חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אדריכלות - מתחילים במכינה

מאת: מכינהעיצוב04/08/2011996 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבלה ללימודי אדריכלות

בעלי תיקי עבודות נבחרים זוכים להצעות עבודה עוד לפני תחילת הלימודים. חיזוי טרנדים הוא חלק מלימודי הסיוד בעיצוב. ללא ספק יצירתיות נובעת מתוך תשוקה. לימודי תעודה אורכים כשנה עד שנה וחצי. במכינה ללימודי אדריכלות כל סטודנט מכין תיק עבודות. מהלך הלימודים עושים הכרות עם סוגי המדיות השונים.

ניתן להירשם לסדנת הכנה לתהליכי מיון לתואר ראשון. כיתות קטנות יוצרות תוצאות טובות יותר. יש לימודים אדריכלות לתואר ולימודי תעודה. חלק מהמכינות לעיצוב מציעות הכנה לראיון קבלה.מכינה ללימודי אדריכלות מאפשרת לסטודנטים להגשים את הפוטנציאל שלהם. גם לימודי פאנג שוואי נכללים בלימודים לתואר ראשון באדריכלות. מבחני התאמה לימודים אדריכלות אינם משקפים את יכולות הסטודנט. אחוז ניכר מהסטודנטים שהתקבלו ללימודים אדריכלות בשנקר למדו במכינה ללימודי אדריכלות. ניתן לעשות סטאז' עוד במכינה לאדריכלות. מכינה ללימודי אדריכלות צריכה לתת יחס אישי לכל סטודנט.

לימודי עיצוב ואדריכלות

רוב הסטודנטים שהתקבלו ללימודים אדריכלות בבצלאל למדו במכינה לעיצוב ולאדריכלות. המטרה היא להתקבל לתואר ראשון בלימודים אדריכלות. יש בתי ספר לעיצוב שמכינים את הסטודנטים לבחינה הפסיכוטכנית. תיק עבודות מושקע הוא המפתח לקבלה ללימודים אדריכלות. תיקי עבודות של סטודנטים זוכים למחמאות רבות. סדנאות בחשיבה יצירתית מפתחות בצורה מהירה את הסטודנט.

מרצי המכינה הם אדריכלים במקצועם. תיק עבודות מרשים נשאר ומוכר יכולות את האדריכל לעתיד. הלימודים הינם תיאורטיים ומעשיים גם יחד. תיקי עבודות משקפים את מחשבותיו ויצירתיות הסטודנט. יש דגש על הקניית כלים טכנולוגיים להתפתחות בעולם העיצוב. כל סטודנט ילמד כללי בסיס בעיצוב כמו זרמים וסגנונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכינה

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172521 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175141 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172613 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172374 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172294 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162225 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162265 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica