חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על מנעולנים ועבודתו של מנעולן

מאת: שרוןאבטחת הבית01/08/2011935 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להיות מנעולן הוא מקצוע הנתפס בעיניי ילדים כ"מגניב", טרנדי ויוצא דופן. הרבה מאוד ילדים רוצים להיות פורץ מנעולים שיגדלו. הרעיון העומד מאחורי היות מנעולן קוסם להם, האפשרות להיות מסוגל להיכנס לכל מקום שיירצו גורם להם להרגיש כמו גיבורי על. להיות פורץ מנעולים הוא בעצם חלק מלהיות מנעולן.

מיהו מנעולן?

תפקידו של מנעולן מצריך ממנו מחויבות וזמינות של כמעט 24 שעות. כמובן, שכולנו היינו מעדיפים לקבל שינה רציפה וטובה לאורך כל הלילה, אך לעיתים עבודתו של מנעולן איננה מסתיימת בשעות היום וישנם לא מעט אנשים אשר מגיעים לרכבם בשעות הערב ואף בשעות הקטנות של הלילה ומגלים כי אין בידם את מפתח הרכב או שלחילופין השאירו את מפתחות הרכב הנעול בפנים.

מה עליך לדעת בתור מנעולן?

מנעולנים מקצועיים אמורים להיות בעלי ידע בנוגע למספר רב של מנעולים. כיום, נעשה שימוש במגוון רב של מנעולים ועל מנעולן לדעת כיצד ניתן לבצע פריצת מנעולים בכל אחד מהמקרים. עבודתו של פורץ מנעולים יכולה להיות לעיתים פשוטה כאשר מדובר במנעול פשוט ולעיתים מעט יותר מורכבת. ישנם מנעולי דלתות רגילים ולעומתם מנעולי דלתות רב בריח. מנעולי רכב הם קטגוריה נפרדת לחלוטין ואף מנעולים המיועדים לחדר מדרגות – אינטרקום. מנעולנים נדרשים לבצע עבודה לא פשוטה כאשר מדובר במנעול כפול , אז נדרש מנעולן לבצע פתיחה של שני מנעולים הקיימים בדלת. מנעולן מקצועי בעל ידע וניסיון בתחום פריצת דלתות יידע לבצע את העבודה.

מתי להתקשר למנעולן?

כאשר אנו מוצאים את עצמינו עומדים מחוץ לדלת הבית ללא אפשרות להיכנס או לחילופין ליד הרכב, זהו בהחלט הזמן הנכון להתקשר אל מנעולן – כמובן שזאת מתוך הנחה שאין באפשרותם לאתר את המפתח. כל שעליכם הוא להתקשר אל מנעולן מקצועי ובעל ניסיון אשר יגיע לבצע פריצת דלתות. אין ספק שהחוויה לא כל כך נעימה, אך הפתרון פשוט ומהיר. ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים מנסים לחקות את עבודתו של פורץ מנעולים ומנסים לבצע את הפריצה לבד. מומלץ להקשר אל מנעולן ולחכות בסבלנות שכן לעיתים הניסיון לבצע פריצת דלתות בכוחות עצמכם ללא ידע מוקדם או ניסיון בפריצת מנעולים, אתם עלולים לעשות נזק ועלות הפריצה תכלול גם עלות גבוהה של תיקון הנזק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון חי-מתן, מומחה ליצירת נוכחות בעולם הסלולר והאינטרנט. מתמקד בשיווק עסקים באמצעות הטלפונים הסלולריים, בניית אתרי אינטרנט מותאמים לסלולר וכן בניית אסטרטגיה המותאמת לשיווק באינטרנט הסלולרי. מקים מועדוני לקוחות לעסקים באמצעות SMS.

הידעת - 97% מהודעות ה- SMS שנשלחות בעולם נקראות מייד!!! תחשבו מה ניתן לעשות עם כאלה הודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון

מאת: שרוןאימון לכסף01/08/111315 צפיות
שוק ההון מגיב יותר מהר לשינויים שקורים מאשר השווקים ולכן אנחנו צריכים להיות כל הזמן ערים למה שמתרחש בשוק ההון ולפעול בהתאם. מאחר ושוק ההון מגיב יותר מהר מהשווקים אז השוק יעלה יותר מהר (לפני שהחברות יציגו רווחים ממשיים) וירד הרבה יותר מהר מהפעילות העסקית. כדי להבין את שוק ההון יש צורך בתהליך לימוד ולהבין את מושגי היסוד על מנת להבין את השפה בה מדברים בשוק ההון

מאת: שרוןקורסים וסדנאות01/08/11902 צפיות
לימוד שוק ההון, הירשם לקבלת הצעות לימוד ממיטב המכללות המובילות בארץ ללימוד מסחר ושוק ההון. כאשר מעוניינים להגדיל את המקורות הכספיים, פונים להשקעות בשוק ההון – הבורסה - בתקווה לקבל תשואה גבוהה ככל האפשר. הפעילות בבורסה מיועדת לחברות, תאגידים, גופים מסחריים ואנשים פרטיים. ישנם כמה מושגים שחשוב להכיר כשנכנסים לתחום שוק ההון, בין אלו נמצאים "נכסים" ו "התחייבויות". הדרך הטובה ביותר ללמוד על שוק ההון היא קורס מסודר בו יוסברו כל המונחים ותינתן הדרכה ופרקטיקה בשוק ההון – בורסה למתחילים.

מאת: שרוןביטוח רכב01/08/111191 צפיות
משה קמחי מנעולים, מנעולן, פריצת דלתות ורכבים, זמין 24 שעות 052-8209104 לא פעם יצא לכולנו שניגשנו אל הרכב וכאשר לחצנו על השלט על מנת לפתוח אותו נוכחנו לדעת כי השלט לא עובד. לחיצה מספר פעמים לעיתים עוזרת אך לפעמים נדרש להחליף את הבטריה. כמובן, שלא תמיד הפתרון הוא כה פשוט ולעיתים מדובר בבעיה יותר מורכבת אשר מצריכה תיקון או החלפה של השלט אצל מנעולן.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201190 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181445 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica