חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת אתרים מקצועיים - כך ניתן להגדיל את הרווחים של עסקכם

מאת: עבודות בעולםבניית אתרים06/08/20111032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עכשיו בעידן האינטרנט, ורשתות המחשב הגלובאליות, אם אין ברשותך אתר אינטרנט אתה לא באמת קיים. עסקים קטנים וגדוליםכאחד, חנויות מכל הסוגים, ארגוני ממשלה, עמותות שונות, מכללות ואוניברסיטאות, גופי חקירה, חברי כנסת, מוסדות ואנשים פרטיים-כיום לכולם קיים אתרי האינטרנט. על החשיבות של האתרים באינטרנט, על מבחר התפקידים המגוונים שבמסגרת האחריות של אתראינטרנטי ועל הדרכים לבנות אתר באינטרנט- במאמר שלפניכם. שווה לקרוא!

אנשי מקצוע שמתמחים בתחום העיצוב יטענו שהעיצוב נותן ערך מוסף, נותן אווירה מסוימת, שולח מסר, ביכולותו ליצור הרגשתאסתטיקה ונקיון, וכן מביא איתו סימבוליות מסוימת. כך לדוגמא יכול בר להיראות אירופאי קלאסי ולשדר סוג של אלגנטיות, פאר ויוקרהאו לחלופין להיות בעל מראה ישן-משהו בצורה המזכירה חנות זעירה מראשית המאה הקודמת. על עקרון דומה, חבילת בונבונים יכולהלשדר תחכום ואקסקלוסיביות או משהו שובבי, פשטות ומתיקות.

כאשר מדובר בעמותה כלשהי או בארגונים לא ממשלתיים, מטרתו של האתר הינה "לשווק" ולהעביר הלאה את האידיאולוגיה שלהם ואתהערכים שלהם של העמותה או של הארגון, לגייס כספים, פעילים ומתנדבים ולהעביר הלאה את המסר העיקרי העומד בעצם קיומם.בניגוד לכך כאשר מדובר בפוליטיקאים, בניית אתרים ברשת והתפעול שלהם עשויה לשמש בכדי להצהיר על עמדות ולגייס תומכים,בשביל ליצור קשר ישיר ופרסונלי בקביעות עם קהל הבוחרים וכן כדי להגדיל את מודעות הציבור אודות דבר פעילותו שלו תוךקומבינציה של תכנים הנוגעים לפעילות זו.השכרה של שירותיו של מעצב אתרים היא דרך אם כן לגרום לאתר להיות לאטרקטיבי יותר, אלגנטי וזמין לגולשים, בצורה שתשפר אתאחוזי הגלישה באתר או בניסוח אחר יהפוך אותו ליותר ממיר.

בד"כ, הקמת אתרים היא משימההמתבצעת בשילוב עם קידום אתרים, פעולה שנועדה למקם אתר של לקוח (שמבקש לקבל שירות של קידום אתר האינטרנט שלו)במקום כמה שיותר גבוה בדפי התוצאות שיוצרים מנועי החיפוש.לחברות הללו הידע והניסיון הדרושים לשם בנייתם של האתרים, כמו גם הכלים הטכנולוגיים המתאימים והתוכניתנים בעלי המיומנויותשצריך לכך. לכן, ביכולתן של חברות אלה לסגל את בניית אתר האינטרנט לצרכים של הקליינט כמו כפפה שמותאמת במאה אחוזלגודל של הכף יד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתן למצוא מגוון עבדות בעולם – עבודה בעגלות או מכירת ציורי שמן וגם עבודות נוספות. גם אם אינכם אנשי מכירות, תוכלו למצוא עבודה שתתאים לכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עבודות בעולם

מאת: עבודות בעולםעיצוב31/03/12983 צפיות
מחפשים ארון חדש? מאבדים את עצמכם לדעת בתוך מגוון הסוגים, טווחי המחירים ומבחר החברות? רכישת ארון חדש, אם אינה מתבצעת בשיטה מושכלת, עשויה לאו דווקא לימרח יותר מדי, אלא גם להיות למעייפת ומעיקה. לפניכם כמה עצות וטיפים שיש בהם בשביל להקהל על הליך בחירתו של הארון האידיאלי.

מאת: עבודות בעולםצימרים10/02/121023 צפיות
שגרת היום מתישה? חושב שבא לך טיול ונראה שאי אפשר להרשות לעצמך פיננסית לנפוש עם אשתך והקטנים לחוץ לארץ? לעשות תוכניות על צימר התחילה להימאס עליך? אתה חושב על להיות לבד עם האישה, אך להיות לא רחוק מהבית? אתה מוזמן לעצור עם המחשבות, קנה לך חבילת נופש לאירופה.

מאת: עבודות בעולםטבעות אירוסין ונישואין12/01/12974 צפיות
בתקופה האחרונה ניתן להבחין באופנה חדשה ומקובלת בקרב צעירים ישראלים המבקשים להינשא לא באופן המוכר בישראל - נישואים כהלכה.

מאת: עבודות בעולםמתכוני לחמים26/05/118504 צפיות
רובנו מתייחסים אל סנדביץ' כמשהו פשוט ואפילו עממי, סוג של מנה שנהגנו לקחת לארוחת עשר עוד בזמנים של בית הספר, או אולי למטרת נשנוש לשעות הערב. סנדוויצ'ים פשוטים כאלה כללו בדר"כ סוג של ממרח, במקרים מסוימים גם פרוסת גבינה צהובה עם תוספת של עגבניה או משהו דומה, משהו בשביל להרגיע את הקיבה.

מאת: עבודות בעולםמתכוני לחמים23/05/118252 צפיות
סנדוויצ'ים לאירועים הם פיתרון מושלם מכל הבחינות וכן כמעט עבור כל הסוגים השונים של אירועים - תשכחו מהרעיון שזה רק אוכל מאד פשוט ולא ממש! בתכלס, מי מאיתנו לא אוהב סנדוויץ' ברמה? אין ספק שזו אחת המנות הטובות והמשביעות בהחלט וגם כזו שללא ספק מאפשרת גיוון גדול של טעמים וריחות.

מאת: עבודות בעולםעבודה וקריירה - כללי25/04/111202 צפיות
כשאומרים לנו חו"ל, אנחנו בדרך כלל חושבים על בטן גב מול חוף הים, על מלון חמישה כוכבים, על קניות ועל אוכל טוב. במילים אחרות, חו"ל עבורנו הוא התגלמות החופש. זהו פסק הזמן והפוגה קצרה משגרה עמוסה, דחוסה ואינטנסיבית.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica