמוד על שוק ההון היא קורס מסודר בו יוסברו כל המונחים ותינתן הדרכה ופרקטיקה בשוק ההון – בורסה למתחילים.

מהם נכסים?

קיימים שני סוגי נכסים: חפץ ושווה ערך לחפץ.

  • חפץ: כל דבר בר קיימא שאפשר להשתמש בו פיזית או שהוא מניב הכנסה. בית למשל, משמש למגורים אך אם הוא מושכר לאחרים הוא מניב הכנסה. כך גם באשר לבתי עסק ואדמות חקלאיות המשמשים את בעליהם או מושכרים לאחרים.
  • שווה ערך לחפץ: ההון האישי הכולל כספים שנצברו לאחר שנים של עבודה, מניות, ניירות ערך וחסכונות מסוגים שונים.

מהן התחייבויות?

התחייבויות הם הסכומים שחייבים לנושים או לבנקים ואותם יש לפרוע בכסף או בשווה ערך לכסף. למשל: משכנתאות, הלוואות, אוברדראפט וכדומה.

מהו שוק ההון? מהי הבורסה?

לימודי שוק ההון נותנים מידע ורקע על המקום בו נסחרים מניות, ניירות הערך, תעודות פרטיות וממשלתיות - הבורסה. המקום דומה באופיו לכל שוק רגיל המתנהל על פי היצע וביקוש. לימוד שוק ההון ניתן על ידי חברות ניהול השקעות וצוותי יעוץ כלכלי בבנקים אשר הוקמו כדי לתת מענה למשקיעים שלא קיבלו הכשרה כלכלית ובכל זאת מעוניינים להשקיע את כספם בבורסה.

מדוע כדאי ללמוד על שוק ההון?

כאשר פועלים בשוק ההון רצוי להבין כיצד הדברים פועלים ולא לסמוך רק על המלצות היועצים השונים שמניעיהם לא תמיד ידועים וברורים לנו. מובן שקורס קצר מועד המיועד ללמד בורסה למתחילים אינו מיועד להחליף את יועץ ההשקעות המיומן והמנוסה, אך כמו בכל תחום, רצוי להבין לעומקם של דברים כאשר מדובר בהון האישי של המשקיע הפרטי שאין לו גב כלכלי שיציל אותו בעת צרה.

מה לומדים בקורסים על שוק ההון? האם אפשר להרוויח מזה כסף?

בקורסי לימודי שוק ההון לומדים כיצד להתנהל מבחינה כלכלית, מבינים טוב יותר את הפעולות הבנקאיות השוטפות, כמו חשבונות עובר ושב, חסכונות, הלוואות, קופות גמל, השקעות ועוד. בקיצור, צוברים ביטחון עצמי וידע רב יותר בתחומי הכלכלה והכספים ומכאן שאפשר גם להרוויח מזה כסף. בהתמחות מיוחדת אפשר גם לעסוק בתחום שוק ההון. לימוד שוק ההון משתנה מעת לעת בשל השינויים הכלכליים המשפיעים על כלל המשק והנושאים העיקריים בקורסים תלויים בנושאים החשובים באותה תקופה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון חי-מתן, מומחה ליצירת נוכחות בעולם הסלולר והאינטרנט. מתמקד בשיווק עסקים באמצעות הטלפונים הסלולריים, בניית אתרי אינטרנט מותאמים לסלולר וכן בניית אסטרטגיה המותאמת לשיווק באינטרנט הסלולרי. מקים מועדוני לקוחות לעסקים באמצעות SMS.

הידעת - 97% מהודעות ה- SMS שנשלחות בעולם נקראות מייד!!! תחשבו מה ניתן לעשות עם כאלה הודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון

מאת: שרוןאימון לכסף01/08/111315 צפיות
שוק ההון מגיב יותר מהר לשינויים שקורים מאשר השווקים ולכן אנחנו צריכים להיות כל הזמן ערים למה שמתרחש בשוק ההון ולפעול בהתאם. מאחר ושוק ההון מגיב יותר מהר מהשווקים אז השוק יעלה יותר מהר (לפני שהחברות יציגו רווחים ממשיים) וירד הרבה יותר מהר מהפעילות העסקית. כדי להבין את שוק ההון יש צורך בתהליך לימוד ולהבין את מושגי היסוד על מנת להבין את השפה בה מדברים בשוק ההון

מאת: שרוןאבטחת הבית01/08/11935 צפיות
קמחי מנעולים - מנעולן, פריצת דלתות ורכבים, זמין 24 שעות 052-8209104 להיות מנעולן הוא מקצוע הנתפס בעיניי ילדים כ"מגניב", טרנדי ויוצא דופן. הרבה מאוד ילדים רוצים להיות פורץ מנעולים שיגדלו. הרעיון העומד מאחורי היות מנעולן קוסם להם, האפשרות להיות מסוגל להיכנס לכל מקום שיירצו גורם להם להרגיש כמו גיבורי על. להיות פורץ מנעולים הוא בעצם חלק מלהיות מנעולן.

מאת: שרוןביטוח רכב01/08/111190 צפיות
משה קמחי מנעולים, מנעולן, פריצת דלתות ורכבים, זמין 24 שעות 052-8209104 לא פעם יצא לכולנו שניגשנו אל הרכב וכאשר לחצנו על השלט על מנת לפתוח אותו נוכחנו לדעת כי השלט לא עובד. לחיצה מספר פעמים לעיתים עוזרת אך לפעמים נדרש להחליף את הבטריה. כמובן, שלא תמיד הפתרון הוא כה פשוט ולעיתים מדובר בבעיה יותר מורכבת אשר מצריכה תיקון או החלפה של השלט אצל מנעולן.

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191727 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191695 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172965 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161861 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161715 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161860 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica